“Το 2017, μέχρι το Σεπτέμβρη, θα προχωρήσουμε σε μια μεγάλη τομή στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Για να ξεφύγουμε επιτέλους από ένα σχολείο – εξεταστικό κέντρο. Και να υλοποιήσουμε το πάγιο αίτημα, για ελεύθερη πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση”.
Τα παραπάνω τονίζει ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στο μήνυμά του για το νέο έτος.
Διαβάστε ολόκληρο το μήνυμα ΕΔΩ: