Thumbnail
Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών ΠΕ

Συνάδελφοι σας παρουσιάζουμε αναλυτικά τις αποσπάσεις Π.Ε. για την ειδική αγωγή που πραγματοποιήθηκαν για το έτος 2017-2018 συγκριτικά με την περυσινή χρονιά.

Η λογική ανησυχία των συναδέλφων μας της ειδικής αγωγής για τεράστιο αριθμό αποσπάσεων ευτυχώς δεν επιβεβαιώθηκε σε αυτήν τη φάση.
Αυτό σε τεράστιο βαθμό οφείλεται στον ΠΣΑΕΠ, διότι είναι γνωστή η πρότασή που καταθέσαμε, στις 7 Απριλίου, στον ίδιο τον Υπουργό και τον Διευθυντή της Ειδικής Αγωγής, ώστε να μην έχουν δικαίωμα απόσπασης εκτός ΠΥΣΠΕ μόνιμοι εκπαιδευτικοί χωρίς επιπρόσθετα προσόντα στην Ειδική Αγωγή. Η λογική πρότασή μας έγινε αποδεκτή από τους παραπάνω και στις 24 Μαΐου ψηφίστηκε ως τροπολογία στο νομοσχέδιο "Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου σε θέματα εκπαίδευσης ", όπου θυμίζουμε ότι τοποθετήθηκε ο Πρόεδρος του ΠΣΑΕΠ αναλύοντας, μέσα στη Βουλή, όλα τα προβλήματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, συμπεριλαμβανομένου και του παραπάνω. Δείτε το απόσπασμα  (3.00-4.14).

Δρώντας γρήγορα, καίρια και με ολοκληρωμένη πρόταση ελαχιστοποιήσαμε τις αποσπάσεις για λόγους καλύτερης τοποθέτησης των μόνιμων συναδέλφων χωρίς επιπρόσθετα προσόντα στην ειδική αγωγή, διαφυλάττοντας έτσι σε όποιο βαθμό μπορούμε θέσεις στην ειδική αγωγή για τους αναπληρωτές με επιπρόσθετα προσόντα

Υπενθυμίζουμε ότι ως ΠΣΑΕΠ είμαστε από την αρχή αντίθετοι στην τοποθέτηση ή στην κάλυψη ωρών ειδικής αγωγής από μόνιμους συναδέλφους χωρίς επιπρόσθετα προσόντα στην Ειδική Αγωγή, είτε είναι εντός ΠΥΣΠΕ είτε είναι εκτός, διότι με αυτόν τον τρόπο εκτός των θέσεων που χάνονται για τους αναπληρωτές της ειδικής αγωγής, βάλλεται η ποιότητα της εκπαίδευσης των μαθητών αυτών.

Θυμίζουμε, επίσης, ότι στη συνάντησή μας με τον Υπουργό είχαμε ζητήσει πρώτα την εξάντληση των πινάκων ειδικής αγωγής των αναπληρωτών και έπειτα την τοποθέτηση μόνιμων στις δομές αυτές, κάτι που δεν έγινε αποδεκτό. Δείτε το 8ο αίτημά μας εδώ .

ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΥΦΛΩΝ – ΚΩΦΩΝ & ΒΑΡΥΚΟΩΝ

Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.

ΣΜΕΑΕ

ΚΕ.Δ.Δ.Υ

ΣΥΝΟΛΟ

2016-2017

3

3

88

56

150

2017-2018

3

3

147

46

199

Τέλος, έχουμε τη δέσμευση από το Υπουργείο ότι οι προσλήψεις στην ειδική αγωγή θα είναι ακόμα περισσότερο αυξημένες από πέρυσι, όπως έχουμε ανακοινώσει τον προηγούμενο μήνα.

Ο ΠΣΑΕΠ συνάδελφοι δρα καθημερινά με ουσιαστικές παρεμβάσεις εκεί που πρέπει, με προτάσεις, διάλογο αλλά και κινητοποιήσεις. Αρκετές έχουν γίνει αποδεκτές, κάποιες δρομολογούνται και άλλες απορρίφθηκαν. Οι αναπληρωτές έχουν συνειδητοποιήσει τη σοβαρότητα των κινήσεων του συλλόγου μας και μας στηρίζουν έμπρακτα. 

Δεν είναι σύνθημα, είναι πραγματικότητα.. Όλοι μαζί μπορούμε να καταφέρουμε περισσότερα.

Έλα μαζί μας στον ΠΣΑΕΠ, γράψου πατώντας εδώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 7/6 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βαθμολογητές
Οι επιδόσεις στη Νεοελληνική Γλώσσα: Όταν η «δημιουργικότητα» γίνεται δίκοπο μαχαίρι
Τι αναφέρουν βαθμολογητές που έχουν ήδη μια εικόνα από τις βαθμολογήσεις που έκαναν για το θέμα και τις επιδόσεις των υποψηφίων
Οι επιδόσεις στη Νεοελληνική Γλώσσα: Όταν η «δημιουργικότητα» γίνεται δίκοπο μαχαίρι
Μαθητές
Τι θέλουν να γίνουν όταν μεγαλώσουν; – Τι αποκαλύπτει η Έρευνα για τους Έλληνες μαθητές την ώρα που η αγορά εργασίας αλλάζει ριζικά
Το ερώτημα «Τι θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις;» αποκαλύπτει κάτι βαθύτερο από τις επαγγελματικές προτιμήσεις των νέων: τις αξίες που προβάλλονται...
Τι θέλουν να γίνουν όταν μεγαλώσουν; – Τι αποκαλύπτει η Έρευνα για τους Έλληνες μαθητές την ώρα που η αγορά εργασίας αλλάζει ριζικά
mathitis
Καλές μαθήτριες από νήπια: Γιατί τα αγόρια υστερούν στην προσχολική εκκίνηση – Τι δείχνει η έρευνα
Έρευνες από το 2016 έως και το 2023 καταδεικνύουν σταθερή ανισότητα μεταξύ των φύλων
Καλές μαθήτριες από νήπια: Γιατί τα αγόρια υστερούν στην προσχολική εκκίνηση – Τι δείχνει η έρευνα
σχολειο
Διπλή μοριοδότηση για εκπαιδευτικούς: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τα δυσπρόσιτα σχολεία
Μοριοδότηση σχολείων: Η κατάταξη σε αξιολογικές κατηγορίες και ο καθορισμός δυσπρόσιτων - Τι ισχύει για μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Διπλή μοριοδότηση για εκπαιδευτικούς: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τα δυσπρόσιτα σχολεία