Thumbnail
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών

Δύο περίοδοι επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ θα διεξαχθούν κατά τη διάρκεια της νέας σχολικής χρονιάς (2η και 3η περίοδος επιμόρφωσης, διαδοχικά), προκειμένου να καλυφθούν αφ’ ενός η αυξημένη ζήτηση εκ μέρους των εκπαιδευτικών, η οποία εκφράστηκε με την υποβολή 15.773 αιτήσεων συμμετοχής για τον παραπάνω αριθμό θέσεων της 1ης περιόδου, αφ’ ετέρου οι σχετικοί στόχοι του έργου (30.000 εκπαιδευτικοί).

Σύμφωνα με τον τρέχοντα προγραμματισμό, σύντομα θα δημοσιευθεί η σχετική Πρόσκληση προς τα ΚΣΕ, η οποία προβλέπεται να αφορά και τις δυο επόμενες διαδοχικές περιόδους επιμόρφωσης της παρούσας σχολικής χρονιάς, ώστε τα μαθήματα της 2ης περιόδου επιμόρφωσης να ξεκινήσουν πριν το τέλος του έτους και της 3ης περιόδου εντός του Μαρτίου 2018.

Τα μαθήματα θα διεξάγονται πλέον με συχνότητα ενός 3-ώρου την εβδομάδα, σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό του προγράμματος, και επομένως το επιμορφωτικό πρόγραμμα Β1 επιπέδου ΤΠΕ, διάρκειας 36 διδακτικών ωρών, θα ολοκληρώνεται εν γένει σε 12 εβδομάδες. Για τους επιμορφωτές που επιθυμούν, θα δοθεί η δυνατότητα να αναλάβουν μέχρι 4 προγράμματα (ή το ισοδύναμο 4 προγραμμάτων σε διδακτικές ώρες) ανά περίοδο επιμόρφωσης, με την προϋπόθεση ότι θα προσκομίσουν κατάλληλη άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου (μέχρι 12 ώρες ανά εβδομάδα).

Για πρώτη φορά στις ερχόμενες περιόδους επιμόρφωσης, προβλέπεται να υλοποιηθούν προγράμματα που θα ενσωματώνουν χαρακτηριστικά «μεικτού μοντέλου» επιμόρφωσης (blended learning). Η εφαρμογή χαρακτηριστικών μεικτού μοντέλου στην επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. κρίθηκε απαραίτητη προκειμένου να καλυφθούν με επιμορφωτικά προγράμματα γεωγραφικές περιοχές στις οποίες δεν είναι εφικτό να υλοποιηθούν προγράμματα με το «παραδοσιακό μοντέλο» επιμόρφωσης, είτε (α) γιατί δεν υπάρχει επάρκεια διαθέσιμων επιμορφωτών για όλες τις συστάδες κλάδων εκπαιδευτικών, είτε (β) γιατί δεν είναι δυνατόν να συγκεντρωθεί ικανοποιητικό πλήθος επιμορφούμενων (πχ. σε μικρά νησιά δεν υπάρχουν 10 εκπαιδευτικοί ενός ολιγοπληθούς κλάδου εκπαιδευτικών). Τα προγράμματα αυτά, τα οποία δεν θα υπερβούν το 35% του συνολικού πλήθους των προς υλοποίηση προγραμμάτων, θα περιλαμβάνουν κυρίως σύγχρονες εξ αποστάσεως συνεδρίες με χρήση ειδικής πλατφόρμας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και διαχείρισης εικονικής τάξης, καθώς και κατά περίπτωση, μικρό αριθμό δια ζώσης συνεδριών στο Κ.Σ.Ε. (όπου ο επιμορφωτής και οι επιμορφούμενοι θα μεταβαίνουν στο Κ.Σ.Ε.).

Συνεπώς, στις ερχόμενες περιόδους επιμόρφωσης, ανάλογα με την γεωγραφική περιοχή του Κ.Σ.Ε. (Διεύθυνση Εκπαίδευσης) και τη «συστάδα» κλάδων εκπαιδευτικών, θα υλοποιηθούν οι εξής κατηγορίες προγραμμάτων:

Ι. Προγράμματα «παραδοσιακού μοντέλου» επιμόρφωσης (όπως γίνονταν μέχρι τώρα), τα οποία θα περιλαμβάνουν μόνο δια ζώσης επιμορφωτικές συνεδρίες, δηλαδή δώδεκα (12) τρίωρες επιμορφωτικές συνεδρίες που θα λαμβάνουν χώρα στο Κ.Σ.Ε., με συχνότητα εν γένει μία την εβδομάδα, με τοπικούς επιμορφωτές και επιμορφούμενους (σε επίπεδο Γεωγραφικού Νομού).


ΙΙ. Προγράμματα με χαρακτηριστικά «μεικτού μοντέλου» επιμόρφωσης, δύο τύπων:

α. Προγράμματα τα οποία θα περιλαμβάνουν συνδυασμό δια ζώσης και σύγχρονων εξ αποστάσεως επιμορφωτικών συνεδριών (με χρήση ειδικής πλατφόρμας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και διαχείρισης εικονικής τάξης) ως εξής:

• δέκα (10) τρίωρες σύγχρονες εξ αποστάσεως συνεδρίες, με συχνότητα εν γένει μία την εβδομάδα, καθώς και

• δύο (2) τρίωρες δια ζώσης συνεδρίες που θα λαμβάνουν χώρα στο Κ.Σ.Ε. σε ένα σαββατοκύριακο (μία το Σάββατο και μία την Κυριακή), οπότε ο επιμορφωτής και οι επιμορφούμενοι θα μεταβαίνουν στο Κ.Σ.Ε.

Τα προγράμματα αυτά θα υλοποιούνται στις περιπτώσεις όπου δεν υπάρχει επάρκεια διαθέσιμων τοπικών επιμορφωτών (σε επίπεδο Γεωγραφικού Νομού), με επιμορφωτές από άλλους Νομούς (αποκλειστικά) και θα αφορούν τοπικούς επιμορφούμενους.

β. Προγράμματα τα οποία θα περιλαμβάνουν μόνο σύγχρονες εξ αποστάσεως συνεδρίες, δηλαδή δώδεκα (12) τρίωρες σύγχρονες εξ αποστάσεως συνεδρίες (με χρήση ειδικής πλατφόρμας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και διαχείρισης εικονικής τάξης), με συχνότητα εν γένει μία την εβδομάδα. Τα προγράμματα αυτά θα υλοποιούνται για να εξυπηρετήσουν κυρίως επιμορφωτικές ανάγκες νησιωτικών περιοχών (πχ. Κυκλάδες), με επιμορφωτές είτε τοπικούς (ό,που υπάρχουν διαθέσιμοι) είτε από άλλους Νομούς και εν γένει επιμορφούμενους προερχόμενους κυρίως από διαφορετικά νησιά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποιοι οδηγούν τα «ΑΟ» αυτοκίνητα στην Ελλάδα - Τι σημαίνουν οι μυστηριώδεις πινακίδες

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

biskota
Μπισκότα: Ποιο είδος προσφέρει περισσότερα θρεπτικά στοιχεία;
Η έρευνα επικεντρώθηκε σε δύο δημοφιλείς κατηγορίες μπισκότων: τα κλασικά τύπου "Μαρία" και τα ευρέως διαφημιζόμενα ως πιο υγιεινά "Digestive".
Μπισκότα: Ποιο είδος προσφέρει περισσότερα θρεπτικά στοιχεία;
biskota
Μπισκότα ολικής άλεσης χωρίς ζάχαρη
Αν αναζητάτε ένα υγιεινό σνακ χωρίς προσθήκη ζάχαρης αλλά με φυσική γλύκα και πλούσια θρεπτικά συστατικά, τότε αυτά τα μπισκότα είναι ό,τι πρέπει.
Μπισκότα ολικής άλεσης χωρίς ζάχαρη
ζαχαρακη
Ζαχαράκη: Στα ζητήματα Παιδείας, η Ελλάδα του 2025 δεν έχει καμία σχέση με όσα παραλάβαμε το 2019
Από 9.882 εκπαιδευτικούς Παράλληλης Στήριξης που βρήκαμε το σχολικό έτος 2019-2020, φτάσαμε στους 16.284 το 2023-2024 – αύξηση της τάξης του 65% μέσα...
Ζαχαράκη: Στα ζητήματα Παιδείας, η Ελλάδα του 2025 δεν έχει καμία σχέση με όσα παραλάβαμε το 2019