Thumbnail
Σήμερα

Έληξε νωρίτερα σήμερα, Τρίτη και μετά από 36 ημέρες, η κατάληψη στο κτίριο του Ιδρύματος Νεολαίας Διά Βίου Μάθησης στην οδό Αχαρνών. 

«Φεύγουμε θεωρώντας ότι εκπληρώθηκε η απαίτησή μας για εκκίνηση των εργασιών εν μέσω κατάληψης και λαμβάνοντας υπόψη την πολιτική νίκη που πετύχαμε απέναντι στο υπουργείο και που αφήνει μόνο θετική παρακαταθήκη για τη συνέχεια του αγώνα, για την υλοποίηση και των υπόλοιπων αιτημάτων, καθώς και για τις σχέσεις που δημιουργήθηκαν πανελλαδικά», αναφέρει το Συντονιστικό της κατάληψης σε σχετική ανακοίνωση.

Ωστόσο, οι υπηρεσίες του ΙΝΕΔΙΒΙΜ δεν θα λειτουργήσουν άμεσα στο κτίριο, αφού, σύμφωνα με την προβλεπόμενη από το νόμο διαδικασία, πρέπει να γίνει πρώτα από τα αρμόδια όργανα έλεγχος περιουσίας. 

Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του ΔΣ του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, Δημήτρης Ζέρβας, αυτή τη στιγμή γίνονται οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία ελέγχου περιουσίας, για να λειτουργήσει κανονικά το συντομώτερο δυνατόν το ΙΝΕΔΙΒΙΜ.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

tsigara-kapnisma.jpg
ΠΟΥ: «Ανησυχητικά» ποσοστά κατανάλωσης αλκοόλ και ηλεκτρονικών τσιγάρων στους εφήβους
Περίπου το 32% των νέων ηλικίας 15 ετών έχει ήδη καπνίσει ηλεκτρονικό τσιγάρο και το 20% στη διάρκεια των προηγούμενων 30 ημερών
ΠΟΥ: «Ανησυχητικά» ποσοστά κατανάλωσης αλκοόλ και ηλεκτρονικών τσιγάρων στους εφήβους
troxaio-motosykleta
Πως η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μειώσει τα τροχαία ατυχήματα
Η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί ένα νέο σύστημα επικοινωνίας ανάμεσα στα αυτοκίνητα (V2V) αλλά και στις υποδομές (V2I), μέσω του οποίου θα...
Πως η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μειώσει τα τροχαία ατυχήματα