Thumbnail
ένωση καθηγητών δημοσίας εκπαίδευσης Καρδίτσας

Αξιότιμες Κυρίες/-οι Κύριοι,

Με το υπόμνημα αυτό διαμαρτυρόμαστε για την εκ νέου μείωση των ωρών διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας  μετά από την αφαίρεση του μαθήματος ειδικότητας από σχεδόν όλες τις ειδικότητες της Γ΄τάξης  ημερησίων και Δ΄τάξης εσπερινών ΕΠΑΛ. Η μείωση αυτή έγινε αιφνιδιαστικά και μας βρίσκει όλους, μαθητές και καθηγητές των Επαγγελματικών Λυκείων προ εκπλήξεως καθώς καλούμαστε για άλλη μια φορά να λειτουργήσουμε με νέα ωρολόγια προγράμματα σπουδών. Διαφωνούμε κάθετα με την άποψη του Υπουργείου ότι σε τομείς όπως η Πληροφορική και η Οικονομία δεν χρειάζεται να διδάσκονται πλέον Αγγλικά ειδικότητας.  Θεωρούμε πως η μείωση αυτή θα αποβεί σε βάρος των μαθητών, καθώς τα Αγγλικά είναι εξεταζόμενο ειδικό μάθημα στις Πανελλήνιες εξετάσεις.  Η παραπάνω μείωση  έρχεται σε αντίθεση με τις εξαγγελίες  του  Υπουργείου Παιδείας για την αναβάθμιση των ΕΠΑΛ  και την προσπάθεια προώθησης της τεχνικής εκπαίδευσης.

Ως εκ τούτου ζητούμε την επαναφορά των παραπάνω ωρών διδασκαλίας  καθώς και την αύξηση  των ωρών διδασκαλίας της Αγγλικής στους τομείς της Β΄τάξης των ημερησίων ΕΠΑΛ όπου το μάθημα είναι μονόωρο.

Επιπλέον, ζητούμε την αύξηση των ωρών διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας σε όλα τα Δημοτικά, Γυμνάσια και ΓΕΛ της χώρας για τη στήριξη του ΚΠΓ, που εξαγγέλθηκε ότι θα εισαχθεί στη Δημόσια Εκπαίδευση.

Εκτός από τη μείωση των ωρών διδασκαλίας εμπόδιο στη δουλειά μας αποτελεί και η έλλειψη του απαραίτητου υλικού στο Δημόσιο Σχολείο. Ζητούμε, λοιπόν, να σταλεί το υλικό που έχει σχεδιαστεί για την Α΄και Β΄Δημοτικού σε όλα τα σχολεία. Ζητούμε επίσης να σχεδιαστεί υλικό κατάλληλο για τις ανάγκες και τους εκπαιδευτικούς στόχους του Λυκείου.

Αισθανόμαστε ότι θα πρέπει να προβείτε στις παραπάνω ενέργειες αν θέλετε πράγματι να στηρίξετε την ουσιαστική εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας στο Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο. Υπενθυμίζουμε στους Συμβούλους του Υπουργείου για την ξενόγλωσση εκπαίδευση ότι δεν αρκεί να εισαχθούν οι εξετάσεις του ΚΠΓ στο Δημόσιο Σχολείο χωρίς την ουσιαστική στήριξη των εκπαιδευτικών. Χρειάζεται σωστό εκπαιδευτικό υλικό, μείωση του αριθμού των μαθητών ανά ξενόγλωσσο τμήμα και αύξηση των ωρών διδασκαλίας της Αγγλικής.

Με τιμή,

Το Δ.Σ. της Ένωσης

ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΤΑΞΗ
Υπουργείο Παιδείας: Ανώτατο όριο μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες ανά τμήμα
Η Υπουργός Παιδείας απαντά σε αναφορά για τη μείωση μαθητών ανά τμήμα, ξεκαθαρίζοντας τα όρια για Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και μαθητές με ειδικές ανάγκες
Υπουργείο Παιδείας: Ανώτατο όριο μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες ανά τμήμα
Νέα μέτρα - ταξίδια
Νέα εποχή για τα ταξίδια στην Ευρώπη: Αυστηρότεροι έλεγχοι, αυξημένα κόστη και νέοι κανόνες
Ψηφιακά σύνορα, τουριστικοί φόροι και περιορισμοί στον μαζικό τουρισμό αλλάζουν τον ταξιδιωτικό χάρτη της Ευρώπης
Νέα εποχή για τα ταξίδια στην Ευρώπη: Αυστηρότεροι έλεγχοι, αυξημένα κόστη και νέοι κανόνες
Τζέκου Δροσής
Έφυγε από τη ζωή η αγαπημένη δασκάλα Δροσή Τζέκου, μόλις σε ηλικία 41 ετών!
Η πρόωρη απώλειά της συγκλονίζει. Η μνήμη της θα παραμείνει ζωντανή μέσα από το έργο της, τα παιδιά που στήριξε και τις αξίες που υπηρέτησε με...
Έφυγε από τη ζωή η αγαπημένη δασκάλα Δροσή Τζέκου, μόλις σε ηλικία 41 ετών!
mavri_tripa
Τι είναι οι ισχυροί κοσμικοί άνεμοι γύρω από τις μαύρες τρύπες – Πώς τους εξηγεί το Αστεροσκοπείο
Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως οι υπερμεγέθεις μαύρες τρύπες δεν καταπίνουν μόνο ύλη, αλλά εκτοξεύουν ισχυρούς ανέμους που επηρεάζουν το φως και τη δομή...
Τι είναι οι ισχυροί κοσμικοί άνεμοι γύρω από τις μαύρες τρύπες – Πώς τους εξηγεί το Αστεροσκοπείο