Thumbnail
Προσλήψεις αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής

Σύμφωνα με το ΦΕΚ που δημοσιεύθηκε στις 24 Αυγούστου αναλύεται διεξοδικά πως επιλέγονται οι περιοχές για εκπαιδευτικούς ΕΑΕ που απασχολούνται αποκλειστικά σε μία από τις βαθμίδες εκπαίδευσης

Δείτε τι λέει το συγκεκριμένο απόσπασμα του ΦΕΚ, το οποίο μπορείτε να το διαβάσετε όλο ΕΔΩ

1. ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΑΕ -ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ


α. Για τους εκπ/κούς ΕΑΕ που απασχολούνται αποκλειστικά σε μία εκ των βαθμίδων εκπ/σης (π.χ. ΠΕ71 στην Α/ θμια και ΠΕ02 στη Β/θμια ΕΑΕ) καθώς και για τους εκπ/ κούς που δύνανται να απασχολούνται και στις δύο βαθμίδες εκπ/σης (π.χ. ΠΕ06, ΠΕ11), δηλώνονται, κατά σειρά προτεραιότητας, από μία (1) μέχρι και το σύνολο των περιοχών προτίμησης αναπληρωτών, σύμφωνα με τα ισχύοντα για τους αναπληρωτές Γενικής Παιδείας.
β. Οι εκπαιδευτικοί, που στον ηλεκτρονικό τους φάκελο έχει δηλωθεί η επάρκεια στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα ή/και επάρκεια στην Ελληνική Γραφή Braille, τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου, κατά προτεραιότητα, σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών, αντίστοιχα, στις ίδιες, κατά σειρά
προτίμησης, περιοχές, όπως αυτές δηλώνονται στην αίτησή τους.
 

Παράδειγμα 1:
Εκπαιδευτικός με επάρκεια στην Ελληνική Γραφή Braille, ο οποίος, βάσει των υφιστάμενων καταγεγραμμένων κενών από τις Δ/νσεις Εκπ/σης, δύναται να προσληφθεί είτε στην 5η περιοχή προτίμησής του με βάση την κατάταξή του στον οικείο πίνακα αναπληρωτών ΕΑΕ είτε στην 6η περιοχή προτίμησής του, όπου υπάρχει λειτουργικό κενό για εκπαιδευτικό με γνώση Braille, θα προσληφθεί στην 5η περιοχή προτίμησής της.
 

Παράδειγμα 2:
Εκπαιδευτικός με επάρκεια στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και επάρκεια στην Ελληνική Γραφή Braille ο οποίος, βάσει των υφιστάμενων καταγεγραμμένων κενών από τις Δ/νσεις Εκπ/σης, δύναται να προσληφθεί είτε στη 12η περιοχή προτίμησής του με γνώση ΕΝΓ είτε στην ίδια περιοχή προτίμησής με γνώση Braille , θα προσληφθεί στην 12η περιοχή προτίμησης με γνώση ΕΝΓ.
 

Παράδειγμα 3:
Κατά τη διαδικασία της ροής πρόσληψης από το ΟΠΣΥΔ του Υπουργείου Παιδείας, η εξέταση των επιλογών υποψηφίου ο οποίος έχει επάρκεια στην ΕΝΓ και στην Braille γίνεται κατά σειρά ως εξής:
Ο εκπ/κός τοποθετείται στην προτιμότερη εκ των ανωτέρω περιοχών, βάσει των υφιστάμενων καταγεγραμμένων κενών από τις Δ/νσεις Εκπ/σης.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 21/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

w17-174619koutsoubas23.jpg
«Σταματήστε τη γενοκτονία»: Κοινοβουλευτική πρωτοβουλία από το ΚΚΕ
Ο Δημήτρης Κουτσούμπας ζητά κοινή δράση των κομμάτων της αντιπολίτευσης για να πιέσουν την κυβέρνηση να αναλάβει πρωτοβουλίες για την ανθρωπιστική...
«Σταματήστε τη γενοκτονία»: Κοινοβουλευτική πρωτοβουλία από το ΚΚΕ
mitsotakis
Μητσοτάκης: «Απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει στη Γάζα, να σταματήσουν άμεσα οι επιχειρήσεις»
Μητσοτάκης για Ισραήλ: Να σταματήσει άμεσα τις επιχειρήσεις στη Γάζα για την ανθρωπιστική βοήθεια
Μητσοτάκης: «Απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει στη Γάζα, να σταματήσουν άμεσα οι επιχειρήσεις»
Πανεπιστήμιο Κρήτης ζημιές από τον σεισμό
Σοβαρές ζημιές στο Πανεπιστήμιο Κρήτης από τον σεισμό - Κατέρρευσαν ταβάνια (ΦΩΤΟ)
Οι φθορές εντοπίζονται κυρίως σε ταβάνια και τοίχους, με σοβαρότερα προβλήματα στο Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών, όπου κατέρρευσαν ψευδοροφές και σε...
Σοβαρές ζημιές στο Πανεπιστήμιο Κρήτης από τον σεισμό - Κατέρρευσαν ταβάνια (ΦΩΤΟ)
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ.jpg
Πανελλήνιες 2025: SOS από γονείς σχολείου που κινδυνεύει να μείνει ...χωρίς ρεύμα στις εξετάσεις!
Οι γονείς εξηγούν το πρόβλημα που ταλαιπωρεί το Μουσικό σχολείο Παλλήνης ενόψει πανελλαδικών
Πανελλήνιες 2025: SOS από γονείς σχολείου που κινδυνεύει να μείνει ...χωρίς ρεύμα στις εξετάσεις!