Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας

Προσλήψεις 13 εκπαιδευτικών κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ02.50, ΠΕ03.50, ΠΕ03, ΠΕ04.50, ΠΕ04, ΠΕ11.01 και ΠΕ19-20.50 Β/θμιας Εκπαίδευσης στην ΕΑΕ, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους και μειωμένου ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για το σχολικό έτος 2016-2017. 

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, για το σχολικό έτος 2016-2017, προσλαμβάνονται 13 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ02.50, ΠΕ03.50, ΠΕ03, ΠΕ04.50, ΠΕ04, ΠΕ11.01 και ΠΕ19-20.50 Β/θμιας Εκπαίδευσης στην ΕΑΕ, ως προσωρινοί αναπληρωτές πλήρους  και μειωμένου ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, με χρηματοδότηση από τον Τακτικό Προϋπολογισμό.

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας, από την Παρασκευή 28 Απριλίου έως και την Τρίτη 2 Μαΐου 2017,  όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση των Προϊσταμένων των οικείων Δ/νσεων σε κενές θέσεις των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ή/και των Τμημάτων Ένταξης των σχολείων της περιοχής που προσλήφθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

Ο πίνακας των ονομάτων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

molivia
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη
Ένα από τα βασικά εμπόδια που μπορεί να χαρακτηρίζει ορισμένους πανεπιστημιακούς είναι ο διογκωμένος ναρκισσισμός. Η υπερβολική αυτοπεποίθηση...
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη