Στην σημερινή συνέντευξη τύπου του στο Υπουργείο Παιδείας, ο Αλέξης Τσίπρας εκτός των άλλων ανακοίνωσε πως στο πρόγραμμα της κυβέρνησης στην παιδεία είναι τα Τεχνολογικά Ιδρύματα Αθήνας και Πειραιά να γίνουν Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.
Ο πρωθυπουργός διευκρίνισε ότι τα δύο ΤΕΙ θα συγχωνευθούν , μετά από διαδικασίες αξιολόγησης, σε Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.