Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Σας ενημερώνουμε για τις αιτήσεις μετάθεσης που υποβλήθηκαν τη σχολική χρονιά 2017-2018.
Πιο αναλυτικά έχουν υποβληθεί 177 αιτήσεις μετάθεσης στην Ειδική Αγωγή (181 πέρσι), 410 αιτήσεις μετάθεσης στα Καλλιτεχνικά σχολεία (69 πέρσι αύξηση αιτήσεων κατά 490%!), 104 αιτήσεις μετάθεσης στα Διαπολιτισμικά (99 πέρσι), 428 αιτήσεις μετάθεσης στα Μουσικά (580 πέρσι μείωση αιτήσεων κατά 26%) και 6780 αιτήσεις για τις γενικές μεταθέσεις (6967 πέρσι μείωση αιτήσεων κατά 2,7%).
Πιο αναλυτικά για τις μεταθέσεις υποβλήθηκαν μεταξύ άλλων 671 αιτήσεις ΠΕ06, 453 ΠΕ05, 270 ΠΕ07, 359 ΠΕ01,159 ΠΕ08, 339 ΠΕ03,198 ΠΕ09, 676 ΠΕ 19/20, 1410 ΠΕ 02, 680 ΠΕ11 και 425 ΠΕ04.01
Για τις γενικές μεταθέσεις του 2016-17 είχαν υποβληθεί 181 αιτήσεις μετάθεσης στην Ειδική Αγωγή, 69 αιτήσεις μετάθεσης στα Καλλιτεχνικά σχολεία, 99 αιτήσεις μετάθεσης στα Διαπολιτισμικά, 580 αιτήσεις μετάθεσης στα Μουσικά και 6780 αιτήσεις για τις γενικές μεταθέσεις. Εξ αυτών ικανοποιήθηκαν 44 αιτήσεις στην Ειδική Αγωγή, 95 αιτήσεις στα Μουσικά, 2 στα Καλλιτεχνικά, 5 στα Διαπολιτισμικά και 213 στη Γενική Παιδεία (ποσοστό ικανοποίησης 3,10%).
Υπενθυμίζουμε ότι το 2014-15 είχαν υποβληθεί 195 αιτήσεις μετάθεσης στην Ειδική Αγωγή,76 αιτήσεις μετάθεσης στα Καλλιτεχνικά σχολεία, 607 αιτήσεις μετάθεσης στα Μουσικά και 8248 αιτήσεις για τις γενικές μεταθέσεις. Από τις 8098 ενεργές αιτήσεις Γενικών μεταθέσεων ικανοποιήθηκαν 1718 (ποσοστό 21,22%).
Το 2015-16 υποβλήθηκαν 7863 αιτήσεις συνολικά. Αρχικά στην Ειδική Αγωγή είχαμε 181 ενεργές αιτήσεις. Εξ αυτών μετατέθηκαν 46 εκπαιδευτικοί. Στα Μουσικά σχολεία υποβλήθηκαν 443 αιτήσεις. Εξ αυτών ικανοποιήθηκαν 46 αιτήσεις εκπαιδευτικών γενικής παιδείας και 24 εκπαιδευτικοί μουσικής παιδείας. Στα Καλλιτεχνικά Σχολεία υποβλήθηκαν 78 αιτήσεις εκ των οποίων ικανοποιήθηκαν 9. Στα Σχολεία διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης υποβλήθηκαν 39 αιτήσεις εκ των οπίων ικανοποιήθηκαν 3.
Για τις Γενικές Μεταθέσεις του 2017 είχαμε τελικά 6874 αιτήσεις και ικανοποιήθηκαν 213 (ποσοστό 3,10). Το 2016 είχαμε 6997 αιτήσεις και ικανοποιήθηκαν 404 (ποσοστό 5,77%). Το 2015 είχαμε 8098 αιτήσεις και ικανοποιήθηκαν 1718 (ποσοστό 21,22%). Υπενθυμίζουμε ότι το 2014 από τις 8389 αιτήσεις ικανοποιήθηκαν τελικά 751 (ποσοστό 8,99%). Το 2013 ικανοποιήθηκαν 607 αιτήσεις σε σύνολο 11260 αιτήσεων (ποσοστό 5,4%). Κατά τις μεταθέσεις του 2012 υποβλήθηκαν 14.855 αιτήσεις και ικανοποιήθηκαν 2.434 (ποσοστό 16,39%) .
Είναι προφανές ότι η ανακοίνωση των γενικών Μεταθέσεων θα πρέπει να γίνει έγκαιρα, αφού συμπαρασύρουν όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών. (Αμοιβαίες Μεταθέσεις, Μετατάξεις από κλάδο σε κλάδο, τοποθετήσεις στα ΠΥΣΔΕ, Αποσπάσεις, Μόνιμους Διορισμούς και τελικά προσλήψεις αναπληρωτών).
Οι ενεργές αιτήσεις του 2017 ανά τύπο αίτησης είναι 7896. Τα αναλυτικά στοιχεία –ανά τύπο σχολικής μονάδας- έχουν ως εξής:
Ειδικότητα | Κωδικός | Πλήθος Αιτήσεων Μετάθεσης/Τοποθέτησης |
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | ΓΕΝΙΚΗΣ | |
| ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ | |
| ΚΑΛΛΙΤΕΧΝ. | |
| ΜΟΥΣΙΚΑ | |
| ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣ | |
| Σύνολο | |
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΒΙΟΛΟΓΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| Σύνολο | |
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 001.ΔΕ001 | |
| 002.ΚΑΛ001 | |
| 002.ΜΟΥΣ001 | |
| 002.ΔΙΑΠ002 | |
| Σύνολο | |
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 001.ΔΕ001 | |
| 002.ΚΑΛ001 | |
| 002.ΜΟΥΣ001 | |
| 002.ΔΙΑΠ002 | |
| Σύνολο | |
ΓΕΩΛΟΓΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΓΕΩΠΟΝΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΓΕΩΡΓ. ΜΗΧΑΝ. ΚΑΙ ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| Σύνολο | |
ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| Σύνολο | |
ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| Σύνολο | |
ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣ.ΠΕΡ/ΝΤΟΣ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| Σύνολο | |
ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓ. ΕΚΜΕΤΑΛ. | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| Σύνολο | |
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| Σύνολο | |
ΔΟΜΙΚΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING) | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ | 001.ΔΕ001 | |
| 002.ΔΙΑΠ002 | |
| Σύνολο | |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΤΕΙ - ΚΑΤΕΕ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 001.ΔΕ001 | |
| 002.ΚΑΛ001 | |
| Σύνολο | |
ΘΕΟΛΟΓΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| 002.ΚΑΛ001 | |
| 002.ΜΟΥΣ001 | |
| 002.ΔΙΑΠ002 | |
| Σύνολο | |
ΘΕΡΜΟΚΗΠ.ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘ/ΜΙΑΣ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| Σύνολο | |
ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΙΑΤΡΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΙΧΘΥΟΚΟΜΙΑΣ - ΑΛΙΕΙΑΣ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| 002.ΚΑΛ001 | |
| 002.ΜΟΥΣ001 | |
| Σύνολο | |
ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ | 001.ΔΕΣΚΕ | |
| Σύνολο | |
ΚΛΩΣΤΟΥΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| Σύνολο | |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| Σύνολο | |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ | 001.ΔΕΣΚΕ | |
| Σύνολο | |
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| 002.ΜΟΥΣ001 | |
| Σύνολο | |
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΡΑΠΤΙΚΗΣ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| 002.ΚΑΛ001 | |
| 002.ΜΟΥΣ001 | |
| 002.ΔΙΑΠ002 | |
| Σύνολο | |
ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΜΙΘΕ) | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| Σύνολο | |
ΜΗΧ/ΓΟΙ ΤΕΙ-ΝΑΥΠ.ΕΜΠ.ΝΑΥΤ. ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ-ΤΕΧ/ΓΟΙ ΕΝΕΡΓ.ΤΕΧΝ.(ΚΑΤΕ.ΕΝΕΡΓ.ΜΗΧ/ΓΟΥ) | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡ. ΝΑΥΤΙΚΟΥ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΜΗΧΑΝΟΤΕΧΝΙΤΕΣ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΟΙ-ΗΛΕΚΤΡΟΥΡΓΟΙ-ΗΛ/ΓΟΙ ΤΕΙ-ΤΕΧΝ/ΓΟΙ ΕΝΕΡΓ.ΤΕΧΝ.(ΚΑΤΕ. ΕΝΕΡΓ. ΗΛΕΚ/ΓΟΥ) | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΤΥΧ. ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| 002.ΚΑΛ001 | |
| 002.ΜΟΥΣ001 | |
| 002.ΔΙΑΠ002 | |
| Σύνολο | |
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΤΥΧ. ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ/ΛΑΪΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΝΑΥΤ. ΜΑΘ. (ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ) | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΝΟΜΙΚΟΙ-ΠΟΛ. ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| 002.ΜΟΥΣ001 | |
| 002.ΔΙΑΠ002 | |
| Σύνολο | |
ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| Σύνολο | |
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| Σύνολο | |
ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| 002.ΜΟΥΣ001 | |
| 002.ΔΙΑΠ002 | |
| Σύνολο | |
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| 002.ΜΟΥΣ001 | |
| Σύνολο | |
ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α.Ε.Ι. | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| 002.ΚΑΛ001 | |
| 002.ΜΟΥΣ001 | |
| 002.ΔΙΑΠ002 | |
| Σύνολο | |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.Ι. | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| 001.ΔΕΚΤ | |
| 002.ΚΑΛ001 | |
| 002.ΜΟΥΣ001 | |
| 002.ΔΙΑΠ002 | |
| Σύνολο | |
ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| 002.ΚΑΛ001 | |
| 002.ΜΟΥΣ001 | |
| 002.ΔΙΑΠ002 | |
| Σύνολο | |
ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| 002.ΔΙΑΠ002 | |
| Σύνολο | |
ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΕΙ KATEE | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΩΔΕΙΟΥ | 001.ΔΕ001 | |
| 002.ΜΟΥΣ001 | |
| Σύνολο | |
ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧ. ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΨΥΞΕΩΝ (ΨΥΚΤΙΚΟΙ) | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ- ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ- ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝ. ΠΟΤΩΝ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| Σύνολο | |
ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ ΤΕΙ - ΚΑΤΕΕ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| 001.ΔΕΚΤ | |
| Σύνολο | |
ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΓΡΑΦΕΙΟΥ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| 001.ΔΕΚΤ | |
| 002.ΚΑΛ001 | |
| 002.ΜΟΥΣ001 | |
| 002.ΔΙΑΠ002 | |
| Σύνολο | |
ΦΥΣ. ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| 002.ΜΟΥΣ001 | |
| Σύνολο | |
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| 001.ΔΕΚΤ | |
| 002.ΚΑΛ001 | |
| 002.ΜΟΥΣ001 | |
| 002.ΔΙΑΠ002 | |
| Σύνολο | |
ΦΥΣΙΚΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| 002.ΚΑΛ001 | |
| 002.ΜΟΥΣ001 | |
| 002.ΔΙΑΠ002 | |
| Σύνολο | |
ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| 002.ΚΑΛ001 | |
| 002.ΔΙΑΠ002 | |
| Σύνολο | |
ΧΗΜ. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ - ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
ΧΗΜΙΚΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| 001.ΔΕΣΚΕ | |
| 002.ΜΟΥΣ001 | |
| Σύνολο | |
ΨΥΚΤΙΚΟΙ | 001.ΔΕ001 | |
| Σύνολο | |
Σύνολο |
Τα δηλωθέντα κενά στα Διαπολιτισμικά είναι 20, στα Καλλιτεχνικά 58, στα Μουσικά Γενικής Παιδείας 60 και στον κλάδο ΠΕ16 950. Τα κενά γενικής παιδείας στα Μουσικά Σχολεία κατανέμονται ως εξής:
ΠΕ02 | 17 |
ΠΕ03 | 11 |
ΠΕ04.01 | 4 |
ΠΕ04.02 | 4 |
ΠΕ04.04 | 11 |
ΠΕ06 | 1 |
ΠΕ07 | 3 |
ΠΕ08 | 3 |
ΠΕ09 | 1 |
ΠΕ10 | 1 |
ΠΕ11 | 1 |
ΠΕ19/20 | 1 |
ΠΕ32 | 2 |
Σας υπενθυμίζουμε ότι οι μεταθέσεις του 2018 θα γίνουν με το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο και οι όποιες αλλαγές νομοθετηθούν, θα ισχύσουν από τις επόμενες χρονιές.
Σας εύχομαι καλές γιορτές με υγεία και δύναμη!
Τάσος Λειβαδίτης Η Γέννηση (1983)
Ένα άλλο βράδυ τον άκουσα να κλαίει δίπλα.
Χτύπησα την πόρτα και μπήκα. Μου ‘δειξε πάνω στο κομοδίνο ένα μικρό ξύλινο σταυρό.
«Είδες –μου λέει- γεννήθηκε η ευσπλαχνία! Έσκυψα τότε το κεφάλι κι έκλαψα κι εγώ.
Γιατί θα περνούσαν αιώνες και αιώνες και δε θα ‘χαμε να πούμε τίποτα ωραιότερο απ’ αυτό.
Με συναδελφικούς – αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Αθήνα 15/12/2017
Νεκτάριος Κορδής,
αιρετό τακτ. μέλος του ΚΥΣΔΕ
(τηλ.: 6977513534,
ηλ. δ/νση: [email protected]
http://nekordis64.blogspot.gr )
Άκης Λουκάς
αιρετό αναπλ. μέλος του ΚΥΣΔΕ
( τηλ.:6974320189,
ηλ.δ/νση: [email protected]
εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο των
Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη