Thumbnail

Η υπ’ αριθµ. 120546/28.9.2010 υπουργική απόφαση (Β΄ 1595)

«Ρύθµιση θεµάτων πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών για τις ανάγκες των σχολικών µονάδων που λειτουργούν εντός των Ειδικών Καταστηµάτων Κράτησης Νέων» καταργείται µε τη λήξη του σχολικού έτους 2018-2019.

H  διάταξη αυτή που περιλαμβάνεται στο άρθρο 31 σχετικά με την αναβάθµιση και επέκταση της λειτουργίας των σχολείων των φυλακών.

Δείτε αναλυτικά τι προβλέπει η διάταξη που καταργείται

Πίνακας αναπληρωτών εκπαιδευτικών

Για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των σχολικών μονάδων που λειτουργούν εντός των Ειδικών Καταστημάτων Κράτησης Νέων, που προκύπτουν στη διάρκεια του διδακτικού έτους, κατά τη μεταβατική περίοδο, όπως ορίζεται από το άρθρο 9 του ν. 3848/2010, προσλαμβάνονται προσωρινοί αναπληρωτές με πλήρες ή μειωμένο ωράριο από πίνακες κατάταξης, οι οποίοι συντάσσονται κατά κλάδο και ειδικότητα για κάθε σχολικό έτος από την αρμόδια Διεύθυνση Εκπαίδευσης, στην οποία ανήκει το οικείο Κατάστημα.

Άρθρο 2

Υποβολή αιτήσεων − Σειρά κατάταξης

1. Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης εκδίδουν πρόσκληση ενδιαφέροντος, η οποία λαμβάνει την ευρύτερη δυνατή δημοσιότητα, για την υποβολή αίτησης−πρόσληψης των ενδιαφερομένων στο οικείο Κατάστημα και καταρτίζουν, ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης, πίνακες, με βάση τα κριτήρια της παρ. 2 του παρόντος άρθρου.

Οι πίνακες αυτοί αναρτώνται στον επίσημο ιστότοπο του Υπουργείου Παιδείας και τάσσεται προθεσμία για την υποβολή, στην αρμόδια για κάθε Κατάστημα Διεύθυνση, τυχόν ενστάσεων από τους ενδιαφερομένους.

 


2. Η κατάταξη των μετεχόντων στους παραπάνω πίνακες, προσδιορίζεται κατά σειρά προτεραιότητας από κριτήρια ως ακολούθως

: i) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στη σχολική ψυχολογία και διδακτική εμπειρία σε σχολεία που λειτουργούν εντός των Ειδικών Καταστημάτων Κράτησης Νέων.

ii) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και διδακτική εμπειρία σε σχολεία που λειτουργούν εντός των Ειδικών Καταστημάτων Κράτησης Νέων.

iii) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στο γνωστικό αντικείμενο του κλάδου ή της ειδικότητας και διδακτική εμπειρία σε σχολεία που λειτουργούν εντός των Ειδικών Καταστημάτων Κράτησης Νέων

. iν) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στο γνωστικό αντικείμενο του κλάδου ή της ειδικότητας και διδακτική εμπειρία σε σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.

ν) Διδακτική εμπειρία σε σχολεία που λειτουργούν εντός των Ειδικών Καταστημάτων Κράτησης Νέων. vi) Διδακτική εμπειρία σε σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.

νii) Διδακτική εμπειρία σε τάξεις υποδοχής ή φροντιστηριακά τμήματα.

νiii) Προϋπηρεσία προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού, που προβλέπεται στις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 9 του ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71 Α΄). Άρθρο 3 Τελική διάταξη 1. Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 2. Οι διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 9 του ν. 3391/2005 (ΦΕΚ 240 Α΄) δεν ισχύουν για τους αναπληρωτές που προσλαμβάνονται με πλήρες ή μειωμένο ωράριο για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων που λειτουργούν εντός των Ειδικών Καταστημάτων Κράτησης Νέων.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Τι αναφέρει τη νέα διάταξη για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών στις σχολικές μονάδες των φυλακών:

Όπως αναφέρεται στην παράγραφο 6 Οι ελλείψεις του εκπαιδευτικού προσωπικού καλύπτονται κατά την ακόλουθη σειρά προτεραιότητας:

α) µε µόνιµους εκπαιδευτικούς ειδικών προσόντων, τα οποία ορίζονται µε απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευµάτων, σύµφωνα µε την προβλεπόµενη διαδικασία που καθορίζεται από τις κείµενες διατάξεις περί υπηρεσιακών µεταβολών,

β) µε τους υπηρετούντες µόνιµους εκπαιδευτικούς στην οικεία διεύθυνση εκπαίδευσης, κατόπιν αίτησής τους,

γ) µε αναπληρωτές από τους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών πρωτοβάθµιας και δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης κατόπιν αίτησής τους,

δ) µε ωροµίσθιους εκπαιδευτικούς, καθώς και ωροµίσθιους εκπαιδευτές µόνο για τα Σ.Δ.Ε. και τα Δ.Ι.Ε.Κ.. Για τη συµπλήρωση του ωραρίου τους οι εκπαιδευτικοί των κοινών και στις δύο βαθµίδες εκπαίδευσης ειδικοτήτων µπορούν να διδάσκουν σε όλες τις βαθµίδες του ίδιου καταστήµατος κράτησης.

Σημειώνουμε ότι στην παρ.7 του ίδιου άρθρου αναφέρεται:

Οι υπάρχουσες σχολικές µονάδες (Δηµοτικό Σχολείο, Γυµνάσιο ή Σ.Δ.Ε., ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ.) και Δ.Ι.Ε.Κ. ή παραρτήµατα αυτών, εξακολουθούν να λειτουργούν, µέχρι την έκδοση των προβλεπόµενων στο παρόν κοινών υπουργικών αποφάσεων, σύµφωνα µε τις ισχύουσες, µέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος, διατάξεις.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

akadimia athinon
Ακαδημία Αθηνών: Αντιπρόεδρος για το 2025 ο καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης Ν. Διαμαντούρος
Η Ακαδημία Αθηνών εξέλεξε ως Αντιπρόεδρό της για το έτος 2025 τον Καθηγητή Πολιτικής Επιστήμης κ. Νικηφόρο Διαμαντούρο
Ακαδημία Αθηνών: Αντιπρόεδρος για το 2025 ο καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης Ν. Διαμαντούρος
ελμε
Απαράδεκτες καταστάσεις με εργασιακό εκφοβισμό και μηνύσεις σε ολόκληρο Σύλλογο Εκπαιδευτικών
Μια απαράδεκτη κατάσταση σε βάρος των εκπαιδευτικών Λυκείου που αντιστέκονται σε κάθε προσπάθεια τρομοκράτησής τους
Απαράδεκτες καταστάσεις με εργασιακό εκφοβισμό και μηνύσεις σε ολόκληρο Σύλλογο Εκπαιδευτικών
aytismos
Συστάθηκε νέα «Ειδική Επιτροπή για τον Αυτισμό»: Τα μέλη και οι αρμοδιότητές της
Στοχος να χαρτογραφήσει την υφιστάμενη κατάσταση στην ελληνική επικράτεια, με έμφαση στους τομείς της υγείας, κοινωνικής πρόνοιας, εκπαίδευσης,...
Συστάθηκε νέα «Ειδική Επιτροπή για τον Αυτισμό»: Τα μέλη και οι αρμοδιότητές της