Σήμερα, 4 Δεκέμβρη, μαθητές από διάφορα σχολεία της Αττικής κάναμε μια ακόμα μαχητική κινητοποίηση στο υπουργείο Παιδείας διεκδικώντας τα δικαιώματά μας! Ένα σχολείο να μορφώνει και όχι να εξοντώνει! Ένα σχολείο που οι γονείς μας δε θα βάζουν το χέρι στην τσέπη για τη μόρφωσή μας, ένα σχολείο με όλα τα απαραίτητα για να μπορούμε να κάνουμε μάθημα, με υποδομές, καθηγητές, θέρμανση και ό,τι άλλο χρειάζεται.
Όταν φτάσαμε στο υπουργείο αντικρίσαμε για ακόμα μια φορά κλειστές πόρτες, λαμαρίνες και αστυνομία και την επιλογή του Υπουργείου να μη δεχτεί τους μαθητές. Με τα πανό των σχολείων μας φωνάζαμε τα συνθήματά μας και ζητήσαμε συνάντηση με τους αρμόδιους για να καταθέσουμε τα δίκαια αιτήματά μας.
Για ακόμα μια φορά ο Υπουργός κρύφτηκε από τους μαθητές! Η συνάντηση ποτέ δεν έγινε γιατί ποτέ δεν άνοιξε η πόρτα του υπουργείου για να μπει μέσα η αντιπροσωπεία μας.
Η κινητοποίησή μας ολοκληρώθηκε ξεκαθαρίζοντας πως δε θα κάνουμε τη χάρη στην κυβέρνηση να μείνουμε με τα χέρια σταυρωμένα, πως συνεχίζουμε τον αγώνα μας ανανεώνοντας το ραντεβού μας για τη νέα μαθητική πορεία που ετοιμάζουμε τη μέρα της απεργίας 14 Δεκέμβρη 10.00π.μ. στη Πλ. Εθνικής Αντίστασης (Δημαρχείο Αθήνας) μαζί με όλο το λαό.
Είναι ψέματα όσα αναφέρει το υπουργείο Παιδείας στο προκλητικό δελτίο τύπου που έβγαλε, προσπαθώντας να δημιουργήσει ψεύτικες εντυπώσεις για το λόγο που δεν δέχτηκε την αντιπροσωπεία μας. Τα επεισόδια που περιγράφει έγιναν μετά την ολοκλήρωση της κινητοποίησής μας και αφού οι μαθητές είχαμε αποχωρήσει από το υπουργείο Παιδείας.
Η αλήθεια είναι πως μια μικρή ομάδα που καμία σχέση δεν έχει με το μαθητικό κίνημα και τους αγώνες μας έστησε και σήμερα, μετά την κινητοποίησή μας, το γνωστό εθιμοτυπικό πανηγυράκι της και έδωσε στο υπουργείο Παιδείας και την κυβέρνηση το επιχείρημα που τους έλειπε για να δικαιολογήσουν το γεγονός πως δεν δέχτηκαν ούτε να ακούσουν τα αιτήματά μας!
Τέλος, είναι προκλητικά και όσα γράφει το δελτίο τύπου της κυβέρνησης για να μας πείσει πως δουλεύει για το δικό μας καλό!
Η σημερινή κυβέρνηση συνεχίζει στον ίδιο δρόμο με τις προηγούμενες και μαζί με τους συνεργάτες της στην Ευρωπαϊκή Ένωση και αλλού ετοιμάζουν χειρότερο σχολείο και χειρότερη ζωή για όλους εμάς. Είναι η κυβέρνηση που εφαρμόζει όλους τους προηγούμενους νόμους, που έβαλε και την παιδεία στο μνημόνιο. Είναι η κυβέρνηση που όταν έλεγε στην αρχή της χρονιάς πως τα σχολεία λειτουργούν κανονικά εννοούσε χωρίς καθηγητές, χωρίς υποδομές, με καταργήσεις ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ και πολλά άλλα… Είναι η κυβέρνηση που τώρα ετοιμάζεται να φέρει μεγαλύτερη αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη, η κυβέρνηση που συνέχισε τα μαθητοδικεία και καταδίκασε μαθητές επειδή αγωνίζονται.
Η μόνη αλήθεια είναι πως ό,τι κατακτήσαμε το κερδίσαμε με τους αγώνες μας! Δική μας κατάκτηση είναι η κατάργηση της τράπεζας θεμάτων, η επαναφορά των επαναληπτικών εξετάσεων.
Συνεχίζουμε ακόμα πιο δυναμικά! Δε μασάμε τα παραμύθια που μας πουλάνε!
Δεν τους αφήνουμε σε χλωρό κλαρί! Δεν τους χαρίζουμε τη ζωή και τα όνειρά μας!
Ως εδώ!
Παλεύουμε για σχολείο δημόσιο και δωρεάν για όλα τα παιδιά.
Για σχολείο που να μορφώνει και όχι να εξοντώνει!!!
Μαθητική πορεία και στην απεργία!
14 Δεκέμβρη κλειστά σχολεία και όλοι οι μαθητές στους δρόμους!
10.00π.μ. στη Πλ. Εθνικής Αντίστασης (Δημαρχείο Αθήνας)
14 Δεκέμβρη να είναι το επόμενο πανελλαδικό μας ραντεβού μετά τις 30 Οκτώβρη που πλημμυρίσαμε τους δρόμους όλης της χώρας!
Καλούμε τους συμμαθητές μας από όλη την Ελλάδα να πάρουν αποφάσεις και να οργανώσουν τη μέρα της απεργίας 14 Δεκέμβρη μαθητικές πορείες σε όλη την Ελλάδα!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη