Thumbnail
της Ολυμπίας Ζαραμπούκα

Με αφορμή το δημοσίευμα για το 30ωρο του πολυνομοσχεδίου με τίτλο «Τελικά τι ισχύει: Το υπουργείο αδικείται από τις αντιδράσεις για το 30ωρο ή στρουθοκαμηλίζει;», για να δείτε το δημοσίευμα πατήστε εδώ, μία εκπαιδευτικός ειδικότητας στην πρωτοβάθμια που υπηρετεί σε ορεινό νομό θέλησε να μοιραστεί τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει και ταυτόχρονα αναρωτήθηκε για τα αυτονόητα. Παρακάτω παρατίθεται αυτούσιο το μήνυμα που μας απηύθυνε:

 «Καλησπέρα και καλή χρονιά!

Αναφορικά με το 30 ωρο θέλω να επισημάνω τα εξής προβλήματα που θα προκύψουν :

α) Η συντριπτική πλειοψηφία των ειδικοτήτων συμπληρώνει ωράριο σε μεγάλο αριθμό σχολείων (από 2 έως και 5 όπως όλοι γνωρίζουμε) τα οποία μάλιστα βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους. Τα δικά μου σχολεία φέτος απέχουν 50 χλμ το ένα από το άλλο και λόγω πολύ ορεινής περιοχής χρειάζεσαι 1 ώρα τουλάχιστον για να φτάσεις ενώ πέρυσι υπηρετούσα σε δυο σχολεία σε απόσταση 70 χλμ το ένα απο το άλλο. Περνάμε συνεπώς πολύ χρόνο στο δρόμο , γεγονός που προστίθεται στον εργασιακό μας φόρτο Ο χρόνος αυτός σε πιο ωράριο ανήκει άραγε; Να επισημανθεί μάλιστα ότι ενώ δεν είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε δικά μας αυτοκίνητα τα οποία μάλιστα να διαθέτουμε για υπηρεσιακούς σκοπούς (μετάβαση απο το ένα σχολέιο στο άλλο), το κάνουμε κατά κόρον . Το θέμα είναι το εξής : εγώ δεν διαθέτω το αυτοκίνητό μου για τους σκοπούς της υπηρεσίας καθώς το κόστος τέτοιων αποστάσεων είναι μεγάλο, οι αποζημιώσεις αστείες και χρονοβόρες  ή δεν έχω αυτοκίνητο και μετακινούμαι με το λεωφορείο ή ακόμα χειρότερα δεν υπάρχει λεωφορείο που εκτελεί το δρομολόγιο προς τα σχολεία μου (κάτι που ισχύει στην περίπτωσή μου φέτος) .Πώς θα μετακινούμαστε και μάλιστα με αυστηρό εργασιακό ωράριο; Πχ αν το μοναδικό λεωφορείο φεύγει στη 13.20 και γω πρέπει να μείνω στο σχολείο μέχρι τις 14.00 δεν πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη γαι τη μετακίνησή μου;

β) όσοι υπηρετούν σε πολλά κοντινά σχολεία τρέχουν στα διαλείμματα από σχολείο σε σχολείο, δε προλαβαίνουν δλδ να ξεκουραστούν καθόλου .Οπότε η επιπλέον παραμονή στο σχολείο επιβαρύνει μια ήδη επιβαρυμένη κατάσταση.

γ) Στη συντριπτική πλειοψηφία των σχολείων δεν υπάρχουν υποδομές για να δουλέψουμε. Στην καλύτερη περίπτωση υπάρχει ένας μόλις υπολογιστής στο γραφείο διδασκόντων τον οποίο πρέπει να μοιραζόμαστε 10-15-20 συνάδελφοι και ένα μόνο φωτοτυπικό μηχάνημα. Εάν όλοι πρέπει να μένουμε στο σχολείο τις ίδιες ώρες ποιος θα πρωτο-δουλέψει σε αυτά ;. Επίσης, δεν υπάρχει αρκετός χώρος-γραφείο για να καθίσεις. Πώς θα δουλέψεις έτσι;

Με εκτίμηση,»

Αναφέρετε με όποιο τρόπο επιθυμείτε, παρόμοιες δυσκολίες που αντιμετωπίζετε με την υπηρέτησή σας, οι οποίες θα δυσκολέψουν με το 30ωρο, προκειμένου να εμπλουτίσουμε με αυτές, μία ανοικτή επιστολή που θα απευθύνουμε στο υπουργείο, σε μια προσπάθειά μας και πριν την έκδοση ερμηνευτικών εγκυκλίων του νόμου, να τις λάβει σοβαρά υπόψην του. 

            Βγείτε μπροστά και μιλήστε εσείς γιατί αλλιώς κανένας δεν θα σας σκεφτεί ούτε και θα σας ακούσει!!!

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσοχή! Νέο κύμα καύσωνα από σήμερα Κυριακή με διάρκεια και κινδύνους – Ποιες περιοχές θα «καούν»

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

akinita_26.jpg
Μεγάλες αλλαγές στους πλειστηριασμούς – Στο στόχαστρο οι ευάλωτοι οφειλέτες
Νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Δικαιοσύνης αυστηροποιεί το πλαίσιο αναγκαστικής εκτέλεσης και περιορίζει τα δικαιώματα άμυνας των οφειλετών
Μεγάλες αλλαγές στους πλειστηριασμούς – Στο στόχαστρο οι ευάλωτοι οφειλέτες
μαθητές
Από τη Διεπιστημονική στη Δια-επιστημονική Μάθηση: Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, οι Δράσεις Ενεργού Πολίτη και η Συμβολή της Έρευνας Δράσης στο Ελληνικό Σχολείο
Οι μαθητές καλούνται να εμπλακούν σε σχέδια δράσης (projects), όπου ενεργοποιούν γνώσεις από πολλούς τομείς: επιστήμες, τέχνες, γλώσσα, τεχνολογία.
Από τη Διεπιστημονική στη Δια-επιστημονική Μάθηση: Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, οι Δράσεις Ενεργού Πολίτη και η Συμβολή της Έρευνας Δράσης στο Ελληνικό Σχολείο