Thumbnail
Αποφασίσαμε να συγκεντρώσουμε υπογραφές στήριξης με ηλεκτρονική μορφή,όσο περισσότερες γίνεται.

ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ

http://e2655.wordpress.com

«Το Σχολείο είναι ιστορικό και θα μείνει εσπερινό»

«Κάτω τα χέρια από το Σχολείο μας»

«Ανυποχώρητος αγώνας για την υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου»

Αυτά είναι τα συνθήματα στα πανό που κρεμάσαμε στα κάγκελα του σχολείου μας, όταν ξεκινήσαμε τον αγώνα μας για να αποτρέψουμε την επιχειρούμενη μεταστέγαση του Σχολείου μας-και μάλιστα στα μέσα της χρονιάς- από τη Δημοτική αρχή και τη συστέγασή του σε ένα συγκρότημα πέντε (5) σχολείων που φιλοξενούν μαθητές προερχόμενους από οικονομικά ασθενή, φτωχά -λαϊκά στρώματα.

Αντιδράσαμε άμεσα και προσπαθήσαμε να οργανώσουμε τον αγώνα μας- άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που η Δημοτική αρχή επιχειρεί να πάρει το σχολείο μας και να του αλλάξει χρήση-(στέγαση υπηρεσιών -μουσείο)

Στη συνέλευση που πραγματοποιήθηκε, οι συμμαθητές μας τόνισαν ότι θα αναγκαστούν να διακόψουν τις σπουδές τους, εάν το σχολείο φύγει από το κέντρο της πόλης.

Προχωρήσαμε σε κατάληψη και δημοσιοποιήσαμε το θέμα μας στο λαό της Καρδίτσας. Κάθε βράδυ στο προαύλιό μας βρίσκονταν εκπρόσωποι σωματείων και συλλογικότητες για να εκφράσουν τη συμπαράστασή τους.Καθημερινά το θέμα του σχολείου μας βρισκόταν σε περίοπτη θέση τόσο στον έντυπο, όσο και στον ηλεκτρονικό τοπικό τύπο. Σχετικά αρθρογράφησαν και πολλοί συμπολίτες μας.

Πραγματοποιήσαμε δυναμική παρέμβαση στο δημοτικό συμβούλιο, ζητώντας από τη Δημοτική αρχή να μην υλοποιήσει την απόφασή της για τη μεταστέγαση, έχοντας αρωγούς σε αυτή την προσπάθεια όλες τις άλλες δημοτικές παρατάξεις.

Ακολούθησε ευρεία σύσκεψη με φορείς και συλλογικότητες του νομού μας και συγχρόνως αποφασίστηκε και πραγματοποιήθηκε πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο. Ήρθαμε σε επαφή με τα δεκαπενταμελή μαθητικά συμβούλια των άλλων σχολείων για να αναδείξουμε από κοινού τα προβλήματα στο χώρο της παιδείας.

Με αυτές τις ενέργειες καταφέραμε να κερδίσουμε τη συμπαράσταση των συμπολιτών μας και να αποτρέψουμε τη μεταστέγαση του σχολείου μας στα μέσα της χρονιάς.

Όμως, συνεχίζουμε τις προσπάθειες και εντείνουμε την πίεσή μας προς τη Δημοτική αρχή, ώστε να επιτύχουμε οριστική ανάκληση της απόφασης 270/2016 του δημοτικού συμβουλίου για να επικρατήσει ηρεμία στο σχολείο μας και απρόσκοπτα να συνεχίσουμε τη φοίτησή μας.

Αποφασίσαμε να συγκεντρώσουμε υπογραφές στήριξης με ηλεκτρονική μορφή,όσο περισσότερες γίνεται.

ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ

http://e2655.wordpress.com

«Σπίτι του όποιος μένει, όταν αρχίζει ο αγώνας κι αφήνει άλλους για την υπόθεσή του να παλέψουν, πρέπει να ξέρει (για να΄ναι προετοιμασμένος) ότι όποιος δεν πήρε μέρος στον αγώνα, την ήττα αναγκαστικά θα μοιραστεί στο τέλος».

ΜπέρτολτΜπρεχτ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πιερρακάκης-Μητσοτάκης
Τα σημερινά θέματα της συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου - Παρουσίαση από τον Υπουργό Παιδείας ερανιστικού νομοσχεδίου
Πρόγραμμα του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για σήμερα Δευτέρα, 29 Απριλίου 2024
Τα σημερινά θέματα της συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου - Παρουσίαση από τον Υπουργό Παιδείας ερανιστικού νομοσχεδίου
mitsotakis_pierrakakis
Υπουργικό Συμβούλιο: Νομοσχέδιο θα παρουσιάσει σήμερα ο Πιερρακάκης - Προ των πυλών μπόνους παραγωγικότητας
Επέκταση του μπόνους στο Δημόσιο - σύνδεση της αξιολόγησης με τα κίνητρα αποδοτικότητας 
Υπουργικό Συμβούλιο: Νομοσχέδιο θα παρουσιάσει σήμερα ο Πιερρακάκης - Προ των πυλών μπόνους παραγωγικότητας
αξιολόγηση-εκπαιδευτικών
Αξιολόγηση στο Δημόσιο 15.000-20.000 ατόμων με ΑΙ και λεξικό στόχων
Αφορά περίπου 250.000 υπαλλήλους του ευρύτερου δημόσιου τομέα, ενώ εξαιρούνται οι εκπαιδευτικοί, οι δικαστικοί, οι νοσηλευτές και οι γιατροί, οι...
Αξιολόγηση στο Δημόσιο 15.000-20.000 ατόμων με ΑΙ και λεξικό στόχων