Αντί για έπαινο! Tιμωρία!!
Εμείς οι εκπαιδευόμενοι τους ΣΔΕ Λαμίας με αφορμή τη δυσάρεστη για όλους μας απόφαση του Υπουργού Παιδείας για την απομάκρυνση του διευθυντή μας κύριου Χρήστου Παγορόπουλου εκφράζουμε τη διαμαρτυρία μας για τους εξής λόγους:
στη διάρκεια των δύο ετών που είμαστε μαθητές σε αυτό το σχολείο διαπιστώσαμε το μεγάλο ενδιαφέρον για το σχολείο και τους μαθητές του.
οικοδομήσαμε μαζί του μια άριστη σχέση συνεργασίας και αλληλοσεβασμού.
Διαπιστώσαμε επίσης τη μεγάλη αγάπη του για το θεσμό του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας. Αγάπη που εκδηλώθηκε με τον αγώνα που έδωσε την περσινή χρονιά για να μην μπει πάλι σε αναστολή λειτουργίας το σχολείο.
Κάτι που πέτυχε λειτουργώντας το σχολείο με εθελοντές εκπαιδευτικούς δηλαδή εκπαιδευτικούς που δεν αμειβόταν!
Με δυο κουβέντες κράτησε το σχολείο όρθιο και ανοιχτό.
Κύριε Υπουργέ
Εκτός από το γεγονός, ότι η απόφαση μειώνει την προσπάθεια των στελεχών της εκπαίδευσης, προσβάλλει και όλους εμάς τους μαθητές που προσπαθούμε να αποκτήσουμε έναν τίτλο σπουδών.
Μας προσβάλει γιατί εμείς ήμασταν εκείνοι που ζητήσαμε σεβασμό στο σχολείο, εμείς ήμασταν εκείνοι που κάναμε παραστάσεις είτε σε αρχές και υπηρεσίες, είτε σε θεσμικά όργανα όπως το δημοτικό συμβούλιο.
Κύριε υπουργέ μη μας υποτιμάτε.
Μπορεί για σας να είμαστε ένας αριθμός, ένα μικρό σχολείο δηλαδή, όμως αυτή η πολιτική σας συμπεριφορά είναι άδικη και εναντίον μας, αλλά και εναντίον του διευθυντή μας. Μας αφήνει να συμπεράνουμε ότι η αναξιοκρατία θα κυριαρχεί και η προσπάθεια για κάτι καλύτερο θα απομονώνεται.
Κύριε υπουργέ άραγε γνωρίζετε εσείς τις συνθήκες κάτω από τις οποίες λειτουργεί το σχολείο μας; Άραγε οι «αξιωματούχοι» του υπουργείου σας γνωρίζουν τις πραγματικές συνθήκες;
Δυστυχώς κύριε υπουργέ, δεν τις γνωρίζουν!
Γνωρίζουν μόνο πως θα καρατομήσουν, πως θα μειώσουν, πως θα δικαιολογήσουν τα δικά τους λάθη.
Λάθη επί λαθών για χρόνια δηλαδή. Αλλά ωστόσο αυτές οι συμπεριφορές θίγουν τον πυρήνα του ίδιου του περιβάλλοντός σας .
Η απομάκρυνση του Διευθυντή μας μάς δημιουργεί συναισθήματα θλίψης και δυσφορίας γιατί είναι άδικη και επειδή στρέφεται εναντίον ενός διευθυντή που έδωσε τον καλύτερο εαυτό του για το σχολείο και τους μαθητές του.
Για την φετινή χρονιά 2017-18 πέτυχε να διπλασιάσει τα τμήματα τα οποία από δύο έγιναν τέσσερα και αυτή η επιτυχία του αντί να του αναγνωριστεί από το υπουργείο ως σπουδαίο έργο προσφοράς στο θεσμό, δυστυχώς λειτούργησε αρνητικά. Αντί να τον βραβεύσουν τον καθαίρεσαν!
Κύριε υπουργέ
Ζητούμε την ανάκληση της απόφασης σας για την άμεση επιστροφή στη θέση του, την οποία υπηρέτησε άριστα, κάνοντάς μας να μην μετανιώσουμε που ήρθαμε σε αυτό το σχολείο, αλλά να νιώθουμε υπερήφανοι που είμαστε μαθητές σε αυτό!!
Κύριε υπουργέ
Θέλουμε να σας πούμε όμως, πως εσείς με την απόφαση σας, αδικείτε κατάφωρα αυτή καθαυτή την προσπάθεια όλης της σχολικής μονάδας. Με την απόφασή σας αυτή διαταράσσεται τη λειτουργία της σχολικής μονάδας και κυριολεκτικά μας αναγκάζετε να τοποθετηθούμε απέναντί σας.
Εμείς κύριε υπουργέ δεν θα σταματήσουμε.
Εμείς κύριε υπουργέ δηλώνουμε απείθαρχοι. Δεν θα πειθαρχήσουμε κύριε υπουργέ στις υποδείξεις των «αξιωματούχων» σας σε ιδιοτελείς σκοπούς σε βάρος του σχολείου μας και το κυριότερο δεν θα πειθαρχήσουμε στην ΑΝΟΜΙΑ και την παραβίαση θεμελιωδών κανόνων της Δημοκρατίας .
Κύριε υπουργέ
αργά ή γρήγορα θα καταλάβετε τι κάνατε!!
Θα το καταλάβετε εσείς, γιατί ποτέ δεν θα σας το αποκαλύψουν αυτοί που σχεδιάζουν και αυτοί που κινούνται στο παρασκήνιο!
Λαμία 24-11-2017 Οι εκπαιδευόμενοι του ΣΔΕ Λαμίας
Ακολουθούν υπογραφές
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη