Στο συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε στις 27/7/2017 και έγιναν οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών που είχαν έρθει από μετάταξη υπήρξε πρόταση συμπλήρωσης ωραρίου σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων, ΠΕ11, ΠΕ06 και ΠΕ16. Στην πρόταση που κατατέθηκε από τη διεύθυνση και η οποία παρατίθενται παρακάτω υπήρχαν πάρα πολλά ερωτηματικά τα οποία και αναφέραμε.
Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί που έπρεπε να συμπληρώσουν ωράριο επιλέγονταν για ένα συγκεκριμένο σχολείο με βάση το περίσσευμα ωρών όμως συνήθως υπήρχαν πάνω από ένα σχολεία που ήταν στην ίδια περιοχή και είχαν ανάγκη κάλυψης αντίστοιχων ωρών. Με ποια κριτήρια λοιπόν η διεύθυνση αποφάσισε να καλύψει για παράδειγμα το 3ο και όχι το 2ο Μεγάρων;
Εμείς στην τοποθέτηση μας ζητήσαμε να βγουν οι ώρες που περισσεύουν σε κάθε σχολείο και οι εκπαιδευτικοί να μπορούν να δηλώσουν σχολεία που έχουν αντίστοιχες ανάγκες σε ώρες. Στη σειρά τοποθέτησης θα χρησιμοποιούνταν τα μόρια των εκπαιδευτικών (συγκεκριμένα, τα μόρια που χρησιμοποιούνται στις μεταθέσεις). Στην πρότασή μας αυτή ο αιρετός της ΔΑΚΕ Θ.Μπίρμας τοποθετήθηκε όχι μόνο αρνητικά αλλά επεσήμανε ότι η συμπλήρωση ωραρίου είναι θέμα της διεύθυνσης και δεν μπορεί το συμβούλιο να ακολουθήσει μια τέτοια διαδικασία. Μάλιστα υποστήριξε ότι γιατί δεν προβλέπεται από τον νόμο θα υπάρξουν αντιδράσεις από εκπαιδευτικούς που θα διαφωνήσουν για τη σειρά τοποθέτησης. Αναρωτιόμαστε πως ο κύριος Μπίρμπας θεωρεί ότι θα υπάρχουν αντιδράσεις σε μια διαδικασία που είναι διαφανής και λαμβάνει υπόψη τις επιλογές των εκπαιδευτικών ενώ αντίθετα οι αυθαίρετες ενέργειες της διεύθυνσης βρίσκουν σύμφωνους τους εκπαιδευτικούς; Περισσότερο όμως αναρωτιόμαστε αν είναι στο ΠΥΣΠΕ για να ελέγχει τη διοίκηση και να αναζητά διαφανείς διαδικασίες ή για να την καλύπτει και να στηρίζει τις αυθαιρεσίες που γίνονται; Αναρωτιόμαστε αν είναι αιρετός του κλάδου ή εντεταλμένος της διοίκησης; Όπως αναρωτιόμαστε και για την Λ.Χαλάτση υπεύθυνη εκπαιδευτικών θεμάτων και αναπληρώτρια του κύριου Μπίρμπα (στο ΠΥΣΠΕ της Δυτικής Αττικής στέλεχος της διοίκηση είναι ταυτόχρονα και αναπληρώτρια αιρετός της ΔΑΚΕ) που όπως θα φανεί και από την πρόταση που έφερε χωρίς να υπάρχει αιτιολογημένο σκεπτικό επέλεξε την κάλυψη ωρών σε συγκεκριμένα σχολεία.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικών θεμάτων και Διευθυντής Εκπαίδευσης ήταν θετικοί σε αλλαγές στην αρχική πρόταση αλλά αρνητικοί να ακολουθηθεί η διαδικασία. Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης προφασίστηκε την έλλειψη χρόνου και την ανάγκη να μην υπάρχουν και αυτές οι τοποθετήσεις στο τέλος του Αυγούστου ενώ στην πρόταση να βοηθήσουν τη διαδικασία και οι αιρετοί ενημερώνοντας τους εκπαιδευτικούς κατηγορήθηκαμε για διαπλοκή από τον κύριο Μπίρμπα! Τελικά η διοίκηση με τον αιρετό της ΔΑΚΕ ψήφισαν μαζί την πρόταση όπως είχε.
Σαφώς, σε μια περιοχή με 400 κενά σε εκπαιδευτικούς και με ιδιαίτερα θέματα σε σχέση με τη σύσταση του μαθητικού πληθυσμού, την υποβάθμιση της περιοχής και τα τεράστια περιβαλλοντικά προβλήματα και τους εκατοντάδες άνεργους γονείς η συμπλήρωση ωραρίου 25 μονίμων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων φαντάζει ανάξια λόγου. Συμφωνούμε ότι μοιάζει με κουκκίδα στον ωκεανό μπροστά στα προβλήματα που κάθε χρόνο αντιμετωπίζουμε σε σχέση με την κάλυψη του προσωπικού, τις ελλείψεις σε κτιριακές υποδομές, την υποχρηματοδότηση, τη ανυπαρξία υποστηρικτικών δομών. Όμως, η στάση διοίκησης και αιρετού της ΔΑΚΕ δείχνει την αντίληψη τους για θέματα διαφάνειας και ίσης μεταχείρισης των εκπαιδευτικών.
Εμείς θα συνεχίσουμε να μην παρέχουμε κανένα δικαίωμα ή άλλοθι στη διοίκηση και στους κάθε λογής συνεργάτες τους για αδιαφάνεια. Καλούμε τους εκπαιδευτικούς να ενημερώνουν τους συλλόγους εκπαιδευτικών για κάθε θέμα που προκύπτει και να να μην θεωρούν αυτονόητο τον οποιοδήποτε χειρισμό της διοίκησης.
Στην συνέχεια παρατίθεται ο πίνακας με τα κενά κάθε σχολείου (πίνακας 1&2) και ο πίνακας με την πρόταση συμπλήρωσης ωραρίου (πίνακας 3).
ΠΙΝΑΚΕΣ 1&2
ΠΙΝΑΚΑΣ 3
Ερωτήματα που προκύπτουν:
Αγγλικά
καλύπτονται 10 ώρες στο 3ο Μεγάρων (από τις 28) αντίστοιχες ώρες λείπουν στο 6ο και 9ο Μεγάρων
Φυσική Αγωγή:
καλύπτονται 6 ώρες στο 3ο Μεγάρων ενώ χρειάζεται 10 και υπάρχει το 4ο Μεγάρων που χρειάζεται 6 ώρες
καλύπτονται 9 ώρες στο 4ο Ελευσινας ενώ χρειάζεται 13 και υπάρχει το 11ο Ελευσίνας που χρειάζεται 9 ώρες
Μουσική:
καλύπτονται 9 ώρες στο 4ο Μάνδρας ενώ αντίστοιχες ανάγκες υπάρχουν στο 3ο Μάνδρας
καλύπτονται 11 ώρες στο 3ο Μεγάρων ενώ χρειάζεται 12 - αντίστοιχες είναι οι ανάγκες, 12 ώρες στο 9ο Μεγάρων και παράλληλα υπάρχει το 4ο Μεγάρων που χρειάζεται 11 ώρες
καλύπτονται 12 ώρες στο 3ο Ν.Περάμου ενώ υπάρχει και το 2ο Να.Περάμου που χρειάζεται 12 ώρες
καλύπτονται 6 ώρες στο 6ο Άνω Λιοσίων ενώ χρειάζεται 16 ώρες και υπάρχουν αρκετά σχολεία στην περιοχή με ανάγκες 15-18 ώρες.
Στην συνέχεια η συμπλήρωση ωραρίου σε εκπαιδευτικούς ΠΕ16 της Ελευσίνας είναι έχει αντίστοιχα ερωτηματικά και ελέγχεται σχετικά με τα κριτήρια που ακολουθήθηκαν.
Με βάση τα παραπάνω δεν μπορούμε παρά να αναρωτηθούμε για την επιλογή συγκεκριμένων σχολείων, ή εκπαιδευτικών και το ρόλο της διεύθυνσης και του αιρετού της ΔΑΚΕ σε αυτή τη διαδικασία.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη