1985 – 2018: Μία από τα ίδια στην παιδεία τον καιρό του υποχρεωτικού 30ωρου. Μία πονεμένη ιστορία
της Ολυμπίας Ζαραμπούκα

Με αφορμή το δημοσίευμα για το 30ωρο του πολυνομοσχεδίου με τίτλο «Τελικά τι ισχύει: Το υπουργείο αδικείται από τις αντιδράσεις για το 30ωρο ή στρουθοκαμηλίζει;», για να δείτε το δημοσίευμα πατήστε εδώ, μία εκπαιδευτικός ειδικότητας στην πρωτοβάθμια που υπηρετεί σε ορεινό νομό θέλησε να μοιραστεί τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει και ταυτόχρονα αναρωτήθηκε για τα αυτονόητα. Παρακάτω παρατίθεται αυτούσιο το μήνυμα που μας απηύθυνε:

 «Καλησπέρα και καλή χρονιά!

Αναφορικά με το 30 ωρο θέλω να επισημάνω τα εξής προβλήματα που θα προκύψουν :

α) Η συντριπτική πλειοψηφία των ειδικοτήτων συμπληρώνει ωράριο σε μεγάλο αριθμό σχολείων (από 2 έως και 5 όπως όλοι γνωρίζουμε) τα οποία μάλιστα βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους. Τα δικά μου σχολεία φέτος απέχουν 50 χλμ το ένα από το άλλο και λόγω πολύ ορεινής περιοχής χρειάζεσαι 1 ώρα τουλάχιστον για να φτάσεις ενώ πέρυσι υπηρετούσα σε δυο σχολεία σε απόσταση 70 χλμ το ένα απο το άλλο. Περνάμε συνεπώς πολύ χρόνο στο δρόμο , γεγονός που προστίθεται στον εργασιακό μας φόρτο Ο χρόνος αυτός σε πιο ωράριο ανήκει άραγε; Να επισημανθεί μάλιστα ότι ενώ δεν είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε δικά μας αυτοκίνητα τα οποία μάλιστα να διαθέτουμε για υπηρεσιακούς σκοπούς (μετάβαση απο το ένα σχολέιο στο άλλο), το κάνουμε κατά κόρον . Το θέμα είναι το εξής : εγώ δεν διαθέτω το αυτοκίνητό μου για τους σκοπούς της υπηρεσίας καθώς το κόστος τέτοιων αποστάσεων είναι μεγάλο, οι αποζημιώσεις αστείες και χρονοβόρες  ή δεν έχω αυτοκίνητο και μετακινούμαι με το λεωφορείο ή ακόμα χειρότερα δεν υπάρχει λεωφορείο που εκτελεί το δρομολόγιο προς τα σχολεία μου (κάτι που ισχύει στην περίπτωσή μου φέτος) .Πώς θα μετακινούμαστε και μάλιστα με αυστηρό εργασιακό ωράριο; Πχ αν το μοναδικό λεωφορείο φεύγει στη 13.20 και γω πρέπει να μείνω στο σχολείο μέχρι τις 14.00 δεν πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη γαι τη μετακίνησή μου;

β) όσοι υπηρετούν σε πολλά κοντινά σχολεία τρέχουν στα διαλείμματα από σχολείο σε σχολείο, δε προλαβαίνουν δλδ να ξεκουραστούν καθόλου .Οπότε η επιπλέον παραμονή στο σχολείο επιβαρύνει μια ήδη επιβαρυμένη κατάσταση.

γ) Στη συντριπτική πλειοψηφία των σχολείων δεν υπάρχουν υποδομές για να δουλέψουμε. Στην καλύτερη περίπτωση υπάρχει ένας μόλις υπολογιστής στο γραφείο διδασκόντων τον οποίο πρέπει να μοιραζόμαστε 10-15-20 συνάδελφοι και ένα μόνο φωτοτυπικό μηχάνημα. Εάν όλοι πρέπει να μένουμε στο σχολείο τις ίδιες ώρες ποιος θα πρωτο-δουλέψει σε αυτά ;. Επίσης, δεν υπάρχει αρκετός χώρος-γραφείο για να καθίσεις. Πώς θα δουλέψεις έτσι;

Με εκτίμηση,»

Αναφέρετε με όποιο τρόπο επιθυμείτε, παρόμοιες δυσκολίες που αντιμετωπίζετε με την υπηρέτησή σας, οι οποίες θα δυσκολέψουν με το 30ωρο, προκειμένου να εμπλουτίσουμε με αυτές, μία ανοικτή επιστολή που θα απευθύνουμε στο υπουργείο, σε μια προσπάθειά μας και πριν την έκδοση ερμηνευτικών εγκυκλίων του νόμου, να τις λάβει σοβαρά υπόψην του. 

            Βγείτε μπροστά και μιλήστε εσείς γιατί αλλιώς κανένας δεν θα σας σκεφτεί ούτε και θα σας ακούσει!!!

 

best of network

σχετικά άρθρα

Εικονικές εκτελέσεις, ξυλοδαρμοί και παράνομες επαναπροωθήσεις στον Έβρο (Βίντεο)
Εικονικές εκτελέσεις, ξυλοδαρμοί και παράνομες επαναπροωθήσεις στον Έβρο (Βίντεο)
Τι καταγγέλλει η Human Rights Watch για τη δράση στρατού και αστυνομίας σε βάρος προσφύγων - Μαρτυρίες για αγνώστου ταυτότητας μασκοφόρους
Εικονικές εκτελέσεις, ξυλοδαρμοί και παράνομες επαναπροωθήσεις στον Έβρο (Βίντεο)
Οργισμένη απάντηση από το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο στην ΠΦΠΟ για τη θανάτωση των τζάγκουαρ
Οργισμένη απάντηση από το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο στην ΠΦΠΟ για τη θανάτωση των τζάγκουαρ

Οργισμένη ανακοίνωση εξέδωσε η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία για την απάντηση του Αττικού Ζωολογικού Πάρκου, αναφορικά με τη...

Οργισμένη απάντηση από το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο στην ΠΦΠΟ για τη θανάτωση των τζάγκουαρ