Thumbnail
Την κατάσταση των λυόμενων κτιριακών εγκαταστάσεων του Ειδικού Σχολείου Λεχαινών αναδεικνύει ο  Βουλευτής  του Ποταμιού , Γ. Μαυρωτάς, με ερώτηση που κατέθεσε προς τον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, προς τη Βουλή.

«Το συγκεκριμένο σχολείο, παραμένει εδώ και δεκατρία (13) χρόνια σε εγκαταστάσεις τύπου κοντέινερ που στήθηκαν για το σκοπό αυτό το 2004 στον αύλειο χώρο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Λεχαινών, ενώ όλες οι ενέργειες της Διεύθυνσης του σχολείου για μεταστέγαση, με έγγραφα προς τις αρμόδιες υπηρεσίες έπεσαν στο κενό»,  τονίζει ο κ. Μαυρωτάς.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ: α) Τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
            β) Τον Υπουργό Εσωτερικών
            γ) Τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

ΘΕΜΑ: Ακατάλληλες κτιριακές εγκαταστάσεις του Ειδικού Σχολείου Λεχαινών

Το 3θέσιο Ειδικό Σχολείο Λεχαινών ιδρύθηκε το 1998 και ενώ αρχικά εγκαταστάθηκε σε μισθωμένους χώρους εντός της πόλης των Λεχαινών, το 2004 μετεγκαταστάθηκε στον αύλειο χώρο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Λεχαινών, σε λυόμενες αίθουσες τύπου κοντέινερ. Στις εγκαταστάσεις αυτές εξακολουθεί να λειτουργεί ως σήμερα, δεκατρία χρόνια μετά, καλύπτοντας την περιφέρεια των Δήμων Πηνειού και Ανδραβίδας Κυλλήνης. Στο συγκεκριμένο Ειδικό Σχολείο φοιτούν την τρέχουσα σχολική περίοδο δεκατέσσερα (14) παιδιά τα οποία παρουσιάζουν διάφορες αναπτυξιακές διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού, νευρολογικά και κινητικά προβλήματα, προβλήματα λόγου αλλά και δυσκολίες συναισθηματικού και κοινωνικού τύπου.

Οι κτιριακές εγκαταστάσεις πέραν του ότι είναι εντελώς ανεπαρκείς για τις ανάγκες των μαθητών, έχουν καταστεί και ακατάλληλες με το πέρασμα τόσων ετών, παρουσιάζοντας εμφανή σημάδια φθοράς. Οι προσπάθειες της Διεύθυνσης του σχολείου για επίλυση του ζητήματος, απευθυνόμενη στις αρμόδιες υπηρεσίες δεν είχαν μέχρι σήμερα κανένα αποτέλεσμα.

Ακόμη, το Ειδικό Σχολείο Λεχαινών, παρουσιάζει ελλείψεις και σε προσωπικό, όπως δήλωσε πρόσφατα στα τοπικά μέσα ενημέρωσης ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας, καθώς δεν διαθέτει ψυχολόγο και σχολικό νοσηλευτή, ειδικότητες απαραίτητες για τις ανάγκες των παιδιών που φοιτούν σε αυτό.

Αξίζει να αναφερθεί πως το σχολικό συγκρότημα του 2ου Δημοτικού Σχολείου Λεχαινών και του 3θέσιου Ειδικού Σχολείου, έχει πέσει πολλές φορές θύμα διαρρήξεων, με την τελευταία προ ολίγων ημερών, αποτέλεσμα των σημαντικών ελλείψεων αστυνόμευσης στην περιοχή, αλλά και της απουσίας συστημάτων ασφαλείας, γεγονός το οποίο δημιουργεί τεράστια αναστάτωση στην εύρυθμη λειτουργία των σχολείων.

Επειδή η σχολική πραγματικότητα αποκαλύπτει τη διαχρονική αμέλεια του Υπουργείου Παιδείας σε βάρος των μαθητών και μαθητριών με ειδικές ανάγκες, η οποία βαίνει τελικά σε βάρος της ίδιας της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας με αποτέλεσμα τα παιδιά των σχολείων αυτών να μην αντιμετωπίζονται με ισότιμους όρους.

Επειδή το Ποτάμι γνωρίζει την αγωνία των εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών και πόσο έχουν ταλαιπωρηθεί τα τελευταία χρόνια λόγω των ελλείψεων και των σημαντικών καθυστερήσεων στη στελέχωση των σχολικών μονάδων, πιστεύει ότι βασική προτεραιότητα της κάθε Πολιτείας πρέπει να είναι η μέριμνα σε όλους τους τομείς και δη σε αυτόν της Παιδείας για τις ευάλωτες και ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες.

Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:

1.    Σε ποιες ενέργειες σκοπεύετε να προβείτε προκειμένου το Ειδικό Σχολείο Λεχαινών να μετεγκατασταθεί σε κατάλληλες κτιριακές υποδομές; Υπάρχει σχετικό χρονοδιάγραμμα και αν ναι, πότε εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί; Μέχρι τότε, υπάρχει η πρόθεση να μεταφερθεί άμεσα το εν λόγω Ειδικό Σχολείο, έστω και προσωρινά, σε κατάλληλο κτίριο;

2.    Τι μέτρα πρόκειται να ληφθούν για την προστασία/ασφάλεια του συγκεκριμένου σχολικού συγκροτήματος; Υπάρχει εξειδικευμένος σχεδιασμός για την προστασία των σχολικών κτιρίων που παρουσιάζουν συχνές παραβιάσεις ασφαλείας, και αν ναι σε τι συνίσταται;

3.    Πόσα Ειδικά και μη σχολεία Α’ βάθμιας και Β’ βάθμιας Εκπαίδευσης στον νομό Ηλείας και ανά την επικράτεια στεγάζονται σε λυόμενες κτιριακές υποδομές; Υπάρχει προγραμματισμός για την μεταστέγασή τους και αν ναι ποιος είναι αυτός;

Ο ερωτών βουλευτής

Γιώργος Μαυρωτάς – Αττικής

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

THEODOROPOYLOS
Γιατί τον πνευματώδη κ. Τάκη Θεοδωρόπουλο τον εξοργίζουν οι δάσκαλοι που κάλεσαν την κόρη του Τσε Γκεβάρα
Η αλήθεια όμως είναι ότι η Αλέιδα Γκεβάρα μίλησε για τα παιδικά της χρόνια, αλλά και τα νεανικά του πατέρα της, περιέγραψε με συγκίνηση στους μαθητές...
Γιατί τον πνευματώδη κ. Τάκη Θεοδωρόπουλο τον εξοργίζουν οι δάσκαλοι που κάλεσαν την κόρη του Τσε Γκεβάρα