Thumbnail
Από 18 Δεκεμβρίου τα νέα προγράμματα επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. 36 διδακτικών ωρών

Γίνεται γνωστό ότι τα Κ.Σ.Ε., που υπέβαλαν αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για να υλοποιήσουν προγράμματα επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. κατά την 2η περίοδο επιμόρφωσης (Δεκέμβριος 2017 – Μάρτιος 2018) στο πλαίσιο της σχετικής Πρόσκλησης Π857/06.10.2017, μπορούν να ενημερωθούν για τα αποτελέσματα της ηλεκτρονικής κλήρωσης, μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) με χρήση των κωδικών τους. Επίσης, καλούνται τα Κ.Σ.Ε. που κληρώθηκαν να υλοποιήσουν επιμορφωτικά προγράμματα, από σήμερα και μέχρι και την Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017, 12:00 το μεσημέρι να καταχωρίσουν τα προγράμματα αυτά στο Πληροφοριακό Σύστημα (ΕΔΩ).

Η άμεση ανταπόκριση των Κ.Σ.Ε. είναι απαραίτητη προκειμένου να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα της επιμόρφωσης. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δομή και την κατηγορία – τύπο των προγραμμάτων (προγράμματα «παραδοσιακού μοντέλου» επιμόρφωσης ή προγράμματα με χαρακτηριστικά μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης), τη διεξαγωγή τους, καθώς και οδηγίες για την καταχώρισή τους στο MIS, τους ισχύοντες κανόνες κατάρτισης και περιορισμούς που αφορούν στην επιλογή των συντελεστών και των επιμορφωτών προκειμένου να θεωρηθούν έγκυρα και να διατεθούν στη συνέχεια στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς για υποβολή αιτήσεων συμμετοχής, περιλαμβάνονται στο Εγχειρίδιο Χρήσης που έχει αναρτηθεί στη Βιβλιοθήκη Υλικού της παρούσας Πύλης, ΕΔΩ.

Η ημερομηνία έναρξης υλοποίησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων, τα οποία είναι διάρκειας 36 διδακτικών ωρών και διεξάγονται εκτός σχολικού ωραρίου, προβλέπεται να είναι η Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017. Για την κατάρτιση ενός προγράμματος κάθε Κ.Σ.Ε. θα πρέπει να επικοινωνήσει και να συμφωνήσει τη διαθεσιμότητα και τη συνεργασία εισηγητή/ών – επιμορφωτή/ών, από το «Μητρώο Πιστοποιημένων Επιμορφωτών Β’ Επιπέδου Τ.Π.Ε.» και κατόπιν να καταχωρίσει το πρόγραμμα στο MIS. Οι επιμορφωτές στη συνέχεια, μέσω του MIS, θα πρέπει να καταθέτουν τη σύμφωνη γνώμη τους

(επιλογή «Διαχείριση Επιμόρφωσης» -> «Αποδοχή συνεργασίας») για την ανάληψη των διδακτικών ωρών που έχουν δηλωθεί. Στοιχεία επικοινωνίας των επιμορφωτών που δραστηριοποιούνται σε κάθε περιοχή, διατίθενται μέσω του MIS

(επιλογή: «Διαχείριση πόρων Κ.Σ.Ε. -> Επιμορφωτές -> Διαχείριση επιμορφωτών ή Λίστα Επιμορφωτών ανά Νομό»).

Για τυχόν διευκρινίσεις που θα χρειαστείτε, μπορείτε να ανατρέξετε στις «Συχνές Ερωτήσεις» της παρούσας πύλης http://e-pimorfosi.cti.gr ή να χρησιμοποιήσετε το «Έντυπο Υποβολής Ερωτήματος» (επιλογή: «Υποστηρικτικές δομές» -> «Help Desk») για να υποβάλετε ηλεκτρονικά το ερώτημά σας στην Υπηρεσία Help Desk της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ΕΣΠΑ 2014-2020) και το Ελληνικό Δημόσιο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γιαπωνεζα
Ιαπωνία: Γάμος με τεχνητή νοημοσύνη μέσω ChatGPT – «Μου έμαθε τι σημαίνει αγάπη»
Μια 32χρονη αντάλλαξε όρκους με ψηφιακό σύντροφο σε τελετή με VR, προκαλώντας συζητήσεις για τα όρια ανθρώπου και AI
Ιαπωνία: Γάμος με τεχνητή νοημοσύνη μέσω ChatGPT – «Μου έμαθε τι σημαίνει αγάπη»
logo
Kick-off Meeting του ευρωπαϊκού έργου Erasmus+ “XPLORE” στη Βαρσοβία με τη συμμετοχή της ΔΠΕ Λασιθίου
Στη συνάντηση συμμετείχαν έξι εταίροι από πέντε ευρωπαϊκές χώρες οι οποίοι έθεσαν το πλαίσιο συνεργασίας και τις βάσεις για την ποιοτική υλοποίηση...
Kick-off Meeting του ευρωπαϊκού έργου Erasmus+ “XPLORE” στη Βαρσοβία με τη συμμετοχή της ΔΠΕ Λασιθίου
aithousa_taksi
Σέρρες: Ανήλικη μαθήτρια καταγγέλλει καθηγητή για παρενόχληση – Συνελήφθη 62χρονος
Ο 62χρονος εκπαιδευτικός φέρεται να κάλεσε τη μαθήτρια σε άδεια τάξη, όπου και επιτέθηκε σε βάρος της
Σέρρες: Ανήλικη μαθήτρια καταγγέλλει καθηγητή για παρενόχληση – Συνελήφθη 62χρονος