Thumbnail
Οι πρώτες δηλώσεις της υφυπουργού Παιδείας

"Θεωρώ πολύ τιμητική την τοποθέτησή μου από τον Πρωθυπουργό, αλλά και την υποστήριξη από τον υπουργό Παιδείας, με τον οποίο είχαμε μία μακρά κοινοβουλευτική συνεργασία" δήλωσε η νέα υφυπουργός Παιδείας, Μερόπη Τζούφη μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού - Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM».

Σε ό,τι αφορά τις αλλαγές, που σηματοδοτεί για το κυβερνητικό έργο ο ανασχηματισμός, η κ. Τζούφη επισήμανε: "Θεωρώ ότι πρέπει να συνεχίσουμε, οι ρυθμοί πρέπει να ανεβαίνουν κι αυτό γιατί οι ευθύνες και οι ανάγκες είναι πάρα πολλές και το στοίχημα είναι πολύ μεγάλο. Βεβαίως ο καθένας μας κρίνεται, όχι γι' αυτά που λέει, αλλά γι' αυτά που μπορεί να φέρει ως αποτέλεσμα, που να έχουν και κοινωνικό αποτύπωμα [...] Ευελπιστούμε ότι θα έχουμε πολύ περισσότερες δυνατότητες ή βαθμούς ελευθερίας μετά τον Αύγουστο του 2018 και να μπορέσουμε να ενισχύσουμε πρωταγωνιστικά τον χώρο της Παιδείας".

Η κ. Τζούφη, ανέφερε ότι της είχε δοθεί ο λόγος της εισηγήτριας σε κρίσιμα νομοσχέδια, που αφορούσαν αλλαγές στον χώρο της Παιδείας και ειδικά της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ο οποίος, όπως διευκρίνισε, είναι ένας χώρος, που η ίδια γνωρίζει καλά. "Για πολλά χρόνια μέσα από τη συνδικαλιστική δραστηριότητα με πολλούς άλλους ανθρώπους δώσαμε μάχες για κρίσιμες αλλαγές και τώρα πρέπει εν τοις πράγμασι να αποδείξουμε τι μπορούμε να κάνουμε, όλοι μαζί, διότι η προσπάθεια είναι συνολική".

Αναφορικά με την ατζέντα του υπουργείου Παιδείας αυτή την περίοδο σημείωσε: "Ήδη έχουμε συζητήσει και πριν από δυο μέρες νομοθετήσαμε για το πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, έχουν ξεκινήσει πολύ μεγάλες συζητήσεις για συγκλίσεις στον χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και στην Ήπειρο και υπάρχει ένας στρατηγικός σχεδιασμός για την επόμενη πενταετία και τη δημιουργία τέτοιων ιδρυμάτων, που να μπορούν και να ανταποκρίνονται και να διασυνδέονται με τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας, αλλά να αποτελούν και ελκυστικό τόπο για την επάνοδο της νέας γενιάς, που έχε φύγει στο εξωτερικό".

"Εκείνο που οφείλουμε να κάνουμε", συνέχισε, "είναι να συνεχίσουμε με σταθερότητα, να προσπαθούμε να κάνουμε εκείνες τις μεταβολές, που είναι απαραίτητες και για τις οποίες, για να μπορέσουν να προχωρήσουν και να αφήσουν αποτύπωμα, πρέπει να διερευνούμε -και αυτό προσπαθούμε να κάνουμε- τις ευρύτερες δυνατές συναινέσεις".

"Η προσπάθεια μας αυτή τη στιγμή και το στοίχημα για τη χώρα είναι η έξοδος από το καθεστώς της επιτροπείας, τον Αύγουστο του 2018, κι από εκεί και πέρα συνεχίζουμε να σχεδιάζουμε την επόμενη μέρα" πρόσθεσε.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Το 2ο ΕΝΕΓΥΥΛ στο περίπτερο του alfavita.gr στη ΔΕΘ
ΔΕΘ: Το 2ο ΕΝΕΕΓΥΛ Ανατολικής Θεσσαλονίκης παρουσίασε την “έξυπνη πόλη” στο alfavita.gr
Μαθητές και εκπαιδευτικοί έδειξαν στη 89η ΔΕΘ πώς η τεχνολογία και η παράδοση συναντώνται μέσα από την «έξυπνη πόλη», το θερμοκήπιο και τα «μουσικά...
ΔΕΘ: Το 2ο ΕΝΕΕΓΥΛ Ανατολικής Θεσσαλονίκης παρουσίασε την “έξυπνη πόλη” στο alfavita.gr
γαυδ
Η Κρητικιά δασκάλα που πήγε στη Γαύδο για να διδάξει τη μοναδική μαθήτρια του νησιού
Η κα Τζαγκαράκη, που τα προηγούμενα δύο χρόνια δίδασκε στη Λέρο, αναδεικνύει τη μοναδικότητα της διδασκαλίας σε ένα σχολείο με έναν μόνο μαθητή
Η Κρητικιά δασκάλα που πήγε στη Γαύδο για να διδάξει τη μοναδική μαθήτρια του νησιού
teacher
Σχολεία: Το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών Νηπιαγωγείων, Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων
Σε ποιους εκπαιδευτικούς μειώνεται το ωράριο από την τρέχουσα σχολική χρονιά και γιατί
Σχολεία: Το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών Νηπιαγωγείων, Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων