Thumbnail
Αντιδράσεις για την ενέργεια του Αχιλλέα Ζαπράνη

Αντιδράσεις έχει προκαλέσει ο "όρκος αριστείας" που μοίρασε στην τελετή υποδοχής των πρωτοετών φοιτητών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας ο Πρύτανης του Ιδρύματος, Αχιλλέας Ζαπράνης, απαιτώντας να "υιοθετήσουν τη νοοροπία της αριστείας".

Και όλα αυτά την ώρα που ο αντιπρύτανης ζητούσε στον λόγο που εκφώνησε κατά την τελετή να επιβληθούν τέλη... εγγραφής προς τους φοιτητές!. Θυμίζουμε πως το alfavita.gr δημοσίευσε αποκλειστικά βίντεο με τον αντιπρύτανη του ΠΑΜΑΚ, κ. Σαρτζετάκη να λέει δημόσια σε φοιτητές ""Αν πληρώσετε ένα κατοστάρικο θα έχετε την αίσθηση ότι σας ανήκει αυτός ο χώρος"

Για το γεγονότα αυτά,  σκληρή ανακοίνωση εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας στην οποία αναφέρεται:

Με αφορμή τα όσα αναφέρονται στο σημερινό δημοσίευμα της Εφημερίδας των Συντακτών για τον «όρκο» που διένειμε στην τελετή υποδοχής των πρωτοετών φοιτητών ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Αχιλλέας Ζαπράνης, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων δηλώνει: 

Προτείνουμε ο κ. πρύτανης να διαβάσει ενώπιον των φοιτητών το εξής κείμενο:

Δεν θα χρησιμοποιώ εμπρηστικές εκφράσεις στις συνεντεύξεις μου, μιας και η ελληνική γλώσσα διαθέτει λεξικό πλούτο ώστε να μπορώ να εκφράζομαι με ευπρέπεια. 

Δεν θα στέλνω επιστολές στους συναδέλφους μου πρυτάνεις που με γελοιοποιούν, μιας και η αυτογελοιοποίησή μου αντανακλάται και στο Πανεπιστήμιό μου. 

Δεν θα διδάσκω σε εννέα μεταπτυχιακά, μιας και δεν είναι σωστό να διπλασιάζω τον μισθό μου σε βάρος νέων επιστημόνων. 

Δεν θα απειλώ ότι θα κλείσω τα μεταπτυχιακά προγράμματα, μιας και η ίδρυση και λειτουργία τους δεν εξαρτάται από εμένα προσωπικά αλλά είναι αποτέλεσμα συλλογικών διαδικασιών. 

Δεν θα καλώ κάθε λίγο την αστυνομία στο Πανεπιστήμιο, μιας και η Δημοκρατία παρέχει πολλούς τρόπους να επιλύει διαφορές. 

Και τέλος, δεν θα ζητήσω από τους φοιτητές και φοιτήτριες να διαβάζουν κείμενα που τους στέλνω, μιας και η αρλουμπολογία πρέπει να έχει όρια. 

Ως προς την πρόταση του αντιπρύτανη κ. Σαρτζετάκη, να επιβληθούν τέλη εγγραφής στους φοιτητές του ΠΑ.ΜΑΚ., η απάντηση δεν μπορεί παρά να είναι μόνο μία: Αυτά κύριε αντιπρύτανη, όταν ανοίξετε δικό σας «μαγαζί». 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος ή εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα: Με μία κίνηση παίρνεις Voucher 750€

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

3οι Geri Olympics με την υπογραφή του Εργαστηρίου Ιατρικής Φυσικής & Ψηφιακής Καινοτομίας
ΑΠΘ: Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι 3οι Geri Olympics με την υπογραφή του Εργαστηρίου Ιατρικής Φυσικής & Ψηφιακής Καινοτομίας
Περισσότερα από 2.280 άτομα μεγαλύτερης ηλικίας από την Κύπρο και την Ελλάδα ένωσαν δυνάμεις σε μια γιορτή ζωής, κίνησης και αισιοδοξίας,...
ΑΠΘ: Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι 3οι Geri Olympics με την υπογραφή του Εργαστηρίου Ιατρικής Φυσικής & Ψηφιακής Καινοτομίας
καρυστιανου
Οργή Καρυστιανού για προανακριτική Καραμανλή: «Κατάντια – Θα μας βρίσκετε συνεχώς μπροστά σας»
Με οργισμένο τόνο, καταγγέλλει τη στάση του πολιτικού συστήματος και ξεκαθαρίζει πως ο αγώνας των οικογενειών των θυμάτων δεν σταματά εδώ
Οργή Καρυστιανού για προανακριτική Καραμανλή: «Κατάντια – Θα μας βρίσκετε συνεχώς μπροστά σας»
dikh.jpg
«Μπλόκο» από το Μισθοδικείο σε επαναφορά 13ου και 14ου μισθού
Το δικαστήριο έκρινε πως η κατάργηση των επιδομάτων εορτών και αδείας δεν συνιστά παραβίαση της συνταγματικής αρχής της διάκρισης των εξουσιών
«Μπλόκο» από το Μισθοδικείο σε επαναφορά 13ου και 14ου μισθού
sigxoneuseis
ΕΛΜΕ: «Όχι στις αντιπαιδαγωγικές συγχωνεύσεις – Ναι στη δίκαιη κατανομή των μαθητών»
«Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να εξασφαλίζει ότι η χωροταξική κατανομή υλοποιείται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και ιδίως προς όφελος των...
ΕΛΜΕ: «Όχι στις αντιπαιδαγωγικές συγχωνεύσεις – Ναι στη δίκαιη κατανομή των μαθητών»