Thumbnail
Τι αλλάζει στα καθήκοντα των εκπαιδευτικών και των διευθυντών

"Ο Διευθυντής σχολικής μονάδας, που είναι ο μόνος που αξιολογείται, όπως ήδη έχει ανακοινωθεί πολλές φορές, είναι αυτός που μπορεί να αναθέσει καθήκοντα, αλλά όμως και θα μπορεί να ελεγχθεί ανά πάσα στιγμή  για την ορθότητα και την "αποτελεσματικότητα" των ενεργειών του σε σχέση με αυτά"

Συγκεκριμενοποιούνται τα καθήκοντα των εκπαιδευτικών σύμφωνα με προτεινόμενη διάταξη στο νέο νόμο που αντικαθιστά  την παρ. 8 του άρθρου 13 του ν. 1566/1985 (Α΄ 167). 

Oι εκπαιδευτικοί των σχολείων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους στις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή 30 ώρες την εβδομάδα και με την επιφύλαξη της παρ. 2 του Κεφ. ΣΤ του άρθρου 11, για την προσφορά και άλλων υπηρεσιών  που ανατίθενται από τα όργανα διοίκησης του σχολείου και συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όπως:

 η προετοιμασία του εποπτικού εκπαιδευτικού υλικού και των εργαστηριακών ασκήσεων,
η διόρθωση εργασιών και διαγωνισμάτων,
η καταχώρηση- ενημέρωση της αξιολόγησης των μαθητών,
η συμμετοχή στην προετοιμασία και την πραγματοποίηση εορταστικών, αθλητικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων,
ο προγραμματισμός και η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου,
η επικοινωνία με δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου,
η συνεργασία με εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στο ίδιο τμήμα ή που διδάσκουν τα ίδια γνωστικά αντικείμενα,
οι παιδαγωγικές συναντήσεις για την κατάρτιση ομαδικών ή εξατομικευμένων προγραμμάτων υποστήριξης συγκεκριμένων μαθητικών ομάδων ή μαθητών,
η επίβλεψη σχολικών γευμάτων,
η ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων,
η τήρηση βιβλίων του σχολείου και η εκτέλεση διοικητικών εργασιών.

 Kάποια από τα νέα καθήκοντα  είναι:

ο προγραμματισμός και η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου ( σύμφωνα με τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας που θα θεσμοθετηθεί τους επόμενους μήνες)

η επικοινωνία με δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου( αναμένεται η θεσμοθέτηση των νέων δομών)

η επίβλεψη των σχολικών γευμάτων 

To fresh-education σχολιάζει: "Ο Διευθυντής σχολικής μονάδας, ο οποίος είναι ο μόνος που αξιολογείται, όπως ήδη έχει ανακοινωθεί πολλές φορές, είναι αυτός που μπορεί να αναθέσει καθήκοντα αλλά όμως και θα μπορεί να ελεγχθεί ανά πάσα στιγμή  για την ορθότητα και την "αποτελεσματικότητα" των ενεργειών του σε σχέση με αυτά"

Υπουργείο Παιδείας: H προτεινόμενη διάταξη για το υποχρεωτικό ωράριο (30ωρο) των εκπαιδευτικών (Διαβάστε εδώ)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 26/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 26/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικος ΑΜΕΑ
Οι προκλήσεις των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στα ελληνικά σχολεία: Αντιμέτωποι με την αβεβαιότητα και τις ελλείψεις
Ειδική Αγωγή στην Ελλάδα: Προβλήματα, ελλείψεις και η αλήθεια για τους εκπαιδευτικούς
Οι προκλήσεις των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στα ελληνικά σχολεία: Αντιμέτωποι με την αβεβαιότητα και τις ελλείψεις
Παιδιά στη Γάζα
Οργή και αγωνία μαθήτριας για Γάζα: «Τα ουρλιαχτά των αθώων παιδιών που η ανθρωπότητα δεν ακούει»
Μαθήτρια καταγγέλλει τη σιωπή για τη σφαγή στη Γάζα - Η συγκλονιστική επιστολή της στο alfavita.gr
Οργή και αγωνία μαθήτριας για Γάζα: «Τα ουρλιαχτά των αθώων παιδιών που η ανθρωπότητα δεν ακούει»