Thumbnail
Του Γιώργου Μπαΐρα

Με αφορμή άρθρο του Π. Γαλιάτσου στο alfavita

Μέλος των Αγωνιστικών Κινήσεων Εκπαιδευτικών και καθηγητή Αγγλικών σε Γυμνάσιο.

Πράγματι ο νέος τρόπος εξέτασης των ξενόγλωσσων μαθημάτων έχει γεμίσει με άγχος και εκνευρισμό τους συναδέλφους, όπως επίσης είναι πράγματι μεταρρύθμιση μόνο προς την χειρότερη κατεύθυνση και κατά τη γνώμη μου θα είναι και πιλοτική και για άλλα μαθήματα.

Ας πάρουμε όμως από την αρχή τα πράγματα και να απαριθμήσουμε τα δεδομένα στα οποία γίνεται αυτή η αντιμεταρρύθμιση.

Το μάθημα των αγγλικών είναι δίωρο (μείωση για την Α' τάξη μιας ώρας) την εβδομάδα στην καλύτερη περίπτωση. Μείον περίπατος, απεργία, ασθένεια, δίωρη εξέταση τετραμήνου, «ενημέρωση» υποψηφίων αιρετών κ.α., ουσιαστικά, το 1/3 των ωρών πάει «περίπατο».

Το υπουργείο σύμφωνα με την εγκύκλιό του ισχυρίζεται θεωρώντας το ιδανικό ωράριο ως πραγματικό, ότι με το τέλος της Γ' Γυμνασίου οι μαθητές θα πρέπει να κατακτήσουν το επίπεδο Β1-Β2 γνώσης. Το υπουργείο επίσης ισχυρίζεται ότι μέσα σ’ αυτό το ωράριο θα πρέπει: Οι μαθητές, παράλληλα με το βιβλίο του οργανισμού (το οποίο, πέρα από το πώς το κρίνουμε, δεν έχει καμία σχέση με τον τρόπο εξέτασης του ΚΠΓ), θα πρέπει να «διδαχτούν» από εμάς για να κριθούν σε εξετάσεις τύπου ΚΠΓ σε «ΜΗ διδαγμένα - άγνωστα κείμενα και ασκήσεις» ποσοτικά πολλαπλάσια του παλιού τύπου εξετάσεων θέματα. Και σαν να μην φθάνει αυτό, να δίνουμε ταυτόχρονα δύο επιπέδων θέματα σε κάθε τάξη, συν την προφορική εξέταση για τους μαθητές με δυσλεξία. ΤΟ ΑΚΡΟΝ ΑΩΤΟΝ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ !!!

ΜΗΠΩΣ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ;
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΧΙ!!!

Γράφει, κρίνοντας, ο συνάδελφος Παναγιώτης Γαλιάτσος: «Επίσης η κριτική σε μια τόσο σοβαρή υπόθεση που αφορά άμεσα σε μέγιστο βαθμό το μάθημά μας πρέπει απαραίτητα να μείνει έξω από κάθε κομματική προτίμηση ή πολιτική ιδεολογία που θα μπορούσε να επηρεάσει την κρίση του οποιουδήποτε και να σπεύσει άκριτα να καταδικάσει ή να υπερθεματίσει υπέρ της συγκεκριμένης αλλαγής».

Όχι συνάδελφε, η πολιτική του υπουργείου είναι πολιτική και όχι τυχαία και ΜΟΝΟ με πολιτική πρέπει να αντιμετωπιστεί.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ:

    1. Ρίχνει τις ευθύνες στους εκπαιδευτικούς για την σίγουρη αποτυχία των μαθητών (έχουμε ήδη τα πρώτα αποτελέσματα των διαγωνισμάτων με το 70% των μαθητών σε ένα μεσοαστικό σχολείο κάτω από τη βάση).

    2. Κλείνει πονηρά το μάτι στα φροντιστήρια που έχουν το χρόνο να προετοιμάσουν τους μαθητές φυσικά «επί χρήμασι» και όποιος έχει να πληρώσει.

    3. Καταργεί πρακτικά το δωρεάν βιβλίο (εξοικονόμηση χρημάτων) και μας παραπέμπει στην αποτυχημένη τράπεζα θεμάτων (σχεδόν όλοι οι συνάδελφοι χρησιμοποίησαν υλικό από παλιές εξετάσεις του ΚΠΓ) γεμίζοντας για μια ακόμη φορά τους μαθητές μας με φωτοτυπίες (βλέπε Διαμαντοπούλου).

    4. Ορθώνει νέους ταξικούς φραγμούς στους μη έχοντες (χρήματα και μορφωσιογόνο περιβάλλον). Μύθος λοιπόν η κατάργηση των εξετάσεων Μαΐου.

ΔΙΑΦΩΝΩ λοιπόν πλήρως με τις απόψεις του συναδέλφου οι οποίες κινούνται σε επικίνδυνα συντεχνιακό επίπεδο - το δικό μας μάθημα, το δικό μας ωράριο, η δική μας αναβάθμιση, ΕΚΤΟΣ από την διαπίστωσή του: «Είναι γνωστή άλλωστε η «μανία» των γονέων για την απόκτηση «πτυχίων», έστω και χωρίς καμία πρακτική αξία».

Όπως επίσης διαφωνώ με το ότι ο συνάδελφος εξωραΐζει ουσιαστικά την κυβέρνηση με τις προτάσεις συνεργασίας μαζί της.

Οι πραγματικές προτάσεις πού πρέπει να έχει το συνδικαλιστικό κίνημα των εκπαιδευτικών - μαθητών - γονέων είναι:

    Μείωση μαθητών στο τμήμα.

    Μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών με ανθρώπινο ωράριο και αξιοπρεπείς μισθούς.

    Όχι στο σχολείο εξεταστικό κέντρο.

    ΟΧΙ στους ταξικούς φραγμούς στη μόρφωση.

    Δημόσια δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά.

    Μόρφωση- δουλειά για όλους.

Σέρρες 29-12-2016

Πηγή: antigeitonies.blogspot.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ
Μαθητές αποχαιρέτησαν το σχολείο τους απαγγέλλοντας την Ιθάκη του Καβάφη
Με τη φωνή και το σώμα τους, έδωσαν το δικό τους νόημα στους στίχους του Καβάφη, ανακαλύπτοντας –όπως σημειώνουν οι ίδιοι– τη «δική τους Ιθάκη».
Μαθητές αποχαιρέτησαν το σχολείο τους απαγγέλλοντας την Ιθάκη του Καβάφη
baxariko
Το πικάντικο μπαχαρικό με ισχυρές θεραπευτικές ιδιότητες
Πέρα από την έντονη αίσθηση που αφήνει κρύβει σημαντικά οφέλη για την υγεία, καθιστώντας το κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό συνοδευτικό.
Το πικάντικο μπαχαρικό με ισχυρές θεραπευτικές ιδιότητες
taxi
Από "κόσκινο" τα δηλωμένα κενά εκπαιδευτικών των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης - Την Πέμπτη ανακοινώνονται πάνω από 10.000 προσλήψεις αναπληρωτών
Την Πέμπτη 25/9 οι προσλήψεις 10.000 αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Από "κόσκινο" τα δηλωμένα κενά εκπαιδευτικών των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης - Την Πέμπτη ανακοινώνονται πάνω από 10.000 προσλήψεις αναπληρωτών