Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στο άρθρο 17 παρ. 7 του Ν. 4327/2015, σχετικά με τη διδακτική υπηρεσία, βγάζετε με περισσή ευκολία απέξω την υπηρεσία για παράδειγμα που προσέφερε ένας εκπαιδευτικός όταν αποσπόταν, εντός ΠΥΣΠΕ, σε Δ/νση ή Γραφείο Εκπαίδευσης, και ο οποίος, όταν αυτό χρειαζόταν, στήριζε τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς προσφέροντας εκπαιδευτικό έργο που σε καμία περίπτωση δεν διαφοροποιείται από το έργο που προσέφεραν οι εκπαιδευτικοί – υπεύθυνοι πολιτιστικών, περιβαλλοντικής ή αγωγής υγείας.
Την ίδια στιγμή, με ποικιλία νόμων (Ν. 4203/2013, Υ.Α. 29195/2016, Ν. 4386/2017, Ν. 4415/2016), και για να προστατέψετε, ή για να προλάβετε έναν επόμενο Υπουργό παιδείας, που θα έχει παρόμοια διάθεση με τη δική σας, να τιμωρήσει τους εκπαιδευτικούς που αυτή τη στιγμή υπηρετούν κυρίως στις Δ/νσεις Εκπ/σης ή τις Περιφερειακές Δ/νσεις αναγνωρίζετε την προσφορά αυτού του έργου, ως καθαρά διδακτική υπηρεσία, με το να τοποθετούνται εικονικά για 1 ή για 2 το πολύ διδακτικές ώρες σε μια σχολική μονάδα.
Είναι ισοτιμία και ισοπολιτεία αυτή η μεταχείριση κ. Υπουργέ; Τι άλλο πιο αντισυνταγματικό ως προς την ισότιμη μεταχείριση εκπαιδευτικών; Τιμωρείτε τους εκπαιδευτικούς εκείνων των χρόνων, που αποσπάστηκαν σε Γραφεία και Δ/νσεις Εκπαίδευσης, από το ίδιο το ΠΥΣΠΕ στο οποίο ανήκαν οργανικά, και πρόσφεραν παράλληλα με το εκπαιδευτικό – διοικητικό έργο τους και διδακτικό όταν χρειαζόταν και το ζητούσε η υπηρεσία τους. Ενώ, από την άλλη, την ίδια ακριβώς χρονική στιγμή «αναγνωρίζετε» το αντίστοιχο έργο που προσφέρουν οι συνάδελφοί μας εκπαιδευτικοί σε Περιφερειακές και άλλες Δ/νσεις Εκπαίδευσης, συμπληρώνοντας το ωράριο εργασίας τους, ως ξεκάθαρα διδακτικό.
Αναρωτιέμαι, κ. Υπουργέ, η εν λόγω διάκριση, έγινε στα πλαίσια της Δημοκρατίας, της Δικαιοσύνης, της Ισονομίας ή στα πλαίσια Πολιτικών Συμφερόντων, άκριτου Ιδεαλισμού και Σκοπιμοτήτων;
Σας καλούμε λοιπόν, όσο και αν αυτή η προτροπή προέρχεται από απλούς εκπαιδευτικούς του μόχθου και της άδολης προσφοράς εκεί όπου τους ζήτησε η υπηρεσία τους, να μεριμνήσετε για την αποκατάσταση αυτής της αδικίας. Η εκπαιδευτική υπηρεσία και η συνεισφορά στο διδακτικό έργο των εκπαιδευτικών παραμένει η ίδια και «τότε» και τώρα. Οι εκπαιδευτικοί που αποσπόταν, από το ΠΥΣΠΕ στο οποίο ήδη ανήκαν, στις κατά τόπους, Δ/νσεις και Γραφεία Εκπαίδευσης, επιτελούσαν το ίδιο ακριβώς έργο μ’ αυτό που επιτελούν και τώρα οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί, όταν μάλιστα είναι εκπαιδευτικοί που προέρχονται από άλλα ΠΥΣΠΕ, στα οποία ίσως να ήταν απαραίτητη η διδακτική παρουσία τους μέσα στην τάξη.
Θεσμοθετήστε λοιπόν, και για τους εκπαιδευτικούς εκείνων των «άλλων» χρόνων, ανάλογα, όπως κάνατε, πριν από λίγους μήνες, και για τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς ετούτων των χρόνων. Οριοθετήστε, με σαφή και άδολα κριτήρια, τη διαφορά ανάμεσα στους όρους εκπαιδευτική και διδακτική υπηρεσία! Προστατέψτε τους εκπαιδευτικούς από τις κάθε λογής ερμηνείες που δίνουν τα Υπηρεσιακά Συμβούλια Επιλογής, τα οποία δικαιολογημένα ίσως, και ορμώμενα κάποιες φορές από ανιδιοτελή κίνητρα, εκδίδουν Πιστοποιητικά Υπηρεσιακών Μεταβολών, ερμηνεύοντας κατά το δοκούν ως διδακτική ή όχι, εκπαιδευτική υπηρεσία εκπαιδευτικών που επιτελούσαν και επιτελούν το ίδιο ακριβώς έργο.
Με εκτίμηση,
Παλαπέλα Γεωργία, Δ/ντρια Δημ. Σχολείου Καρδιτσομαγούλας - Καρδίτσας
Παπαδήμου Χαρά, Εκπ/κός ΠΕ70
Χαλανούλης Κων/νος, Δ/ντής του Δημ. Σχολείου Αγίου Θεοδώρου - Καρδίτσας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη