Thumbnail
Των Αιρετών Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.

Των Αιρετών Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. 
Δημήτρη Παπαευθυμίου και Βασίλη Βούγια

ΤΙ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ, ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ 15-05-2017, ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΥΠ.Π.Ε.Θ. - ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ Ε.Ε.Π. ΚΑΙ Ε.Β.Π. ΓΙΑ ΤΟ 2017

 
Κατά την προγραμματισμένη συνάντηση της Δευτέρας 15/05/2017, των 2 Αιρετών του Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. με τον Διευθυντή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας κο Παναγή Κασσιανό συζητήθηκαν τα εξής:
 
1-) Λειτουργία του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής(Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.)
 
Επισημάνθηκε η έλλειψη συνεργασίας με την Δ/νση και την γραμματεία του Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π., με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουμε τα θέματα που πρόκειται να συζητηθούν στο συμβούλιο, ούτε την πορεία των αποφάσεων που προκύπτουν από τις συνεδριάσεις (π.χ υλοποίηση μετατάξεων συνάφειες μεταπτυχιακών τίτλων κ.λ.π,). Η συνεργασία τονίστηκε από την πλευρά μας  επιβάλλεται και από τον θεσμικό ρόλο του Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. και από την προβλεπόμενη λειτουργία των συμβουλίων  από  το Π.Δ. 1/2003.
Ως προς το θέμα της συνεργασίας και της έγκαιρης ενημέρωσης των Αιρετών, ο Δ/ντης πρότεινε και τελικά αποφασίστηκαν τακτικές και προγραμματισμένες συναντήσεις μαζί του, ώστε να υπάρξει πληρέστερη ενημέρωση και συμμετοχή μας στα θέματα που αφορούν στο Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. και στους Αιρετούς εκπροσώπους του.
 
2-) Αποσπάσεις - Μετατάξεις Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
 
Η Εγκύκλιος των Αποσπάσεων του Ε.Ε.Π. και του Ε.Β.Π. θα εκδοθεί στο αμέσως προσεχές διάστημα και η διαδικασία θα είναι παρόμοια με την περσινή, δηλαδή δεν θα υποβληθούν ηλεκτρονικά οι αιτήσεις, αλλά χειρόγραφα.
Για τη δυνατότητα αποσπάσεων σε Φορείς του Υπουργείου Παιδείας(Πανεπιστήμια, βιβλιοθήκες, Αρχεία του Κράτους κ.λ.π), πληροφορηθήκαμε πως θα εκδοθεί τελικά Εγκύκλιος πρόσκλησης για τους εκπαιδευτικούς από το Υπουργείο Παιδείας(Μέχρι πρότινος υπήρχε η σκέψη να καλυφθούν οι θέσεις των φορέων μέσω της διαδικασίας των Μετατάξεων του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, αλλά αυτό δεν μπορεί να συμβεί από φέτος τελικά) και ζητήθηκε η πρωτοβουλία του Δ/ντή Ε.Α.Ε. ώστε να δοθεί η δυνατότητα και στους κλάδους Ε.Ε.Π. να μπορούν να καταθέτουν κι αυτοί αίτηση απόσπασης σε Φορείς.
Όσον αφορά στις Μετατάξεις, αυτή τη στιγμή αναμένονται οδηγίες από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία των Μετατάξεων, η οποία εδώ και καιρό ουσιαστικά δεν υφίσταται.
 
3-) Ωράριο Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε.
 
Επισημάνθηκε στον κο Κασσιανό πως είναι σαφές πως το ωράριο του Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ακολουθεί το ωρολόγιο πρόγραμμα της σχολικής μονάδας και υφίσταται παράλληλα με το ωράριο των εκπαιδευτικών. Δηλαδή μ άλλα λόγια το ωράριο του Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. είναι διδακτικό και μόνον. Ο κος Κασσιανός μας τόνισε πως κι αυτός ως Διευθυντής Σ.Μ.Ε.Α.Ε. έτσι το αντιλαμβανόταν. Πλην όμως του αναφέραμε περιπτώσεις ερωτημάτων, περί του ωραρίου, Διευθυντών σχολείων προς την Δ/νση Ε.Α.Ε., τα οποία δεν απαντώνται με το προαναφερθέν πνεύμα από κάποιους ειδήμονες της Διεύθυνσης.
 
4-) Μόνιμοι διορισμοί.
 
Ως προς το θέμα των μόνιμων διορισμών, καταθέσαμε για μία ακόμη φορά την άποψή μας, η οποία έχει να κάνει με την αναγκαιότητα των μόνιμων διορισμών και την απαράδεκτη εξαίρεση των εκπαιδευτικών, του Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. από τους επικείμενους  διορισμούς στο υπόλοιπο δημόσιο τομέα. Επίσης τονίστηκε ότι το σύνολο των αναπληρωτών προτείνει την προσφυγή του θέματος στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, έχοντας ως δεδικασμένο την δικαίωση των Ιταλών Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών, γεγονός για το οποίο ο Διευθυντής έδειξε τον προβληματισμό του, αλλά και την αδυναμία του να υποσχεθεί κάτι σαφές και συγκεκριμένο για το τι μέλλει γενέσθαι.
Επί του θέματος ο κος Κασσιανός υποστήριξε ότι το θέμα των προσλήψεων από πλευράς ΥΠ.Π.Ε.Θ. δεν έχει κλείσει και ότι υπάρχει έντονος προβληματισμός για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί ως προς τις προσλήψεις, δηλαδή αν θα ακολουθηθεί ο ν. 3848/2010 με ότι προβλέπει ή θα πρέπει να γίνει νέα νομοθετική ρύθμιση, προτείνοντας άλλη κοινά αποδεκτή διαδικασία.
Από την πλευρά μας υποστηρίξαμε αφενός μεν ότι η νομοθετική ρύθμιση πρέπει να γίνει άμεσα, ώστε να έχουμε έτοιμο το νομοθετικό πλαίσιο και να μην είναι θέμα της τελευταίας στιγμής, αφετέρου δε πως πρέπει, με πράξεις οι διορισμοί να μπουν σε προτεραιότητα για το ΥΠ.Π.Ε.Θ. και την Δ/νση Ειδικής Αγωγής.
 
5-) Πρωτοβουλίες Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής μέσα στο καλοκαίρι.
 
  • Αναμένεται, για πρώτη φορά,  Εγκύκλιος Προγραμματισμού Εκπαιδευτικού Έργου για Ειδικά Σχολεία.
  • Το προσεχές διάστημα αναμένεται το Φ.Ε.Κ. της Υ.Α. μετατροπής όλων των λειτουργούντων πρώην ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α και Β κύκλου και των Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων και Ειδικών Επαγγελματικών Λυκείων, καθώς και ο καθορισμός Τομέων και Ειδικοτήτων των σχολείων αυτών.
  • Το Φ.Ε.Κ. για το Ολοήμερο Ειδικό Νηπιαγωγείο και το Ολοήμερο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο.
  • Το καθηκοντολόγιο των Συνοδών Ε.Β.Π. και Συνοδών Σχολικών Νοσηλευτών(ΠΕ25)
  • Όσον αφορά στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. η επιτροπή που ασχολήθηκε με το θέμα παρουσίασε δυο πορίσματα και ως εκ τούτου το Ι.Ε.Π. έχει αναλάβει να παρουσιάσει προτάσεις για τα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. πιθανά μέσω μιας Ημερίδας. Εδώ πρέπει να τονιστεί πως εθίγη στον Διευθυντή Ειδικής Αγωγής το θέμα των οργανικών θέσεων στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. της χώρας.
6-) Σύσταση οργανικών θέσεων Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
 
Επισημάνθηκε η αναγκαιότητα της σύστασης νέων οργανικών θέσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ, που να καλύπτουν τις αυξημένες ανάγκες των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και των ΚΕ.Δ.Δ.Υ.
Επίσης επισημάνθηκε η διαφοροποίηση που διαπιστώνεται ως προς την σύσταση των οργανικών θέσεων στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. σε σχέση με τις άλλες σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής, δηλαδή, ενώ για τις άλλες σχολικές μονάδες η σύσταση γίνεται αυτόματα, με την δήλωση από τα σχολείο των ωρών για κάθε μάθημα ( πάνω από 12 ώρες δημιουργείται οργανική θέση), για τα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. θα πρέπει να γίνει σύσταση των οργανικών με ΦΕΚ. Το ίδιο ισχύει και για το Ε.Ε.Π. και το Ε.Β.Π.
Υποστηρίξαμε ότι αυτό συνιστά αδικία για τα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ., δεδομένου ότι η σύσταση με απόφαση που θα πάρει ΦΕΚ, θα πρέπει να έχει και την έγκριση του Γενικού Λογιστηρίου του κράτους.
Η διαδικασία που ακολουθείται για τα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. θεωρούμε ότι δεν προκύπτει από συγκεκριμένη νομοθεσία, αλλά προέκυψε από διαδικασία που ακολουθήθηκε μία και μοναδική φορά το 2011. Έκτοτε δεν υπάρχει καμία νέα οργανική θέση ούτε Εκπαιδευτικών, ούτε Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
Ζητήσαμε από τον κο Κασσιανό να μελετήσει το θέμα και να αλλάξει η διαδικασία.
 
7-) ΤΕ και ΠΕ κλάδων Ε.Ε.Π. - Παιδαγωγική Επάρκεια
 
Με βάση πληροφορίες που είχαμε  ότι δίνονται προφορικές οδηγίες από στελέχη της Δ/νσης Ειδικής Αγωγής για κατάταξη μελών του  Ε.Ε.Π. στην κατηγορία Τ.Ε, εκδηλώσαμε τον έντονο προβληματισμό μας για το θέμα και ζητήσαμε την ενημέρωση του κου Κασσιανού επ΄ αυτού, όπως και για το πως θα αντιμετωπιστεί το θέμα της  Παιδαγωγικής Επάρκειας.
Μας δηλώθηκε ότι η Δ/νση δεν είναι έτοιμη να λάβει θέση για το θέμα και ότι γίνονται προσπάθειες να βρεθεί ο τρόπος πού θα οδηγήσει στην κατάταξη όλου του προσωπικού στην κατηγορία Π.Ε.
Από την πλευρά μας δηλώθηκε ότι η Παιδαγωγική Επάρκεια, εφόσον κρίνεται ως αναγκαίο και απαραίτητο προσόν για την κατάταξη στην κατηγορία Π.Ε., θα πρέπει να είναι αντικείμενο σοβαρής μελέτης και σε συνεργασία με τις αντίστοιχες με τους κλάδους μας σχολές, ώστε για τον κάθε συνάδελφο να έχει ιδιαίτερη αξία, μέσα από την προσαρμογή της στο αντικείμενο της κάθε ειδικότητας.
Για το θέμα αυτό θα πρέπει να γίνουν συγκεκριμένες προτάσεις και φυσικά θα αποτελέσει αντικείμενο νέας συνάντησης μας με τον Διευθυντή Ε.Α.Ε..
 
8-) Ενιαίος Πίνακας Αναπληρωτών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
 
Όπως μας ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Ε.Α.Ε. το Υπουργείο είναι αποφασισμένο να εφαρμόσει από του χρόνου τον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. και ήδη έχει έρθει σε συμφωνία με τον φορέα διαχείρισης, ώστε μέσα στο καλοκαίρι να γίνουν στο σύστημα του ΥΠ.Π.Ε.Θ. οι αναγκαίες προσαρμογές, για  να είναι όσο το δυνατόν έτοιμο και δοκιμασμένο για τη  χρονιά 2018-19. Επίσης μας κατέστη σαφές πως ο Ενιαίος Πίνακας αποτελεί ουσιαστικό προαπαιτούμενο από τον ΑΣΕΠ για πιθανούς μόνιμους διορισμούς Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., όποτε αυτοί συμβούν.
 
9-) Ανακοίνωση των κενών για τους αναπληρωτές όλων των Π.Δ.Ε.
 
Ζητήθηκε από τον κο Κασσιανό να μεριμνήσει ώστε και οι πιστώσεις για πρόσληψη αναπληρωτών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. από τα διαφορετικά προγράμματα να εξασφαλιστούν και να διατεθούν ταυτόχρονα, ώστε να μην καταστρατηγούνται οι Αξιολογικοί Πίνακες Αναπληρωτών, αλλά και τα κενά των Π.Δ.Ε. να ανακοινώνονται επίσης μια φορά και να μην παρατηρείται το φαινόμενο σε κάποιες Π.Δ.Ε. να βγαίνουν τα κενά σε διαφορετικό χρόνο και όχι όλα μαζί. Από την πλευρά του δήλωσε ότι η αντίληψη του είναι πως τα κενά ανακοινώνονται ταυτόχρονα και όλα μαζί, γι΄αυτό σε περίπτωση που σε διάφορες Π.Δ.Ε. έχει παρατηρηθεί  το φαινόμενο να μην ισχύει κάτι τέτοιο, πρέπει να ενημερωθούμε σύντομα, ώστε να μεταφέρουμε την πληροφόρηση έγκαιρα  στο ΥΠ.Π.Ε.Θ.
 
10 -) Μεταθέσεις Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. - Στατιστικά στοιχεία.
 
Κατατέθηκαν  50 αιτήσεις Μετάθεσης συναδέλφων Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. για το 2017(11 Ε.Β.Π., 2 ΠΕ21, 2 ΠΕ26, 14 ΠΕ23, 1 ΠΕ25, 2 ΠΕ28, 2 ΠΕ29 και 16 ΠΕ30).
Από αυτές οι 2 ανακλήθηκαν εμπρόθεσμα(1 Ε.Β.Π. και 1 ΠΕ21), 1(ΠΕ23) ακυρώθηκε καθότι δεν θεμελίωνε δικαίωμα μετάθεσης και 1(ΠΕ30) αίτηση απορρίφθηκε λόγω μη εμπρόθεσμης οριστικοποίησής της στο σύστημα.
Ως προς την κατάταξη σε ειδικές κατηγορίες για 2 αιτήσεις το Συμβούλιο αποφάσισε θετικά και για 1 αρνητικά.
Έγιναν δεκτές 21 αιτήσεις Μετάθεσης Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. για το 2017(3 Ε.Β.Π., 1 ΠΕ21, 1 ΠΕ26, 6 ΠΕ23, 2 ΠΕ28, 1 ΠΕ29 και 7 ΠΕ30) και το ποσοστό ικανοποίησης αιτήσεων ανήλθε στο 46%. 
 
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΔΩ: http://seepea-stella.blogspot.gr/2017/05/2017_15.html
 
 
Βασίλης Βούγιας και Δημήτρης Παπαευθυμίου
Αιρετοί Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μετρο
Γίνονται σχέδια για να φτάσει το μετρό στις Αχαρνές ενώ ακόμα ψάχνουν λύση για τις ελλείψεις σε συρμούς
Με άλλους τρεις σταθμούς που θα τη φτάσουν έως τις Αχαρνές «προικοδοτεί» το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την επέκταση της Γραμμής 2 του μετρό
Γίνονται σχέδια για να φτάσει το μετρό στις Αχαρνές ενώ ακόμα ψάχνουν λύση για τις ελλείψεις σε συρμούς