Thumbnail
ΤΠΕ

Ο Διευθυντής Σπουδών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Γιώργος Πολίτης, κατά τη συζήτηση επί του Σχεδίου Νόμου για τους Διευθυντές Σχολείων, στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, μεταξύ άλλων σημείωσε πως σχετικά με τους ΤΠΕ "όπως όλοι γνωρίζουμε, τα προηγούμενα χρόνια υπάρχουν ειδικότητες οι οποίες δεν είχαν την ευκαιρία, για διάφορους λόγους, να συμμετάσχουν στη διαδικασία πιστοποίησης, πολύ δε περισσότερο στο Β επίπεδο. Γι’ αυτό το λόγο δεν μπαίνει ως αποκλεισμός και αντιθέτως, μοριοδοτείται με μισό μόριο για να δείξει ότι έχει βαρύτητα η γνώση υπολογιστών”

Δεύτερον, ορίζει τη διδακτική υπηρεσία ως κυρίαρχο στοιχείο, που έχει γίνει στην τάξη με θρανία, μαθητές, πίνακα και κιμωλία και τρίτον, περιγράφει την άποψη-γνώμη του συλλόγου διδασκόντων, η οποία έρχεται να λειτουργήσει συμβουλευτικά στο συμβούλιο επιλογής…Σε ό,τι αφορά το δεύτερο πυλώνα μοριοδότησης, ενισχύεται η διδακτική υπηρεσία στην τάξη. Για πρώτη φορά μοριοδοτείται και ορίζεται η διδασκαλία στα Α.Ε.Ι. ως διδακτική υπηρεσία και βεβαίως, σέβεται την αποκτηθείσα στο παρελθόν διοικητική, καθοδηγητική εμπειρία μοριοδοτώντας την”.  σημείωσε ο κ. Πολίτης

Διαβάστε αποσπάσματα από όσα είπε: 

Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε. Η νομοθετική ρύθμιση δεν απευθύνεται στους διευθυντές, απευθύνεται στην εκπαιδευτική κοινότητα και αποτελεί εργαλείο λειτουργίας των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Ως εκ τούτου, λοιπόν, εμφορείται από τρία σημεία. Πρώτον, αναδεικνύει την ανανέωση του στελεχικού δυναμικού, βάζοντας στο δημόσιο διάλογο αυτό που λέμε θητείες, χωρίς αναδρομικούς αποκλεισμούς και μέσα από αυτό το δημόσιο διάλογο, ας βγει η ανανέωση του στελεχικού δυναμικού. 

Δεύτερον, ορίζει τη διδακτική υπηρεσία ως κυρίαρχο στοιχείο, που έχει γίνει στην τάξη με θρανία, μαθητές, πίνακα και κιμωλία και τρίτον, περιγράφει την άποψη-γνώμη του συλλόγου διδασκόντων, η οποία έρχεται να λειτουργήσει συμβουλευτικά στο συμβούλιο επιλογής. 

Ως προς τη μοριοδότηση, ενισχύεται κατάτι το διδακτορικό και η ξένη γλώσσα.

Αναφορικά με τους ΤΠΕ, όπως όλοι γνωρίζουμε, τα προηγούμενα χρόνια υπάρχουν ειδικότητες οι οποίες δεν είχαν την ευκαιρία, για διάφορους λόγους, να συμμετάσχουν στη διαδικασία πιστοποίησης, πολύ δε περισσότερο στο Β επίπεδο. Γι’ αυτό το λόγο δεν μπαίνει ως αποκλεισμός και αντιθέτως, μοριοδοτείται με μισό μόριο για να δείξει ότι έχει βαρύτητα η γνώση υπολογιστών. Σε ό,τι αφορά το δεύτερο πυλώνα μοριοδότησης, ενισχύεται η διδακτική υπηρεσία στην τάξη. Για πρώτη φορά μοριοδοτείται και ορίζεται η διδασκαλία στα Α.Ε.Ι. ως διδακτική υπηρεσία και βεβαίως, σέβεται την αποκτηθείσα στο παρελθόν διοικητική, καθοδηγητική εμπειρία μοριοδοτώντας την. Τέλος, αναφορικά με τη συγκρότηση της προσωπικότητας μειώνεται η μοριοδότηση της συνέντευξης. Προ του 2011 ήταν, κατά κανόνα, 20 μόρια. Το 2011 έπεσε στα 15 και τώρα μειώνεται στα 8 και συμπληρώνεται – με ή χωρίς εισαγωγικά – από την συμβουλευτική άποψη-γνώμη του συλλόγου διδασκόντων.

Σε ό,τι αφορά τα επιπλέον πτυχία που αναφέρθηκαν, δεν μοριοδοτούνται αλλά συνεκτιμώνται από το συμβούλιο και το συμβούλιο έχει την ευθύνη να τα λάβει υπόψη του. Σας ευχαριστώ.

" Όπως αντιλαμβάνεστε, απαντώ στην ερώτησή σας, η παρουσία μου εδώ έχει θεσμικό χαρακτήρα. Κατά συνέπεια  η απάντηση θα προκύπτει και θα απορρέει απ’ αυτό  το θεσμικό χαρακτήρα. Πρώτον, ο εκπαιδευτικός της τάξης σε καθημερινή βάση αντιμετωπίζει και διαχειρίζεται ζητήματα τόσο παιδαγωγικά όσο και λειτουργικά μιας σχολικής μονάδας. Εξ’ αυτού προκύπτει και η αξία της διδακτικής υπηρεσίας.  Δεύτερον, στο ερώτημά σας, είναι κατ’ εξοχήν θέμα πολιτικής απόφασης." ανέφερε

"Κατ’ αρχήν, έχουμε τους δασκάλους στα ΙΕΚ, οι οποίοι αν τους δοθεί δυνατότητα να υποβάλλουν μόνο σε μια Διεύθυνση, να  έχουν να διαλέξουν μόνο ένα σχολείο. Πρέπει να τους ανοιχθεί και το αντίστοιχο ΠΥΣΠΕ ή ίσως ένα ΠΥΣΠΕ, δηλαδή όχι μόνο στο ΠΥΣΔΕ γιατί είναι ένα σχολείο που διεκδικούν, ενώ οι δευτεροβάθμιοι διεκδικούμε 150 σχολεία και αυτό πρέπει να το δείτε, είναι οι δάσκαλοι των ΙΕΚ, είναι λίγοι αλλά είναι ένα υπαρκτό πρόβλημα. Είναι δηλαδή σαν να τους αποκλείουμε. Ευχαριστώ πολύ." τέλος τόνισε

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
mixanografiko14_638631239.jpg
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ
Τάσεις αγοράς: Ποια επαγγέλματα υγείας "εκτοξεύονται" - Γιατί δεν είναι μόνο οι υψηλές βάσεις το κλειδί για επαγγελματική επιτυχία
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ