Thumbnail
Αποφασίσαμε να συγκεντρώσουμε υπογραφές στήριξης με ηλεκτρονική μορφή,όσο περισσότερες γίνεται.

ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ

http://e2655.wordpress.com

«Το Σχολείο είναι ιστορικό και θα μείνει εσπερινό»

«Κάτω τα χέρια από το Σχολείο μας»

«Ανυποχώρητος αγώνας για την υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου»

Αυτά είναι τα συνθήματα στα πανό που κρεμάσαμε στα κάγκελα του σχολείου μας, όταν ξεκινήσαμε τον αγώνα μας για να αποτρέψουμε την επιχειρούμενη μεταστέγαση του Σχολείου μας-και μάλιστα στα μέσα της χρονιάς- από τη Δημοτική αρχή και τη συστέγασή του σε ένα συγκρότημα πέντε (5) σχολείων που φιλοξενούν μαθητές προερχόμενους από οικονομικά ασθενή, φτωχά -λαϊκά στρώματα.

Αντιδράσαμε άμεσα και προσπαθήσαμε να οργανώσουμε τον αγώνα μας- άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που η Δημοτική αρχή επιχειρεί να πάρει το σχολείο μας και να του αλλάξει χρήση-(στέγαση υπηρεσιών -μουσείο)

Στη συνέλευση που πραγματοποιήθηκε, οι συμμαθητές μας τόνισαν ότι θα αναγκαστούν να διακόψουν τις σπουδές τους, εάν το σχολείο φύγει από το κέντρο της πόλης.

Προχωρήσαμε σε κατάληψη και δημοσιοποιήσαμε το θέμα μας στο λαό της Καρδίτσας. Κάθε βράδυ στο προαύλιό μας βρίσκονταν εκπρόσωποι σωματείων και συλλογικότητες για να εκφράσουν τη συμπαράστασή τους.Καθημερινά το θέμα του σχολείου μας βρισκόταν σε περίοπτη θέση τόσο στον έντυπο, όσο και στον ηλεκτρονικό τοπικό τύπο. Σχετικά αρθρογράφησαν και πολλοί συμπολίτες μας.

Πραγματοποιήσαμε δυναμική παρέμβαση στο δημοτικό συμβούλιο, ζητώντας από τη Δημοτική αρχή να μην υλοποιήσει την απόφασή της για τη μεταστέγαση, έχοντας αρωγούς σε αυτή την προσπάθεια όλες τις άλλες δημοτικές παρατάξεις.

Ακολούθησε ευρεία σύσκεψη με φορείς και συλλογικότητες του νομού μας και συγχρόνως αποφασίστηκε και πραγματοποιήθηκε πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο. Ήρθαμε σε επαφή με τα δεκαπενταμελή μαθητικά συμβούλια των άλλων σχολείων για να αναδείξουμε από κοινού τα προβλήματα στο χώρο της παιδείας.

Με αυτές τις ενέργειες καταφέραμε να κερδίσουμε τη συμπαράσταση των συμπολιτών μας και να αποτρέψουμε τη μεταστέγαση του σχολείου μας στα μέσα της χρονιάς.

Όμως, συνεχίζουμε τις προσπάθειες και εντείνουμε την πίεσή μας προς τη Δημοτική αρχή, ώστε να επιτύχουμε οριστική ανάκληση της απόφασης 270/2016 του δημοτικού συμβουλίου για να επικρατήσει ηρεμία στο σχολείο μας και απρόσκοπτα να συνεχίσουμε τη φοίτησή μας.

Αποφασίσαμε να συγκεντρώσουμε υπογραφές στήριξης με ηλεκτρονική μορφή,όσο περισσότερες γίνεται.

ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ

http://e2655.wordpress.com

«Σπίτι του όποιος μένει, όταν αρχίζει ο αγώνας κι αφήνει άλλους για την υπόθεσή του να παλέψουν, πρέπει να ξέρει (για να΄ναι προετοιμασμένος) ότι όποιος δεν πήρε μέρος στον αγώνα, την ήττα αναγκαστικά θα μοιραστεί στο τέλος».

ΜπέρτολτΜπρεχτ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

zaxaraki.jpg
Ζαχαράκη: Το νέο σχέδιο της Κυβέρνησης απαγορεύει τα social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών
«Η Ελλάδα δεν θα πάει σε ένα μοντέλο ολικής απαγόρευσης αλλά θα εστιάσει στο μοντέλο του αυστηρού γονεϊκού ελέγχου»
Ζαχαράκη: Το νέο σχέδιο της Κυβέρνησης απαγορεύει τα social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών
πιερρακακης στον αντεννα
Πιερρακάκης: Ερχεται μάθημα στο σχολείο για το πως να διαχειρίζονται τα παιδιά τον εαυτό τους στο διαδίκτυο
Ερωτηθείς αν υπάρχουν σκέψεις για απαγόρευση των social media σε παιδιά ηλικίας μέχρι 15-16 ετών, είπε ότι το θέμα της σχέσης των παιδιών με το...
Πιερρακάκης: Ερχεται μάθημα στο σχολείο για το πως να διαχειρίζονται τα παιδιά τον εαυτό τους στο διαδίκτυο