Thumbnail
Διαβάστε στο alfavita.gr επιστολή αναπληρώτριας προς τον Υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου

Όπως σίγουρα ήδη θα γνωρίζετε, ο τρόπος πρόσληψης των αναπληρωτών δημιουργεί πολλά προβλήματα, κυρίως σε εμάς τους αναπληρωτές. Ονομάζομαι ………….. (ΠΕ07) και μετά την ανακοίνωση των τελευταίων προσλήψεων αναπληρωτών καθηγητών (Πέμπτη 30 Νοεμβρίου & Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου), θα ήθελα να σας μεταφέρω κάποιες σκέψεις μου και σκέψεις σίγουρα πολλών συναδέλφων μου, που βρίσκονται ή έχουν βρεθεί σε ανάλογη θέση με τη δική μου και μάλιστα σε περίοδο μεγάλης οικονομικής κρίσης.

Πως είναι λοιπόν δυνατόν, ειδικά στους κλάδους όπως ο δικός μου, που εργαζόμαστε τόσο στην πρωτοβάθμια, όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, να μην υπάρχει κοινός πίνακας προσλήψεων και από τις δυο βαθμίδες;
Θα αναφερθώ ιδιαίτερα στη δική μου περίπτωση, που την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου προσλήφθηκα από την διεύθυνση πρωτοβάθμιας Εύβοιας (την δεύτερη δηλ. επιλογή μου στην αίτηση των αναπληρωτών) και ακριβώς την επόμενη ημέρα η δευτεροβάθμια Εύβοιας προσέλαβε άτομο στην Β-Εύβοιας (την πρώτη μου δηλ. επιλογή) με λιγότερα μόρια, γιατί ως γνωστόν είχα βγει απ το πίνακα, μιας που είχα δοθεί στην διάθεση της πρωτοβάθμιας, τη στιγμή όμως που δεν έχω καν παρουσιαστεί και αναλάβει υπηρεσία στην πρωτοβάθμια.

Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που αφήνετε όλους τους αναπληρωτές ως έρμαια στα χέρια της κάθε διεύθυνσης πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας που θα κάνει πρώτη ή δεύτερη προσλήψεις, τη στιγμή που είμαστε αυτοί που κλείνουμε τις "τρύπες" στα σχολεία με κάθε προσωπικό και οικονομικό κόστος. Επειδή δηλαδή έκανε σε λιγότερο από 24 ώρες πρόσληψη πρώτα η μια βαθμίδα, θα πρέπει να μετακινούμαι χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μου και το χειρότερο η άλλη συνάδελφος, που ήρθε στη θέση που δίκαια θα έπαιρνα εγώ στη δευτεροβάθμια, αν είχε κάνει πρώτη τις προσλήψεις, να μετακινείται ακόμη πιο μακριά με σοβαρές σκέψεις παραίτησης, αφήνοντας ένα ακόμη σχολείο με άπειρες χαμένες ώρες διδασκαλίας. Θα ήθελα λοιπόν να σας βάλω σε σκέψεις και να σας προβληματίσω. Πείτε μου, πόσες πιθανότητες υπάρχουν να πάνε καλύτερα τα πράγματα στον εκπαιδευτικό κλάδο, όταν κάθε πρωί ο εκπαιδευτικός - το κλειδί δηλ. της εκπαίδευσης - ξεκινά το μάθημα του ταλαιπωρημένος από τα πολλά χιλιόμετρα; 

Θα μπορούσατε να δείξετε μεγαλύτερη υπευθυνότητα προς τους ανθρώπους εκείνους που με μεγάλες θυσίες και λίγα κέρδη στηρίζουν αυτό που σπούδασαν και αγάπησαν.

Εύχομαι να διαβάσετε τις σκέψεις μου, γνωρίζοντας πως σας κούρασα. Θα ήθελα αν όχι μια λύση, μια απάντηση στηριζόμενη στη μέχρι τώρα ευαισθησία σας.

Σας ευχαριστώ εκ μέρους όλων των συναδέλφων που φέρατε, ίσως άθελα σας, σε αντίστοιχη κατάσταση.

Με εκτίμηση,
………….. [ΠΕ 07 – Γερμανικής Φιλολογίας]
 
Τα στοιχεία της εκπαιδευτικού τέθηκαν στη διάθεση του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε. (ΠΕΚΑΓΕΠΕ)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Μπάμια»: Πώς λέγεται στα ελληνικά;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικος
Μετακινήσεις Εκπαιδευτικών: Το Αόρατο Τίμημα της Δημόσιας Παιδείας ή μια συζήτηση που πρέπει επιτέλους να γίνει
Ο δρόμος προς το σχολείο δεν μπορεί να είναι δρόμος προς την απώλεια.
Μετακινήσεις Εκπαιδευτικών: Το Αόρατο Τίμημα της Δημόσιας Παιδείας ή μια συζήτηση που πρέπει επιτέλους να γίνει
klimatistiko
Καύσωνας και κλιματιστικό: Τα 5 μεγαλύτερα λάθη που κοστίζουν... δροσιά και χρήμα
Τι πρέπει να αποφεύγετε αν δε θέλετε να μείνετε χωρίς ψύξη μέσα στον καύσωνα — και με φουσκωμένους λογαριασμούς
Καύσωνας και κλιματιστικό: Τα 5 μεγαλύτερα λάθη που κοστίζουν... δροσιά και χρήμα
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Υπουργείο Παιδείας: Η διαδικασία στελέχωσης και λειτουργίας των Κέντρων Καινοτομίας
Το υπουργείο αναμένεται να δημοσιεύσει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς τους εκπαιδευτικούς εντός του επόμενου διαστήματος, με σαφές...
Υπουργείο Παιδείας: Η διαδικασία στελέχωσης και λειτουργίας των Κέντρων Καινοτομίας