Εκπαιδευτικό Υλικό (2017-18) για ενισχυτική διδασκαλία και διαφοροποιημένη παιδαγωγική
Ενισχυτικη διδασκαλία και  διαφοροποιημένη παιδαγωγική

Αγαπητοί εκπαιδευτικοί, μαθητές και μαθήτριες & γονείς των μαθητών και μαθητριών,

      Η ελληνική κοινωνία τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία λόγω της έλευσης μεγάλου αριθμού αλλοδαπών, μεταναστών και προσφύγων. Οι παρουσία αυτών των ανθρώπων και των οικογενειών τους έχει αποδειχτεί ότι είναι εξαιρετικός πλούτος - τόσο οικονομικός όσο και πολιτισμικός - για τη χώρα μας. 

     Πολλά από τα παιδιά αυτών των οικογενειών βρίσκονται ήδη στα σχολεία μας πλουτίζοντας με την παρουσία τους τη ζωή των σχολείων και τη δική μας. Παρα ταύτα αρκετά από τα παιδιά αυτά παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες και δυσκολίες προσαρμογής (κυρίως λόγω των ιδιαιτεροτήτων της μητρικής τους γλώσσας και της διαφορετικής σχολικής κουλτούρας της χώρας τους). 

Στην προσπάθεια να βοηθήσουμε αυτά τα παιδιά (αλλά και όλα τα παιδιά που εμφανίζουν αντίστοιχες δυσκολίες)παραθέτουμε παρακάτω υλικό Ενισχυτικής Διδασκαλίας & Διαφοροποιημένης Παιδαγωγικής κατάλληλο για την εκπαίδευση αυτών των παιδιών.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ  

1. Για να κατεβάσετε πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό Αρχικού Γραμματισμού το οποίο υπάρχει στο site του προγράμματος "Πρόγραμμα εκπαίδευσης παιδιών Ρομά" (ΠΤΔΕ/ΑΠΘ) και το οποίο (με τον κατάλληλο παιδαγωγικό μετασχηματισμό) θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για Ενισχυτική Διδασκαλία και Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική κάντε κλικ ΕΔΩ  & ΕΔΩ 

2. Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό για την αρχική εξοικείωση των παιδιών προσφύγων με την ελληνική γλώσσα και τον ελληνικό πολιτισμό (οδηγίες, βίντεο, βιβλίο εκπαιδευτικού, βιβλία δραστηριοτήτων) έχει παραχθεί και από ομάδα εργασίας του ΠΤΔΕ/ΑΠΘ (στα πλαίσια του Προγράμματος “Xenios Zeus” της Περιφ. Δ/νσης Εκπ. Κεντρικής Μακεδονίας). Από το υλικό αυτό μπορείτε να αντλήσετε πολλές ιδέες και για Ενισχυτική Διδασκαλία & Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική για όλα τα παιδιά. Για το υλικό κάντε κλικ  ΕΔΩΕΔΩ  & (στα αγγλικά) ΕΔΩ

3. Πλούσιο υλικό για την εκπαίδευση των παιδιών προσφύγων έχει παραχθεί και από το ΙΕΠ (βιβλία, αναλυτικά προγράμματα κ.ά.) Και το υλικό αυτό (με τον κατάλληλο παιδαγωγικό μετασχηματισμό) θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για Ενισχυτική Διδασκαλία& Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική. Για το υλικό του ΙΕΠ κάντε κλικ ΕΔΩ  

4. Το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, επίσης, στο πλαίσιο του προγράμματος: «Ένταξη Τσιγγανόπαιδων στο Σχολείο»  δημιούργησε χρήσιμο υλικό για τα Μαθηματικά του Δημοτικού. Το υλικό είναι κατάλληλο για Ενισχυτική Διδασκαλία, Τάξεις Υποδοχής, Τμήματα Ένταξης & για πρακτικές Διαφοροποιημένης Παιδαγωγικής. Το υλικό (τρία βιβλία Α+Β, Γ+Δ, Ε+ΣΤ & Βιβλίο Δασκάλου) μπορείτε να το κατεβάσετε από:  ΕΔΩ 

Από το blog του Σχολικού Συμβούλου ΠΕ Απόστολου Καρύδα.http://karidas2009.blogspot.gr/

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

ΑΠΟΦΑΣΗ: Κόβουν Μισθούς Εκπαιδευτικών που δεν κάνουν τα Selft Tests - Πειθαρχικό για τους διευθυντές

Πανελλαδικές 2021 - Myshcool: Σήμερα οι κωδικοί υποψηφίων

Έως 11 Ιουνίου η παράταση σχολικού έτους χωρίς προαγωγικές εξετάσεις

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΩΣ C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!) - ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

Βίντεο: Τα πρόσωπα μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» μέσω 3D
Βίντεο: Τα πρόσωπα μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» μέσω 3D
Τα πρόσωπα του Σωκράτη, του Επίκουρου, του Περικλή, του Δημοσθένη και άλλων μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» χάρη στη 3D τεχνολογία
Βίντεο: Τα πρόσωπα μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» μέσω 3D
Ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας
Ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας
Με ευρεία πλειοψηφία στη Βουλή, πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας τοποθετείται ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης
Ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας
Ο ρόλος της γενιάς μας
Ο ρόλος της γενιάς μας
«Τον καιρό της πανδημίας δεν ζήτησε την εύκολη λύση της κατάργησης των πανελλαδικών εξετάσεων, καθώς γνωρίζει ότι θα υπήρχε πρόβλημα. Καταθέτει...
Ο ρόλος της γενιάς μας