Thumbnail
Παρακολουθήστε τα κορυφαία βιντεοσκοπημένα σεμινάρια του Coursity

Κορυφαιά βιντεοσκοπημένα μαθήματα από την πλατφόρμα Coursity σε συνεργασία με ελληνικά Πανεπιστήμια, που αφορούν εκπαιδευτικούς και όχι μόνο ξεκινούν στις 30 Οκτωβρίου.

Η επιτυχής παρακολούθηση των σεμιναρίων οδηγεί στη λήψη πιστοποιητικού από τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης Ελληνικών Πανεπιστημίων. ​

 

Το Coursity προσφέρει Δωρεάν Παρακολούθηση και πλήρη πρόσβαση σε όλο το υλικό όλων σχεδόν των σεμιναρίων. Μόνο στην περίπτωση που κάποιος επιθυμεί τη λήψη Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης από το ΚΔΒΜ του Πανεπιστημίου, καλείται να καταβάλει ένα μικρό αντίτιμο (60-70€).

Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Διδάσκων: 
Σπυρίδων-Γεώργιος Σούλης, Αναπληρωτής Καθηγητής ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
|Ημερομηνία Έναρξης: 30 Οκτωβρίου 2017
Διάρκεια: 7 εβδομάδες
Ώρες επιμόρφωσης: 70 ώρες

Απευθύνεται σε: Εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και γενικότερα στο ευρύ κοινό και όχι σε εξειδικευμένο ακροατήριο.

Ενότητες σεμιναρίου: Αισθητηριακές αναπηρίες, νοητική αναπηρία, διαταραχή αυτιστικού φάσματος, τα προβλήματα λόγου και ομιλίας, τα προβλήματα συμπεριφοράς.

Πρόκειται για ένα εισαγωγικό μάθημα στην Ειδική Αγωγή-Εκπαίδευση, που προσφέρει βασικές γνώσεις και πληροφορίες σχετικά με την αναπηρία και την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία. Συγκεκριμένα, πραγματεύεται:

•    τις αισθητηριακές αναπηρίες
•    τη νοητική αναπηρία
•    τη διαταραχή αυτιστικού φάσματος
•    τα προβλήματα λόγου και ομιλίας
•    τα προβλήματα συμπεριφοράς

Επιπλέον, αναφέρεται σε θέματα Συμβουλευτικής σχετικά με τη διαχείριση της αναπηρίας.

Προαπαιτούμενα
Δεν απαιτείται προαπαιτούμενη γνώση.

Ενότητες μαθήματος
Εβδομάδα 1: Εισαγωγή-βασικές έννοιες

Εβδομάδα 2: Σοβαρά προβλήματα ακοής-κώφωση

Εβδομάδα 3: Σοβαρά προβλήματα όρασης-τύφλωση

Εβδομάδα 4: Σωματική αναπηρία

Εβδομάδα 5: Νοητική αναπηρία

Εβδομάδα 6: Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές/Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού

Εβδομάδα 7: Προβλήματα συμπεριφοράς

Εγγραφείτε τώρα: http://coursity.gr/courses/course-v1:UOI+Ed02+2017_T2/about

Μαθησιακές Δυσκολίες: Θεωρία και Πράξη

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Διδάσκουσα: Παναγιώτα Δημητροπούλου, Σχολική Ψυχολόγος, Λέκτορας ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Ημερομηνία Έναρξης: 30 Οκτωβρίου 2017

Ώρες επιμόρφωσης: 60 ώρες

Διάρκεια: 6 εβδομάδες

Απευθύνεται σε: Απόφοιτους και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων και τμημάτων ψυχολογίας, επαγγελματίες στο χώρο της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικούς ψυχικής υγείας (σχολικούς ψυχολόγους, ειδικούς παιδαγωγούς, λογοθεραπευτές κ.ο.κ), σε όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν στην κατανόηση των δυσκολιών μάθησης.

Ενότητες σεμιναρίου: Μαθητές με ιδιαιτερότητες στο σχολικό περιβάλλον, Ψυχοκοινωνική και συναισθηματική Διάσταση των (Ε)ΜΔ, Αξιολόγηση και διαγνωστική διαδικασία των (Ε)ΜΔ, Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην ανίχνευση και την αξιολόγηση των (Ε)ΜΔ, Παραδείγματα παρέμβασης και πρακτικές εφαρμογές σε μαθητές με (Ε)ΜΔ, Οικογένεια και Σχολεία: Συστημική θεώρηση συνεργασίας και επικοινωνίας

Το μάθημα αναπτύσσει ένα από τα πιο ουσιώδη κεφάλαια στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία που αφορά τους μαθητές με ιδιαιτερότητες στο σχολικό περιβάλλον. Ειδικότερα, θα αναφερθούν τα σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα, οι θεωρητικές προσεγγίσεις και οι πρακτικές εφαρμογές στο πεδίο των (ειδικών) μαθησιακών δυσκολιών [(Ε)ΜΔ] που σχετίζονται:

α) με τον ορισμό, και την κατηγοριοποίηση των δυσκολιών μάθησης γενικότερα, όπου θα γίνει προσπάθεια να προσδιοριστούν εννοιολογικά οι (Ε)ΜΔ και να αναλυθούν οι σχετικοί επιστημονικοί προβληματισμοί σε σχέση με την ταξινόμησή τους, τους παράγοντες που ευθύνονται για την εμφάνισή τους και το κριτήριο της ασυμφωνίας της ικανότητας των μαθητών με την επίτευξη τους,

β) τη γνωστική και μαθησιακή διάσταση των (Ε)ΜΔ και πιο συγκεκριμένα τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στους τομείς αυτούς,

γ) την ψυχοσυναισθηματική διάσταση των (Ε)ΜΔ με έμφαση στα κίνητρα, τους στόχους, τις συναισθηματικές δυσκολίες, την αυτοαντίληψη και το άγχος των μαθητών με δυσκολίες στη μάθηση,

δ) την αξιολόγηση και την ανίχνευσή των (Ε)ΜΔ στο σχολικό πλαίσιο με έμφαση στο διευρυμένο ρόλο του εκπαιδευτικού και τη συμβολή του στη διαδικασία αυτή,

ε) τις παρεμβάσεις σε βασικούς τομείς των (Ε)ΜΔ με την παρουσίαση μίας μελέτης περίπτωσης, και στ) στη συνεργασία σχολείου – οικογένειας για την από κοινού διαχείριση ζητημάτων σε μαθητές με (Ε)ΜΔ βάσει της συστημικής προσέγγισης αναφορικά με την επικοινωνία στο σχολικό περιβάλλον.

Ενότητες μαθήματος
Εβδομάδα 1: Μαθητές με ιδιαιτερότητες στο σχολικό περιβάλλον

Εβδομάδα 2: Ψυχοκοινωνική και συναισθηματική Διάσταση των (Ε)ΜΔ

Εβδομάδα 3: Αξιολόγηση και διαγνωστική διαδικασία των (Ε)ΜΔ

Εβδομάδα 4: Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην ανίχνευση και την αξιολόγηση των (Ε)ΜΔ

Εβδομάδα 5: Παραδείγματα παρέμβασης και πρακτικές εφαρμογές σε μαθητές με (Ε)ΜΔ

Εβδομάδα 6: Οικογένεια και Σχολεία: Συστημική θεώρηση συνεργασίας και επικοινωνίας

Εγγραφείτε τώρα: http://coursity.gr/courses/course-v1:UOI+Coursity4+2017_T2/about

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;