To post έκανε η αιρετή Ελισάβετ Παπαδοπούλου
Οι αναπληρωτες εκπαιδευτικοι οπου παρουσιαστουν να ζητανε να δημοσιοποιηθουν ολα τα κενα.
Επιπροσθετα,διπλα απο καθε κενο
να βλεπουν αν αναγραφεται ημερομηνια
ειναι ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΚΕΝΟ
και όταν δε αναγραφεται τιποτα
διπλα στο κενο σχολειου
σημαινει οτι θα υπηρετησουν μεχρι το τελος του διδακτικου ετους.
Υγ:Σε καποια ΠΥΣΠΕ δεν αναγραφουν τιποτα διπλα στα κενα σχολικων μοναδων.
Οι αναπληρωτες εκπαιδευτικοι να ζητουν απο τους αιρετους εκπροσωπους τους να γνωστοποιειται εγγραφως αν ειναι προσωρινο ή οχι το κενο.