Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας

Το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει τη μισθολογική κατάταξη των εκπαιδευτικών παρουσιάζει ο Κώστας Γαβρόγλου σε γραπτή του απάντηση που έδωσε στη Βουλή μετά από επιστολή πολίτη που διαβίβασε στη Βουλή με ερώτηση Βουλευτής της ΝΔ.

Για την μισθολογική κατάταξη των εκπαιδευτικών ισχύουν οι διατάξεις του Ν. 4354/2015 (ΦΕΚ 176 Α/16-12-2015) καθώς και η αριθμ. 2/31029/ΔΕΠ/06-06-2016 (ΑΔΑ: ΩΛ9ΣΗ-0ΝΜ) ερμηνευτική εγκύκλιος του ΓΛΚ.

Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με την περίπτωση ζ του άρθρου 33 του Ν4354/2015 το εκπαιδευτικό προσωπικό της Α/θμιας και Β/θμιας κατατάσσεται στις κατηγορίες που προβλέπουν οι διατάξεις των αρθρ.12,13 και 14 του Ν.1566/1985.

Σύμφωνα με τα ανωτέρω, για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών που διορίζονται μετά την 1-1-2016 η κατάταξη πραγματοποιείται στην κατηγορία που προβλέπεται σύμφωνα με τα τυπικά τους προσόντα, ενώ είναι δυνατή η αναγνώριση προϋπηρεσίας (ανεξαρτήτως του τυπικού προσόντος με το οποίο διανύθηκε) που έχει προσφερθεί σε φορείς που κατά την ημερομηνία έναρξης ισχύος του Ν.4354/2015 αναφέρονται στην παρ.1 του άρθρου 7 του εν λόγω νόμου.

Τέλος με τις διατάξεις της παρ.3 του άρθρου 9 του Ν4354/2015 ορίζεται ότι οι κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων σπουδών προωθούνται κατά 2 και 4 ΜΚ αντίστοιχα στην κατηγορία στην οποία ανήκουν.

Για τους κατόχους δεύτερου τίτλου σπουδών δεν προβλέπεται προωθημένη κατάταξη στα μισθολογικά κλιμάκια (Μ.Κ.).

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Φέτα: Η έξυπνη τεχνική που τη διατηρεί φρέσκια και νόστιμη για έναν μήνα

1750 νέοι εκπαιδευτικοί ξεκινούν έως 30/7 Ειδική Αγωγή, Σχολ. Ψυχολογία, Παιδαγωγική και Ηγεσία

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

απθ
Ξενόγλωσσες Προπτυχιακές Σπουδές, «διεθνοποίηση» για ποιον και με ποιους όρους;
Η αναζήτηση πόρων μέσω της διεθνοποίησης υπονομεύει τα πανεπιστήμια και κάνει «εκπτώσεις στην ποιότητα των σπουδών» • Τι απαιτεί η παράταξη...
Ξενόγλωσσες Προπτυχιακές Σπουδές, «διεθνοποίηση» για ποιον και με ποιους όρους;
ΤΑΞΗ
Εκπαίδευση: Η απαξίωση των Φιλολογικών Τμημάτων και το τίμημα της χρησιμοθηρίας
Η καθοδική πορεία των φιλολογικών σχολών: Μια βαθύτερη πολιτισμική και παιδαγωγική κρίση πίσω από τους αριθμούς
Εκπαίδευση: Η απαξίωση των Φιλολογικών Τμημάτων και το τίμημα της χρησιμοθηρίας
AGRINIO
Αισιοδοξία για την ελληνική περιφέρεια: Μαθητές από το Αγρίνιο κατέκτησαν διεθνή διάκριση στη ρομποτική και την Τεχνητή Νοημοσύνη
Μπορεί η επιτυχία του Αγρινίου να αποτελέσει αφετηρία για ένα εθνικό δίκτυο εκπαιδευτικών εργαστηρίων ρομποτικής; Σε μια εποχή όπου η Τεχνητή...
Αισιοδοξία για την ελληνική περιφέρεια: Μαθητές από το Αγρίνιο κατέκτησαν διεθνή διάκριση στη ρομποτική και την Τεχνητή Νοημοσύνη