Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας 

 «Απόσπαση εκπαιδευτικού στις σχολικές μονάδες της περιοχής ευθύνης του Συντονιστικού Γραφείου Εκπαίδευσης στην Πρεσβεία της Ελλάδας στις Βρυξέλλες, με το ειδικό επιμίσθιο του εξωτερικού, για τρία σχολικά έτη(2016-2017, 2017-2018 και 2018-2019)».

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 18 του ν. 4027/2011 «Ελληνόγλωσση εκπαίδευση στο εξωτερικό και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α΄ 233/04.11.2011), όπως ισχύει.

2. Τις διατάξεις του άρθρου 16 παρ. 9 κεφ. Γ΄ του ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167, τ. Α΄) σε συνδυασμό με την παρ. 4 του αρ.18 του ν. 4027/2001 (ΦΕΚ τ. Α΄ 233/04-11-2011, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 2 του αρ. 35 του ν. 4186/2013 (ΦΕΚ193/17-9-2013, τ. Α΄) και της παρ. 3 του αρ. 8 του ν. 2817/2000 (ΦΕΚ 78, τ. Α΄).

3. Τις διατάξεις του Π.Δ. 114/2014 (ΦΕΚ 181/τ. Α’/29-08-2014) «Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

5. Το Π.Δ. 70/2015, άρθρο 1 (ΦΕΚ 114/τ.Α΄/22-09-2015), «Ανασύσταση και Μετονομασία του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων σε Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων»

6. Τις διατάξεις του Π.Δ. 125/2016 (ΦΕΚ 210/τ.Α΄/5-11-2016 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών»

Δείτε το έγγραφο σε μορφή pdf

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αλλαγές στο ωράριο εκπαιδευτικών από 1/9/2025: Ποιοι θα διδάσκουν λιγότερες ώρες

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

efialtis
Γιατί βλέπουμε εφιάλτες και πώς μπορούμε να τους αντιμετωπίσουμε
Η κατανόηση της προέλευσής τους μπορεί να συμβάλει όχι μόνο στην ανακούφιση από αυτά τα ενοχλητικά όνειρα, αλλά και στη συνολική βελτίωση της ψυχικής...
Γιατί βλέπουμε εφιάλτες και πώς μπορούμε να τους αντιμετωπίσουμε
βάσεις εισαγωγής 2025
Μηχανογραφικό 2025: Λάθος στην απόφαση για τους εισακτέους - Κρυφή παγίδα για τους υποψήφιους ΕΠΑΛ
Ασάφεια στην απόφαση για τον αριθμό εισακτέων – Κίνδυνος λανθασμένων επιλογών στο Μηχανογραφικό
Μηχανογραφικό 2025: Λάθος στην απόφαση για τους εισακτέους - Κρυφή παγίδα για τους υποψήφιους ΕΠΑΛ