Thumbnail
Μαγνησία

Ο ΔΙΔΕ ν. Μαγνησίας Σωκράτης Σαβελίδης εισηγείται την διακοπή λειτουργίας των σχολείων της Μαγνησίας την Παρασκευή

Η Εισήγηση του Διευθυντή ΔΔΕ Μαγνησίας για τη διακοπή λειτουργίας σχολείων Μαγνησίας την Παρασκευή

Με βάση τη Φ.353/1/324/105657/Δ1/8-10-2002 (ΦΕΚ 1340 τ.Β΄) άρθρο  14 παρ. 1&2,

Εισηγούμαστε,  για αύριο Παρασκευή 13/1/2017 τη μη διεξαγωγή των μαθημάτων στα σχολεία αρμοδιότητάς σας  σύμφωνα με τις διατάξεις  του άρθρου  94 παραγρ. 4 περίπτ. 27  του Ν.3852/2012.

Η εισήγησή μας αυτή βασίζεται στα κατωτέρω:

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ενημερώθηκε από τους Διευθυντές όλων των Σχολικών Μονάδων αρμοδιότητάς της για την επικρατούσα κατάσταση σε κάθε σχολείο και κυρίως για την εκτίμησή τους αν είναι δυνατόν να πραγματοποιηθούν μαθήματα σε ικανοποιητικές για τους μαθητές συνθήκες και κυρίως  αν διασφαλίζεται η αποφυγή ατυχημάτων τόσο κατά την παραμονή των μαθητών στο σχολείο όσο και για την μετάβαση και επιστροφή απ’ αυτό. Επιπλέον, ζητήθηκε από τους Διευθυντές η άποψη των γονέων και κηδεμόνων για το θέμα.

Έτσι, διαπιστώθηκε από τις πληροφορίες τόσο των διευθυντών όσο και των γονέων ότι:

1.    Η μετάβαση και επιστροφή των μαθητών από και προς το σχολείο ενέχει κίνδυνο ατυχημάτων για τους μαθητές.

2.    Η παραμονή των μαθητών εντός του σχολικού χώρου ενέχει κίνδυνο ατυχημάτων λόγω των παγωμένων και ολισθηρών προαυλίων, κλιμακοστασίων ακόμη και διαδρόμων στους οποίους έχει παρεισφρήσει χιόνι.

3.    Η διεξαγωγή των μαθημάτων είναι πρακτικά αδύνατη λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών εντός των αιθουσών αφού παρά τη σχετική θέρμανση των χώρων τις προηγούμενες αλλά και τη σημερινή μέρα δεν είναι δυνατή η ανάπτυξη θερμοκρασιών που επιτρέπουν την πολύωρη παραμονή σ’ αυτές.

4.    Η σε πολλές περιπτώσεις διαπίστωση κινδύνου για την υγεία των μαθητών, λόγω παγωμένων και κατεστραμμένων υδραυλικών εγκαταστάσεων, πράγμα που εμποδίζει τον καθαρισμό των χώρων υγιεινής.

5.    Η ανάγκη παροχής χρόνου, στους Διευθυντές, στους αρμόδιους του Δήμου και στα τεχνικά συνεργεία για την αποκατάσταση των ζημιών των δομών και της προετοιμασίας τους για την υποδοχή των μαθητών με την αξιοποίηση του επερχόμενου Σαββατοκύριακου.

 

               Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ  

                Σωκράτης Σαβελίδης    
PhD, MSc Μηχανολόγος ΠΕ17.02

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Λογαριασμός της ΕΥΔΑΠ για το νερό σε φάκελο
ΕΥΔΑΠ: Αυξήσεις "φωτιά" στους λογαριασμούς νερού από την Πρωτοχρονιά 2026
«Νερό-φαρμάκι» μετά την Πρωτοχρονιά: Ποιοι θα δουν τους λογαριασμούς της ΕΥΔΑΠ να «φουσκώνουν» και ποιοι τη γλιτώνουν στο παρά πέντε
ΕΥΔΑΠ: Αυξήσεις "φωτιά" στους λογαριασμούς νερού από την Πρωτοχρονιά 2026
δασκαλα
Στήριξη εκπαιδευτικών της Χίου σε τρεις διωκόμενες δασκάλες της Λακωνίας για συμμετοχή σε απεργία-αποχή
Αντιδράσεις στην εκπαιδευτική κοινότητα για πειθαρχικά μέτρα σε απεργούς
Στήριξη εκπαιδευτικών της Χίου σε τρεις διωκόμενες δασκάλες της Λακωνίας για συμμετοχή σε απεργία-αποχή
loyketo_sholeio.jpg
Αντιδράσεις στην Κέρκυρα για το κλείσιμο σχολείων και τη μετατροπή τους σε πειραματικά
Κατηγορίες για έλλειψη διαβούλευσης στις αλλαγές σχολικών μονάδων στην Κέρκυρα
Αντιδράσεις στην Κέρκυρα για το κλείσιμο σχολείων και τη μετατροπή τους σε πειραματικά
Πράσινα Φανάρια: Το αγροτικό μπλόκο και η αλληλεγγύη των εκπαιδευτικών
Πράσινα Φανάρια: Το αγροτικό μπλόκο και η αλληλεγγύη των εκπαιδευτικών που γκρεμίζει τον κοινωνικό αυτοματισμό
Πετάξαμε στα σκουπίδια τον κοινωνικό αυτοματισμό που καλλιεργεί η κυβέρνηση και ενώσαμε δύο κόσμους που η πολιτική τους προσπάθησε να κρατήσει...
Πράσινα Φανάρια: Το αγροτικό μπλόκο και η αλληλεγγύη των εκπαιδευτικών που γκρεμίζει τον κοινωνικό αυτοματισμό