Thumbnail
Tου Γιώργου Μαυρογιώργου

Είναι απίστευτο: Η Έκθεση Αξιολόγησης της ΑΔΙΠ "αξιοποίησε" 103 άσχετους με το πολυσύνθετο αντικείμενο «Εκπαιδευτική Πολιτική και τριτοβάθμια Εκπαίδευση» που είναι εξειδικευμένο αντικείμενο σπουδής και έρευνας, τους έβαλε σε ένα πρόγραμμα "πληρωμένου ακαδημαικού τουρισμού" με κονδύλια της τάξης των 500 εκ ευρώ από το ΕΣΠΑ και τους ζήτησε, παρά την ασχετοσύνη τους, να συντελέσουν ώστε τα πανεπιστήμια να υιοθετήσουν με εντατικότερους ρυθμούς την αυταρχική νεοφιλελεύθερη ατζέντα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Η προχειρότητα των μεθοδολογικών τους επιλογών εμπεριέχει ένα πρωτόγνωρο κυνισμό: Παρουσιάζουν τα δεδοένα από μόλις 22 Εκθέσεις που είχαν για 22 ιδρύματα, με ποσοστά! Έτσι π.χ.αναφέρουν "Σε ποσοστό 24% των εκθέσεων, ως θετικά σημεία καταγράφονται η στελέχωση των ΠΜΣ από έμπειρους και εξειδικευμένους διδάσκοντες, η αυξημένη προέλκυση φοιτητών (σε ορισμένα ΠΜΣ), καθώς και η διασύνδεση προγραμμάτων σπουδών με τη βιομηχανία, την παραγωγή και την αγορά"!

Τι τους δυσκολεύει να αναφερθούν στον πραγματικό αριθμό από το σύνολο των 22 εκθέσεων, που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι μόλις 5; Ας δοκιμάσουμε να μετακινήσουμε μια μόνο έκθεση προς ή από τις 5 για να δούμε ότι τα ποσοστά που αναφέρονται αλλάζουν δραματικά, λόγω του μικρού αριθμού των εκθέσεων! Πρόκειται για αστεία αλχημεία!

Ας αφήσουμε, βέβαια, το ερώτημα,εάν και κατα πόσο αυτά που αναφέρουν οι αξιολογητές εκφράζουν και αντιπροσωπεύουν, με τις επιμέρους διαφοροποιήσεις στις απόψεις τους τα Υποκείμενα (φοιτητές, ΔΕΠ, ΕΤΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΙΔΙΠ, διοικητικοί) που συμμετέχουν στη λειτουργία ενός πανεπιστημίου.

Ας αφήσουμε το γεγονός πως αυτά τα Υποκείμενα, με τις συλογικότητές τους και τις διοκητικέ δομές τους ξέρουν πολύ καλύτερα από τους άσχετους στο αντικείμενο "εξωπανεπιστημιακούς"-διεθνούς επιπέδου(emoticon wink;), την ιστορία, το παρόν και την προοπτική ενός πανεπιστημίου!

Ξέρουν και τις πληγές τους! Τι τους χρειαζόμαστε τους πληρωμένους αξιολογητές του εξωτερικού που έρχονται με κρατική/κοινοτική δαπάνη και για τουρισμό σε μια χώρα που είναι όμορφος προορισμός. Προσφέρεται,άλλωστε, η ευκαιρία σε "διαπρέποντες" έλληνες του εξωτερικού να πηγαινοέρχονται στη χώρα, το "νοστιμον ήμαρ"... 

Βρήκε η ΑΔΙΠ την ευκαιρία που το πανεπιστημιακό κίνημα πάσχει από το σύνδρομο του "λήθαργου" ή του "νωθρού κοιμώμενου αντάρτη". Αλλιώς, η δαπανηρή θριαμβολογία της ΑΔΙΠ, που για την ώρα είναι στα χαρτιά, θα ήταν ένα σύντομο ανέκδοτο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

classroom1_0.jpg
Εκπαιδευτικά κενά: Διαμαρτυρία στο 14ο Δημοτικό Ιλίου για τις χαμένες διδακτικές ώρες
92 χαμένες ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα – «Δεν παζαρεύουμε τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μας» τονίζει ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων
Εκπαιδευτικά κενά: Διαμαρτυρία στο 14ο Δημοτικό Ιλίου για τις χαμένες διδακτικές ώρες
pencil_foto_education.jpg
Διευθυντές σχολείων: «Πραγματική ντροπή η υπολειτουργία των Ολοήμερων Σχολείων»
«Η εικόνα αυτή δεν συνιστά απλώς μια λειτουργική αδυναμία· αποτελεί πραγματική ντροπή» λένε οι διευθυντές σχολείων για την υπολειτουργία των...
Διευθυντές σχολείων: «Πραγματική ντροπή η υπολειτουργία των Ολοήμερων Σχολείων»