Thumbnail
Σύλλογος Υπαλλήλων ΚΥ Υπ. Παιδείας

Συναδέλφισσες, /φοι

Το κατάπτυστο αυτό μόρφωμα που αποκαλείται οργανισμός δεν είναι απλώς γεμάτο από χονδροειδείς παραλείψεις και εγκληματικά λάθη, αλλά από ενσυνείδητες επιλογές που αποσκοπούν στη διάλυση του υπουργείου και στη τρομοκράτηση των υπαλλήλων της Κ.Υ. Δεν θα επιμείνουμε σε αβλεψίες όπως αυτή που στο άρθρο 2 ως αυτοτελής μονάδα υπαγόμενη στον Υπουργό αναφέρεται, μεταξύ των άλλων, το Γραφείο Νομοθετικής Πρωτοβουλίας, το οποίο στο άρθρο 7 βαπτίζεται Τμήμα. Δεν θα δώσουμε καν έμφαση στο να μας εξηγήσουν το κριτήριο με το οποίο στο άρθρο 10 το Τμήμα Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτου Ανάγκης εντάχθηκε στη Δ/νση Στρατηγικού Σχεδιασμού και Συντονισμού ούτε αντίστοιχα θα κάνουμε θέμα το ευτράπελο της παρ. 8 του άρθρου 11 όπου οι αρμοδιότητες του το Τμήματος Ηλεκτρονικής Ενημέρωσης του Πολίτη, περιλαμβάνουν την τηλεφωνική ενημέρωση και την ενημέρωση των πολιτών δια ζώσης.

Η φωνή μας και η αντίστασή μας θα επικεντρωθούν στα πιο σκοτεινά σημεία ενός κειμένου που τινάζει συθέμελα το υπουργείο παιδείας. Άρθρο άρθρο θα αναφερθούμε στις πιο τοξικές προτάσεις που προωθεί ο κύριος Γαβρόγλου.

Άρθρο 2: Ήδη από την παρ. 4 του άρθρου 2 ο βαθμός παράνοιας χτυπά κόκκινο. Στις προτεινόμενες επτά γενικές διευθύνσεις του υπουργείου προστίθενται στην απαρίθμησή τους οι 13 Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (ΠΔΕ). Η κουτοπονηριά σε όλο της το μεγαλείο. Οι ΠΔΕ να είναι μεν γενικές διευθύνσεις αλλά με το αρχικό τους όνομα, ώστε οι ιδιομορφίες λειτουργίας τους να διατηρηθούν. Αναρωτιόμαστε αν στο Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης (ή μάλλον ανεμοσκορπίσματος) ξεφύλλισαν έστω το κείμενο που ενέκριναν, στο οποίο γενικές διευθύνσεις αποκτούν διπλή ονομασία και καθεστώς. Τυχόν διερεύνηση βαριάς αμέλειας ή και παράβασης υπηρεσιακού καθήκοντος υπηρεσιακών παραγόντων του ΥΠΔΑ ίσως πρέπει να διερευνηθούν άμεσα από τη Δικαιοσύνη.

Στην παρ. 5 του ίδιου άρθρου συστήνεται αυτοτελές τμήμα ανθρωπίνου δυναμικού περιφερειακών υπηρεσιών, του οποίου οι αρμοδιότητες αναφέρονται στο άρθρο 54. Από πότε οι γενικές διευθύνσεις εποπτεύονται από ένα αυτοτελές τμήμα; Ένα αυτοτελές τμήμα θα ελέγχει το προσωπικό γενικών διευθύνσεων; Θα επανέλθουμε στα επόμενα άρθρα του εκτρώματος για να αναλύσουμε περισσότερο την παραλυσία που προκαλεί η εικονική συνένωση με τις ΠΔΕ μόνο και μόνο για να βολευτούν οι ημέτεροι και οι αρεστοί.

Άρθρο 5: συστήνεται παρά τον Υπουργό η αυτοτελής Δ/νση Εσωτερικού Ελέγχου, της οποίας αντικείμενο θα είναι «η συστηματική παρακολούθηση και ο έλεγχος των δραστηριοτήτων των υπηρεσιακών μονάδων του Υπουργείου και των εποπτευόμενων από αυτό φορέων, στην περίπτωση που αυτοί δεν διαθέτουν τέτοια μονάδα…». Σε απλά ελληνικά αυτό λέγεται θεσμοθέτηση πολιτικών κομισάριων με αντικείμενο το να τρομοκρατούν το προσωπικό. Κατά τα άλλα ο υπουργός επιμένει ότι ανήκει σε αριστερή, φιλεργατική κυβέρνηση. Τέτοια είναι η πρεμούρα για στυγνό έλεγχο και τρομοκρατία που ξέχασαν να εξαιρέσουν από την εποπτεία των υπουργικών πραιτωριανών τα κατά το Σύνταγμα αυτοδιοίκητα ΑΕΙ και ΤΕΙ όπως και τις Ιερείς Μητροπόλεις κτλ. που είναι ΝΠΔΔ εποπτευόμενα από το Υπουργείο.

Άρθρο 8: ορίζεται ως αυτοτελές γραφείο υπαγόμενο στον Υπουργό το Γραφείο Επιστημονικών Συμβούλων με αρμοδιότητες την παρακολούθηση υλοποίησης της εκπαιδευτικής πολιτικής και τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό των δύο πρώτων βαθμίδων της εκπαίδευσης. Τότε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής που αποτελεί τον εκ του νόμου επιτελικό επιστημονικό σύμβουλο του Υπουργού για τα ίδια ακριβώς θέματα τι ρόλο θα παίζει;

Άρθρο 21: Στη Δ/νση Εκκαθάρισης Αποδοχών και λοιπών επιδομάτων μεταφέρεται η εκκαθάριση και η έκδοση εντολής πληρωμής των αποδοχών και των επιδομάτων όχι μόνο των Γενικών Γραμματειών του Υπουργείου, των ΓΑΚ και των ανεξάρτητων αρχών του, αλλά και των ΠΔΕ. Η Δ/νση αυτή δηλαδή θα είναι αρμόδια για την πληρωμή όχι απλώς των χιλιάδων διοικητικών υπαλλήλων πανελλαδικά αλλά και για τους σχεδόν διακόσιους χιλιάδες εκπαιδευτικούς, μόνιμους και αναπληρωτές, της χώρας. Οι συνδικαλιστές των διοικητικών υπαλλήλων των περιφερειακών υπηρεσιών εδώ και καιρό έχουν αποστείλει υπομνήματα στον υπουργό και στο γενικό γραμματέα ότι οι πληρωμές μισθοδοσίας γίνονται οριακά στην ώρα τους. Προφανώς, οι εγκέφαλοι που συμβουλεύουν τον Υπουργό θεωρούν ότι οι πληρωμές θα είναι σωστές και έγκαιρες για διακόσιες χιλιάδες υπαλλήλους από μια χούφτα προσωπικό στο αντίστοιχο τμήμα αυτής της Δ/νσης. Είναι βέβαιο ότι τα λάθη και τις καθυστερήσεις στη μισθοδοσία εκπαιδευτικών και διοικητικών υπαλλήλων δεν θα τα πληρώσουν οι συντάκτες αυτού του μορφώματος αλλά οι ίδιοι οι εργαζόμενοι.

Ακόμη και μια απλή βεβαίωση αποδοχών εκπαιδευτικού στη Θράκη θα πρέπει να εκδίδεται στο Μαρούσι Αττικής. Και μην μας πουν για την περίφημη πανάκεια της ηλεκτρονικής χορήγησης, γιατί η χορήγηση κάθε είδους εγγράφου και βεβαίωσης, έντυπης ή ηλεκτρονικής, απαιτεί πόρους πάσης φύσεως για να τροφοδοτηθεί η βάση δεδομένων και να εξαχθεί το αποτέλεσμα. Ο υδροκεφαλισμός και ο παραλογισμός σε όλο τους το μεγαλείο.

Άρθρο 22: Αντίστοιχα, η Δ/νση Οικονομικής Διαχείρισης επωμίζεται να διασφαλίζει τη νομιμότητα και την κανονικότητα, την εκκαθάριση και την έκδοση εντολής πληρωμών των δαπανών για όλες τις δαπάνες πανελλαδικά των δομών του υπουργείου. Είναι μαθηματικά βέβαιο πως αν αυτός ο οργανισμός δημοσιευτεί, δεν θα πληρώνεται καμία δαπάνη και προμηθευτής, καθώς ο όγκος και οι απαιτήσεις αυτής της εργασίας σε πανελλαδικό επίπεδο δεν μπορούν να διεκπεραιωθούν από μερικούς υπαλλήλους στο υπουργείο, οι οποίοι για το παραμικρό λάθος στα οικονομικά στοιχεία θα είναι προσωπικά ελεγχόμενοι.

Επίσης, στην παρ. 6 του ίδιου άρθρου αποκαλύπτεται ότι ο προϋπολογισμός του υπουργείου Παιδείας επιβαρύνεται με δαπάνες εκατομμυρίων ευρώ, που ως τώρα καλύπτονταν από τους ΟΤΑ Β΄ Βαθμού, τις Περιφέρειες, ως διάδοχο σχήμα των Νομαρχιών. Συγκεκριμένα, οι δαπάνες ηλεκτροδότησης, ύδρευσης, φυσικού αερίου, τα μισθώματα των ενοικιαζόμενων κτηρίων, όπως και οι δαπάνες για αναλώσιμα και υπηρεσίες φύλαξης, συντήρησης και καθαριότητας για όλες τις Δ/νσεις Εκπ/σης πανελλαδικά θα καλύπτονται από τον υπάρχοντα προϋπολογισμό του υπουργείου, με αντίστοιχες προφανώς περικοπές άλλων δαπανών.

Ενώ λοιπόν όλες αυτές οι οικονομικές αρμοδιότητες μεταφέρονται στην έδρα του υπουργείου, ο υπουργός με τους κολλητούς του συστήνουν 116 οικονομικά τμήματα στις Δ/νσεις Εκπ/σης με σχεδόν μηδαμινό αντικείμενο αλλά με επιδόματα θέσης ευθύνης για τους ιδεοληπτικούς πολιτικούς κομισάριους.

Άρθρο 28: οι καρεκλοκένταυροι των υπουργικών γραφείων ιδρύουν τη Δ/νση Εποπτείας και Ανθρωπίνου Δυναμικού ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ και αποκεντρωμένων υπηρεσιών και ρητά αναφέρουν έχει αρμοδιότητα και εποπτείας και χειρισμού υπηρεσιακών θεμάτων του προσωπικού. Το πώς ένας Δ/ντης θα εποπτεύει διορισμένους από τον Υπουργό Προέδρους και Διευθύνοντες Συμβούλους Οργανισμών ΝΠΠΔ και ΝΠΙΔ και θα ελέγχει τα διοικητικά τους συμβούλια είναι απορίας άξιο. Και ενώ στο άρθρο αυτό που ρητά μιλά για αποκεντρωμένες υπηρεσίες θα περίμενε κανείς να απαριθμούνται οι Περιφερειακές Δ/νσεις Επ/σης, αυτές δεν αναφέρονται αλλά λόγω των οφειλόμενων εξυπηρετήσεων και συνδιαλλαγών βαφτίζονται και αποκεντρωμένες υπηρεσίες και ισοδύναμες Γενικές Διευθύνσεις απευθείας υπαγόμενες στον Γενικό Γραμματέα. Ο ανορθολογισμός σε όλο του το μεγαλείο.

Άρθρο 41: στην παρ. 6 του άρθρου με το Τμήμα Στελεχών Εκπαίδευσης αποκαλύπτεται ότι οι θέσεις των Περιφερειακών Διευθυντών και Δ/ντων Εκπ/σης ενώ εντάσσονται στην ιεραρχική δομή του υπουργείου και θα έπρεπε να είναι διοικητικοί υπάλληλοι, επιδιώκεται να είναι εκπαιδευτικοί, κόντρα σε κάθε ερμηνεία του υπαλληλικού κώδικα. Αν τελικά αυτές οι δομές είναι εκπαιδευτικές ας προΐστανται εκπαιδευτικοί και ας έχουν δικό τους οργανόγραμμα, στο οποίο θα ενταχθούν και οι σχολικές μονάδες της χώρας ως αποκεντρωμένες υπηρεσίες. Αλήθεια, που αποτυπώνονται τα σχολεία της χώρας στο υπουργικό κείμενο; Δεν είναι μονάδες που υπάγονται στις Δ/νσεις Εκπ/σης; Αν πάλι οι Δ/νσεις Εκπ/σης δεν είναι εκπαιδευτικές δομές αλλά διοικητικές δεν μπορούν να αποκλείονται οι διοικητικοί υπάλληλοι από το να γίνονται Δ/ντές αυτών των μονάδων.

Άρθρο 42: οι φωστήρες των υπουργικών γραφείων ναι μεν ίδρυσαν αυτοτελές τμήμα ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού που απασχολείται στα σχολεία ειδικής αγωγής και στα ΚΕΔΔΥ, μόνο που ξέχασαν στο Β΄ μέρος που αφορά στο προσωπικό να περιλάβουν τις οργανικές θέσεις των διοικητικών υπαλλήλων στις δομές αυτές. Ανήκουστα πράγματα, ενδεικτικά της προχειρότητας γραφής του κειμένου.

Άρθρο 44: στη Δ/νση Οργανωτικής και Ακαδημαϊκής Ανάπτυξης ιδρύεται Τμήμα Διασύνδεσης με την Ευρωπαϊκή Ένωση για την Ανώτατη Εκπαίδευση. Αδυνατούμε να κατανοήσουμε την απογύμνωση αρμοδιοτήτων από την καθ’ ‘ ύλην αρμόδια Δ/νση Ευρωπαϊκών και Διεθνών Σχέσεων, η οποία αποτελεί προφανώς προπομπό για τη σαλαμοποίηση της αρμοδιότητας των διεθνών επαφών, καθιστώντας την αρμόδια δ/νση διακοσμητική την στιγμή μάλιστα που θα ανήκει σε σχετική γενική διεύθυνση και θα διαθέτει ειδικά τμήματα για την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα ευρωπαϊκά προγράμματα.

Άρθρο 49: είναι το άρθρο με το οποίο εξοφλούνται τα γραμμάτια σε συγκεκριμένες κλίκες και πρόσωπα και με το οποίο οι κολλητοί και μη εξαιρετέοι θα έρθουν μαζικά στους ορόφους του υπουργείου. Στο ίδιο τους το κείμενο οι συγγραφείς δεν μπορούν να κρύψουν την ανακολουθία των όσων πράττουν. Συγκεκριμένα, οι περιλαμβανόμενες στις Γενικές Δ/νσεις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπαίδευσης ορίζεται σαφώς ότι λειτουργούν ως αποκεντρωμένες υπηρεσίες με αντικείμενο το συντονισμό και την παρακολούθηση της εφαρμογής της εκπαιδευτικής πολιτικής στα σχολεία της χώρας. Οι ίδιοι οι εμπνευστές αυτού του πονήματος παραδέχονται ότι ο χαρακτήρας των ΠΔΕ είναι εκτελεστικός και όχι στρατηγικός. Και όμως με περισσή άνεση οι Δ/νσεις Εκπ/σης μπαίνουν στο οργανόγραμμα του υπουργείου οδηγώντας με μαθηματική ακρίβεια σε σύγκρουση αρμοδιοτήτων ή έλλειψη αυτών, με κοινό παρονομαστή την παραλυσία σε όλα τα επίπεδα της διοίκησης και της εκπαίδευσης.

Στο ίδιο άρθρο ενώ αναφέρονται οι Δ/νσεις Εκπ/σης που υπάγονται σε κάθε ΠΔΕ δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά για τις υποκείμενες οργανικές δομές των εξής αποκεντρωμένων υπηρεσιών: Περιφερειακά Επιμορφωτικά Κέντρα (ΠΕΚ), Περιφερειακά Κέντρα Στήριξης και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.ΚΕ.Σ.Ε.Σ.), Κέτνρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Συμβουλευτικοί Σταθμοί Νέων (ΣΣΝ), Κέντρα Συμβουλευτικού Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ), Εργαστηριακά Κέντρα Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.), Κέντρα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕΠΛΗΝΕΤ) και φυσικά των σχολικών μονάδων της χώρας. Η ελλειπτική αναφορά στα άρθρα 51 και 52 ότι οι Δ/νσεις Εκπ/σης είναι αρμόδιες για τα σχολεία της περιοχής τους δεν σημαίνει και αποτύπωση των οργανικών αυτών μονάδων ούτε φυσικά των διοικητικών θέσεων σε αυτά.

Άρθρα 51-52: Σε κάθε Δ/νση Εκπ/σης προβλέπεται Τμήμα Προσωπικού, το οποίο θα είναι αρμόδιο την υπηρεσιακή κατάσταση και τις υπηρεσιακές μεταβολές των διοικητικών υπαλλήλων κάθε Δ/νσης. Και όμως λίγο παρακάτω, στο άρθρο 54 ο Γενικός Γραμματέας θα έχει ένα αυτοτελές τμήμα ανθρωπίνου δυναμικού ΠΔΕ και Δ/νσεων Εκπ/σης για το διοικητικό τους προσωπικό για τη σύνταξη πράξεων, αποφάσεων, εγκυκλίων και οδηγιών για την υπηρεσιακή τους κατάσταση. Λόγος ύπαρξης του αυτοτελούς τμήματος, όταν το ίδιο σχεδόν έργο έχουν τα αντίστοιχα τμήματα στις Δ/νσεις Εκπ/σης ένας και μόνο. Το αυτοτελές τμήμα να λειτουργεί ως γραφείο εξυπηρετήσεων και διευκολύνσεων κομματικών ημέτερων και φίλων της πολιτικής ηγεσίας.

Άρθρο 80 και 82: καθορίζονται ονομαστικά και περιοριστικά σε ποια τμήματα και διευθύνσεις του υπουργείου μπορούν να προΐστανται και εκπαιδευτικοί. Στην απαρίθμηση αυτών των οργανικών μονάδων του υπουργείου δεν περιλαμβάνονται οι ΠΔΕ και οι Δ/νσεις Εκπ/σης. Συνεπώς είτε των δομών αυτών θα προΐστανται μόνο διοικητικοί υπάλληλοι είτε οι δομές αυτές δεν λογίζονται οργανικές μονάδες του υπουργείου και θα συνεχίσουν να καταλαμβάνουν τις θέσεις ευθύνης εκπαιδευτικοί. Όλα συνηγορούν στο ότι ο οργανισμός γράφτηκε από συμβούλους της πολιτικής ηγεσίας όχι απλά στο πόδι και κόντρα σε κάθε διοικητική λογική αλλά με αποκλειστικό κριτήριο να εξυπηρετηθούν συγκεκριμένα μικροσυμφέροντα και όχι το δημόσιο συμφέρον. Η πρεμούρα των συμβούλων σας να μη θίξουν τους συνεργούς τους σε αυτό το κυοφορούμενο εξάμβλωμα είναι τέτοια που καταργούν μόνο το ΠΔ 114/14, δηλαδή τον προηγούμενο οργανισμό του υπουργείου, αλλά καμία από τις διατάξεις που αφορούν στις ΠΔΕ, ανεξαρτήτως του αν προσκρούουν στα όσα προωθούν στο νέο οργανισμό και στη διοικητική πρακτική. Οι συντάκτες του κειμένου παραδέχονται ότι οι ΠΔΕ είναι αποκεντρωμένες υπηρεσίες αλλά εμμένουν ιδεοληπτικά να τις περιλάβουν μέσα στο υπουργείο μόνο και μόνο για να ωφελήσουν τα παρεάκια τους.

Στην βιασύνη τους να τακτοποιήσουν τους «ημέτερους» επέδειξαν το πραγματικό τους πρόσωπο, περιφρονώντας και απαξιώνοντας μία ολόκληρη κατηγορία υπαλλήλων την Δ.Ε.. Καμία απολύτως πρόβλεψη για αυτούς !!! Ούτε καν σε ένα μεταβατικό στάδιο να μπορούν οι ήδη υπηρετούντες υπάλληλοι Δ.Ε. να μετέχουν σε αξιολογικές κρίσεις !!! Τόση απαξία αισθάνεται για τους υπαλλήλους αυτούς η πολιτική ηγεσία, ώστε να παραβλέπει ότι ο νομοθέτης στον εξουσιοδοτικό νόμο δίνει τη δυνατότητα αυτή !!!

Άρθρο 81: το συγκεκριμένο άρθρο αποτελεί μακράν το πιο αισχρό σημείο του προτεινόμενου οργανισμού, καθώς ο εμπαιγμός και οι ψεύτικες δεσμεύσεις αποτυπώνονται μεγαλειωδώς. Γράφετε ότι η μετάθεση και η κάθε είδους μετακίνηση δεν επιτρέπεται για τους υπαλλήλους της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου (τελικά υπάρχει η ΚΥ κύριε υπουργέ;) και των ΠΔΕ και των Δ/νσεων Εκπ/σης χωρίς αίτησή τους από και προς τις υπηρεσίες προέλευσής τους, αλλά αυτό δεν θα ισχύει για όσους κατέχουν θέσεις ευθύνης.

Θέλετε να θεσπίσετε μια κατάφωρα αντισυνταγματική ρύθμιση που ξεχωρίζει τους υπαλλήλους σε κατηγορίες και που καταδικάζει τους κατέχοντες θέση ευθύνης σε καθεστώς διαρκούς και ολοκληρωτικής τρομοκρατίας, ώστε να υπηρετούν εσάς και όχι τους νόμους και το δημόσιο συμφέρον ή να τιμωρούνται με δυσμενή μετάθεση ανά την Ελλάδα. Όποιος λοιπόν υπάλληλος δεν σας κάνει τα κέφια αλλά εμμένει στη νομιμότητα θα παίρνει φύλλο πορείας για να αντικατασταθεί από κομματικό κομισάριο και αν είναι απλός υπάλληλος θα βαφτίζεται προϊστάμενος τμήματος τη μία μέρα και την άλλη θα τιμωρείται με την ποινή της μετακόμισης και της διάλυσης της ζωής του.

Η διάταξη αυτή που μόνη της αποτελεί αιτία για αντίστασή μας μέχρις εσχάτων, είναι τόσο κακοδιατυπωμένη που αφήνει έκθετους τους υπαλλήλους των περιφερειακών υπηρεσιών σε μεταθέσεις παρά τη θέλησή τους σε οποιαδήποτε άλλη Δ/νση Εκπ/σης ανά τη χώρα.

Ταυτόχρονα, η υποτιθέμενη προστασία από μεταθέσεις δεν μπορεί να ξεγελάσει κανέναν, καθώς προσκρούει ευθέως στον Υπαλληλικό Κώδικα και στις διατάξεις του Ν. 4440/16 περί ενδοϋπουργικής κινητικότητας. Ψεύδεστε αγρίως όταν μιλάτε για ρυθμίσεις περί αμετάθετου δίχως αίτηση του υπαλλήλου, καθώς όχι μόνο ένα ΠΔ δεν ανατρέπει τυπικό νόμο, πολλώ δε μάλλον τον υπαλληλικό κώδικα, αλλά πρόκειται για ένα ΠΔ που εκδίδεται για τις οργανικές διατάξεις λειτουργίας μίας υπηρεσίας βάσει εξουσιοδοτικής ρύθμισης από τυπικό νόμο και δεν μπορεί καθ’ υπέρβαση αυτής να καταλύετε νόμους του κράτους. Το άρθρο 54 του ν. 4178/13 περί περιεχομένου, έγκρισης και τροποποίησης οργανισμών ορίζει ρητά ότι τα προεδρικά διατάγματα των οργανισμών ρυθμίζουν την οργάνωση και τη λειτουργία των φορέων και φυσικά δεν τροποποιούν ούτε καταργούν τον υπαλληλικό κώδικα.

Μας οδηγείτε συνειδητά κύριε υπουργέ πίσω στις πιο μαύρες και φασίζουσες ημέρες της ιστορίας των δημοσίων υπαλλήλων, όταν δι’ ασήμαντον αφορμήν η δυσμενής μετάθεση διέλυε ανθρώπους και οικογένειες.

Θέλετε να μας γυρίσετε στην εποχή των δυσμενών μεταθέσεων του Καρυωτάκη και της μετατροπής των δημοσίων υπαλλήλων από υπηρέτες του δημοσίου συμφέροντος σε γιουσουφάκια της πολιτικής ηγεσίας. Κύριε Γαβρόγλου, δεν θα σας περάσει! Θα πολεμήσουμε την άλωση του υπουργείου από τους κομματικούς σας εγκάθετους με όλα τα μέσα. Την αυτονόητη αυτοσυγκράτησή μας από δυναμικές κινητοποιήσεις εν μέσω των πανελλαδικών εξετάσεων την παρερμηνεύσατε ως αδυναμία. Θα μας δείτε όμως σύντομα στους διαδρόμους του υπουργείου και των δικαστηρίων να πολεμάμε για τη δουλειά μας, την πίστη στο καθήκον, για το σπίτι μας, για τις ζωές μας, για το υπουργείο που εμείς πονάμε, εμείς λειτουργούμε, εμείς στηρίζουμε σε αντίθεση με τους μετακλητούς σας παρατρεχάμενους και τους συντρόφους που υπόγεια και δόλια εξυπηρετούν.

Αν επιμείνετε σε αυτό το έκτρωμα κύριε Γαβρόγλου, να είστε βέβαιος πως το χάος που θα προκαλέσετε πολύ σύντομα, θα μας φέρει στο τραπέζι του διαλόγου που εσείς μας αρνηθήκατε με το διάδοχό σας υπουργό, ο οποίος θα προσπαθεί να μαζέψει τα ερείπια που θα προκαλέσετε με τις επιλογές σας.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Κώστας Κοτζαμπασάκης

Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Τόνια Μητσοτάκη

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

yptourismou
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
Διαδικασία πρόσληψης επιστημονικών συνεργατών, εργαστηριακών συνεργατών και εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στις Τουριστικές Σχολές
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
κασσελάκης
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
«Το Κίνημα θα είναι απέναντι στην κυβέρνηση όταν οι πολιτικές της βλάπτουν την κοινωνία, αλλά θα συναινεί εφόσον προτείνονται πολιτικές που την...
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
τζουφη
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»
«Κινδυνεύει να διαγραφεί το 50% έως το 2025, με την κυβέρνηση να προβλέπει τη μεταφορά πιστωτικών μονάδων (ECTS) στα ιδιωτικά πανεπιστήμια»
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»