Thumbnail
Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής Αριστεράς ΠΕ

Οι Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής Αριστεράς (ΕΡΑ) καταδικάζουμε την ρατσιστική επίθεση θρασύδειλων φασιστοειδών στο σπίτι του μαθητή του 6ου Δ.Σ. Δάφνης, με κίνδυνο τραυματισμού του μικρού Αμίρ και της οικογένειάς του. Επίθεση που στόχευε εκτός των άλλων και στην τρομοκράτησή τους, επειδή  ο Αμίρ κληρώθηκε να είναι σημαιοφόρος στο σχολείο του. Θύματα πολέμων και αφού πέρασαν «δια πυρός και σιδήρου» και μετά την παραμονή σε προσφυγικούς καταυλισμούς ο Αμίρ και η οικογένειά του εγκαταστάθηκαν στην Αθήνα. Ο Αμίρ πλέον είναι μαθητής του  6ου Δ.Σ. Δάφνης, ασκώντας το δικαίωμα να πηγαίνει σχολείο, δικαίωμα που έχει  και κάθε παιδί που βρίσκεται στην ελληνική επικράτεια. Δυστυχώς όμως ο ρατσισμός και η ξενοφοβία   έφτασε στο σημείο να εκδηλώνεται με επιθέσεις που απειλούν  τη σωματική ακεραιότητά ακόμα και μικρών  παιδιών, σε μαθητές μας.

Το οξύμωρο είναι ότι οι ρατσιστικές επιθέσεις και η ακροδεξιά ρητορική γίνονται στο όνομα της Ελλάδας και των Ελλήνων, ξεχνώντας μεταξύ άλλων ότι το πρώτο σύγχρονο ελληνικό σύνταγμα της Α΄ εθνοσυνέλευσης που ψήφισαν ο Κολοκοτρώνης και οι άλλοι αγωνιστές του 1821,  προέβλεπε ίση αντιμετώπιση, χωρίς κανένας διαχωρισμό, όλων των ανθρώπων που βρίσκονται στην ελληνική επικράτεια.

Η ΕΡΑ μαζί με το εκπαιδευτικό, το γονεϊκό και αντιρατσιστικό κίνημα θα υπερασπιστεί τα δικαιώματα των προσφύγων και των μεταναστών, την ιστορία αιώνων αυτού του λαού, τον άνθρωπο ως έννοια και ως οντότητα και δεν θα επιτρέψει φασιστικές και ρατσιστικές επιθέσεις απέναντι σε κανέναν πρόσφυγα, απέναντι σε κανέναν μαθητή μας.

Η ΕΡΑ έχει δώσει μάχες ώστε όλα τα παιδιά οποιασδήποτε εθνότητας και θρησκευτικής πεποίθησης χωρίς αποκλεισμούς να φοιτούν στο δημόσιο σχολείο. Έχει πρωτοστατήσει να μη θεωρείται η σημαία «βραβείο» αλλά σύμβολο, ώστε  όλα τα παιδιά που ( συμ)μετέχουν  « τῆς παιδεύσεως τῆς ἡμετέρας"  να μπορούν να εκπροσωπήσουν με τη σημαία το σχολείο τους  στις δημόσιες εκδηλώσεις. Η παραπάνω κατεύθυνση δόθηκε πρόσφατα και με το Π.Δ. 79/2017, ώστε το σύνολο των μαθητών να μπορούν να εκπροσωπούν ως σημαιοφόροι το σχολείο τους. Η απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών και ο εκκλησιασμός δεν μπορεί να αποτελεί αιτία αποκλεισμού, εκτός αν από μόνος του κάποιος μαθητής, ή η οικογένειά του επικαλεστεί λόγους συνείδησης.

Ταυτόχρονα να τονίσουμε ότι η ΕΡΑ δεν θεωρεί ότι οι μαθητικές παρελάσεις είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος για την απότιση φόρου τιμής στους ήρωες και για τη διατήρηση της ιστορικής  μνήμης των γεγονότων που γιορτάζονται στις εθνικές επετείους. Καλούμε την πολιτεία να σταματήσει  τη συμμετοχή των μαθητών σε παρελάσεις όπου το «στρατιωτικό έν-δυο», και το «κλείνατε την κεφαλή δεξιά» προς τους επίσημους να θεωρούνται τιμή προς τους ήρωες. Αντίθετα, οι εορτασμοί των εθνικών επετείων, τόσο στο σχολείο όσο και στην τοπική κοινωνία μπορούν να ενισχυθούν με την πλατιά μαθητική και λαϊκή συμμετοχή σε πλήθος άλλων εκδηλώσεων που θα εμβαθύνουν στην ιστορική μνήμη, ώστε να τιμώνται οι ήρωες και οι αγώνες  κατά τον καλύτερο τρόπο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 28/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

arthrwseis
Ανοσολογική γήρανση: Πρόωρος δείκτης κινδύνου για ρευματοειδή αρθρίτιδα
Η μελέτη περιέλαβε 224 συμμετέχοντες σε διαφορετικά στάδια ανάπτυξης της νόσου, χωρίς προηγούμενη θεραπεία
Ανοσολογική γήρανση: Πρόωρος δείκτης κινδύνου για ρευματοειδή αρθρίτιδα
ΒΑΛΑΤΣΟΥ.jpg
Αθέατες πλευρές και συνέπειες της πληθωρικής βαθμολογίας των μαθητών μας
Οι καθηγητές πιέζονται να ανεβάσουν βαθμούς, οι γονείς απαιτούν “αντικειμενικότητα” που συνήθως σημαίνει βαθμό πάνω από 19 αν όχι και 20 σε κάποια...
Αθέατες πλευρές και συνέπειες της πληθωρικής βαθμολογίας των μαθητών μας
28η Οκτωβρίου
28η Οκτωβρίου: Σχολική ιστορία, ιστορική μνήμη και ο κανιβαλισμός εναντίον μαθητών και εκπαιδευτικών
Τα παιδιά μαθαίνουν την ιστορία ως μια αδιάσπαστη γραμμή πλήθους γεγονότων, ημερομηνιών, προσώπων, μαχών, χωρίς σοβαρή ανάλυση, χωρίς παρουσίαση...
28η Οκτωβρίου: Σχολική ιστορία, ιστορική μνήμη και ο κανιβαλισμός εναντίον μαθητών και εκπαιδευτικών
ΜΑΚΡΟΝΗΣΟΣ
Η άλλη όψη του «ΟΧΙ»: Οι ήρωες που βρέθηκαν πίσω από τα σίδερα
Η ελληνική ιστορία διατηρεί ακόμη πολλές σιωπές. Η λήθη είναι απειλητική, όμως όχι ανίκητη. Η μελέτη και η ανάδειξη αυτών των γεγονότων αποτελούν...
Η άλλη όψη του «ΟΧΙ»: Οι ήρωες που βρέθηκαν πίσω από τα σίδερα