Thumbnail
 6ο ΓΕΛ Τρικάλων

   Στο 22ο τεύχος της εφημερίδας μας παρουσιάζονται θέματα τόσο της τέχνης όσο της κοινωνίας και της επιστήμης. Η καθημερινότητα ωστόσο συνεχίζει κι έτσι μαζί της πρέπει να διατηρούμε ένα διαυγές σώμα και πνεύμα. Για το σκοπό αυτό πήραμε συνέντευξη τόσο με έναν αθλητή παλαιστή που εκτός από αγώνες μάχεται και στα θρανία, αλλά και με έναν διατροφολόγο και πτυχιούχο προπονητή.

   Επίσης, αναλύσαμε ένα από τα γεγονότα-σημεία του 20ου αιώνα, του λεγόμενου «κραχ» και τον θεσμό της εργασίας τότε. Μένοντας στο θέμα της εργασίας, αναρωτηθήκαμε για την υπόσταση του πασίγνωστου YouTube και του ονόματος του ως εναλλακτικό επάγγελμα. Αναζητήσαμε τις ρίζες της φυλής των Κάλλας και στρέψαμε το ενδιαφέρον μας στις Τέχνες, μέσω του αφιερώματος μας στον Βίνσεντ βαν Γκογκ για το τι κρύβεται πίσω από τους πίνακες ζωγραφικής. Στο επίπεδο της ραδιοφωνικής τέχνης, η ραδιοφωνική ομάδα του σχολείου μας «Μουσική Ραδιενέργεια» δίνει το παρών με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ραδιοφώνου στην ΕΡΑ Θεσσαλίας για μια on air συνέντευξη. Επιπροσθέτως, τονίσαμε την σημασία της θέσης της γυναίκας με το ηθογραφικό διήγημα καθώς και το πρόβλημα που διαιωνίζεται με τις γυναίκες της Ινδίας.

   Τέλος, ήταν τιμής μας να γνωρίσουμε και από κοντά τον καταξιωμένο Ηλεκτρολόγο Μηχανικό και ευρέως αναγνωρισμένο κ. Κωνσταντίνο Μπαλάνη, ο οποίος είναι Τρικαλινής καταγωγής και διαπρέπει πλέον ως καθηγητής σε πανεπιστήμιο της Αριζόνα και έχει αναγορευθεί σε επίτιμο διδάκτορα του τμήματος Φυσικής του ΑΠΘ. Η σταδιοδρομία του άρχισε έπειτα από κάποια χρόνια διαμονής του στην Αμερική, όπου βρέθηκε ως μετανάστης για εργασία, και κατάφερε να αποκτήσει Masters και PhD πάνω στον τομέα της ηλεκτρολογίας. Ένα από τα πολλά εντυπωσιακά επιτεύγματα που μπορούν να βρεθούν στο βιογραφικό του είναι η συνεργασία του με την NASA καθώς και το σύνολο των μεταλλίων και βραβείων που του απένειμαν διεθνείς οργανισμοί και πανεπιστήμια. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την κ. Κούρτη, η οποία μας έφερε σε

επαφή με τον καθηγητή κ.Μπαλάνη και μας έδωσε την ευκαιρία να τον γνωρίσουμε. Ελπίζουμε να απολαύσετε την ανάγνωση των παρακάτω άρθρων.

   Καλή σας ανάγνωση, μέσα από την ιστοσελίδα του σχολείου μας:

http://6lyk-trikal.tri.sch.gr

Οι αρχισυντάκτριες:

- Παπαζήση Σοφία

- Μόκα Θεοδώρα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Τρόφιμα
Τρόφιμα «χωρίς ζάχαρη»: Υγιεινή επιλογή ή καλοστημένο διατροφικό τρικ;
Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα προϊόντα zero sugar συχνά κρύβουν τεχνητά γλυκαντικά, παρόμοιες θερμίδες και το επικίνδυνο «φωτοστέφανο υγείας» που...
Τρόφιμα «χωρίς ζάχαρη»: Υγιεινή επιλογή ή καλοστημένο διατροφικό τρικ;
διακριση
1ο βραβείο στο 7ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης για το Project «Ρομποτική Ενυδρειοπονία»
Σημαντική Εθνική Αναγνώριση από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας ανάδειξης καινοτόμων ψηφιακών έργων
1ο βραβείο στο 7ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης για το Project «Ρομποτική Ενυδρειοπονία»
ΙΕΠ
ΙΕΠ: Αξιολόγηση σχολικών μονάδων – Ενεργοποίηση πεδίων Β. και Γ.
Ενεργοποίηση πεδίων Β. «Υλοποίηση της Δράσης» και Γ. «Αποτίμηση της Δράσης» - Τα πεδία αυτά θα παραμείνουν ενεργά για την καταχώριση στοιχείων έως...
ΙΕΠ: Αξιολόγηση σχολικών μονάδων – Ενεργοποίηση πεδίων Β. και Γ.
patron.gif
Πανεπιστήμιο Πατρών: Ημερίδα με θέμα «Εκφοβισμός και βία στην Εκπαίδευση: Πολιτικές, Θεσμοί και Παιδαγωγικές Παρεμβάσεις»

Την Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025 και ώρα 18:00, στην Αίθουσα Τελετών « Οδυσσέας Ελύτης» του Πανεπιστημίου Πατρών, το Ίδρυμα Ανδρέα Παπανδρέου σε...

Πανεπιστήμιο Πατρών: Ημερίδα με θέμα «Εκφοβισμός και βία στην Εκπαίδευση: Πολιτικές, Θεσμοί και Παιδαγωγικές Παρεμβάσεις»