Thumbnail
Αίτημα προς το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών

Άμεση χρηματοδότηση ανέγερσης νέων κτιριακών εγκαταστάσεων για το 10ο ΓΕΛ Πάτρας ζητά η Α' ΕΛΜΕ Αχαΐας, με αίτημά της στο υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών.

Το εν λόγω σχολείο στεγάζεται σε κατασκευές προκάτ, καθώς τα προηγούμενα κτίρια έχουν υποστεί μεγάλες ζημιές από τον ισχυρό σεισμό που έπληξε την περιοχή του 2008.

Αναλυτικά το αίτημα της Α' ΕΛΜΕ Αχαΐας στο υπουργείο:

"Το 10ο ΓΕΛ Πάτρας, από το 2008 που έγινε στην περιοχή μας ο μεγάλος σεισμός, αντιμετωπίζει σοβαρό κτιριακό πρόβλημα λόγω των σοβαρών ζημιών που υπέστη και το έκαναν ακατάλληλο για χρήση. Και ενώ τρία περιφερειακά σχολεία είναι έτοιμα και ένα επισκευάστηκε το συγκεκριμένο ζήτημα έχει μείνει πίσω (όπως και αυτό του 3ου Γυμνασίου Πάτρας).

Ως προσωρινή λύση, για να συνεχίσει την λειτουργία του το σχολείο, τοποθετήθηκαν αίθουσες προκάτ που παραμένουν εκεί έως σήμερα χωρίς να έχει κατορθωθεί τόσα χρόνια να λυθεί το κτιριακό πρόβλημα του σχολείου.

Η Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας από την πρώτη στιγμή έχει σταθεί στο πλάι της σχολικής κοινότητας και έχει προκαλέσει, στην πάροδο όλων αυτών των χρόνων, αλλεπάλληλες συσκέψεις με τους εκάστοτε Διευθυντές Εκπαίδευσης, Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης, (πρώην) Νομαρχιακές Διοικήσεις και (νυν) Περιφερειακές Διευθύνσεις Δυτικής Ελλάδας στην κατεύθυνση της οριστικής επίλυσης του προβλήματος με άξονες 

A. Τη στήριξη του σχολείου σε μαθητικό δυναμικό, ώστε να εξασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία του 

B. Την επισκευή ή κατασκευή νέου κτιρίου.

Ειδικά το τελευταίο χρονικό διάστημα και ύστερα από συναντήσεις που οργανώσαμε με την Αντιδημαρχία Παιδείας και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας κατορθώσαμε να κινητοποιήσουμε τους παραπάνω φορείς και έτσι «ανασύρθηκε» και η μελέτη της τότε Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αχαΐας που έκρινε το κτίριο επισκευάσιμο μεν αλλά το κόστος εργασιών επισκευής κρινόταν ασύμφορο σε σχέση με την ολική αντικατάστασή του με νέο. Οι αρμόδιοι φορείς έκτοκτε άφησαν το σχολείο στην τύχη του και γι αυτό η Α΄ΕΛΜΕ Αχαΐας  πήρε την πρωτοβουλία των κινήσεων στο εκπαιδευτικό επίπεδο και βάσει αυτής οι τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου κατέληξαν στην εκτίμηση πως κρίνεται συμφερότερο οικονομικά να κατασκευαστεί νέο κτίριο.

Με βάση τα νέα δεδομένα σας ζητάμε να προβείτε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την άμεση χρηματοδότηση της ανέγερσης νέου σχολείου για το 10ο ΓΕΛ Πάτρας. 

Εμείς θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας μέχρι την οριστική λύση του προβλήματος στο 10ο ΓΕΛ και απευθύνουμε αγωνιστικό κάλεσμα προς όλους να συμπορευτούν μαζί μας."

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 4/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Αλεξάντρ Γουάνγκ
Ο 28χρονος μεγιστάνας της τεχνητής νοημοσύνης αποκαλύπτει: «Αν είσαι έφηβος, ξόδεψε όλο σου τον χρόνο σε αυτό!»
Ο νεαρός δισεκατομμυριούχος της AI, Αλεξάντρ Γουάνγκ, παρομοιάζει τη σημερινή εποχή με τις απαρχές της επανάστασης των υπολογιστών
Ο 28χρονος μεγιστάνας της τεχνητής νοημοσύνης αποκαλύπτει: «Αν είσαι έφηβος, ξόδεψε όλο σου τον χρόνο σε αυτό!»
ΒΕΡΟΙΑ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ
Μεγάλη εκδήλωση της ΕΛΜΕ Ημαθίας για την Παλαιστίνη
Προβλήθηκε το συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ "48", ενώ τον ύμνο της Παλαιστίνης που έγραψε ο Μίκης Θεοδωράκης απέδωσε συγκινητικά η χορωδία της Ελένης...
Μεγάλη εκδήλωση της ΕΛΜΕ Ημαθίας για την Παλαιστίνη
φωτιά
Άλιμος: Λαμπάδιασε εν κινήσει αυτοκίνητο – Καταστράφηκαν τρία ΙΧ, ένα με σοβαρές ζημιές
Tα τρία οχήματα καταστράφηκαν ολοσχερώς, ενώ ένα ακόμη υπέστη σοβαρές υλικές ζημιές
Άλιμος: Λαμπάδιασε εν κινήσει αυτοκίνητο – Καταστράφηκαν τρία ΙΧ, ένα με σοβαρές ζημιές