Thumbnail
«Ολοι μας γνωρίζουμε (ενν. τί ακριβώς γίνεται) και οφείλουμε να μη χαϊδεύουμε αυτιά»

Οι δηλώσεις του υφυπουργού Παιδειας Δημήτρη Μπαξεβανάκη προκάλεσαν σχόλια και κριτική για τη θέση σχετικά με τις μαθητικές καταλήψεις των σχολείων.
Ο υφυπουργός σε απάντησή του στην επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Γιάννη Γκιόκα επέκρινε τις κινητοποιήσεις των μαθητών όταν αυτές δεν προέρχονται από συνεδρίαση του δεκαπενταμελούς μαθητικού συμβουλίου και δεν έχει προηγηθεί γενική συνέλευση των μαθητών ώστε στην πλειοψηφία τους να αποφασίσουν αυτή τη συγκεκριμένη μέθοδο διεκδίκησης των αιτημάτων τους.
Συγκεκριμένα είπε: «Ολοι μας γνωρίζουμε (ενν. τί ακριβώς γίνεται) και οφείλουμε να μη χαϊδεύουμε αυτιά» πρόσθεσε ο κ. Μπαξεβανάκης.

Ο κ. Μπαξεβανάκης συγκεκριμένα δήλωσε για τις μαθητικές καταλήψεις.
«Θα ήθελα να κάνω ένα γενικότερο σχόλιο σχετικά με το φαινόμενο των μαθητικών κινητοποιήσεων και τη μορφή της κατάληψης που κατά κόρον χρησιμοποιείται εδώ και πάρα πολλά χρόνια», είπε ο κ. Μπαξεβανάκης. Και αφού, επικαλούμενος αναφερθείσα από τον κ. Γκιόκα περίπτωση καταλήψεων στη Λαμία, είπε ότι οι αποφάσεις για να πραγματοποιηθούν «ελήφθησαν χωρίς να συγκληθεί η γενική συνέλευση των μαθητών και χωρίς συνεδρίαση του δεκαπενταμελούς μαθητικού συμβουλίου των μαθητικών κοινοτήτων», υπογράμμισε:

«Επειδή η ελληνική κοινωνία, όλοι μας, και εσείς γνωρίζετε το πώς πραγματοποιούνται οι καταλήψεις σχολικών μονάδων στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων –όχι σε όλες, για να είμαστε ειλικρινείς– οφείλουμε όλοι να μην χαϊδεύουμε αυτιά. Δεν είναι μαθητική κινητοποίηση, όταν μια μικρή ομάδα μαθητών –τριών, πέντε, δέκα– πραγματοποιεί κλείσιμο του σχολείου, εν αγνοία της συντριπτικής πλειοψηφίας των υπόλοιπων μαθητών και μάλιστα χωρίς να έχει τηρηθεί  οποιοδήποτε είδος δημοκρατικής και συλλογικής διαδικασίας.

Κάνουμε λάθος όλοι μας να χαϊδεύουμε αυτιά και να καλλιεργούμε την ψευδαίσθηση στους νέους ανθρώπους ότι αυτού του είδους οι κινήσεις αποτελούν δήθεν αγωνιστικές κινητοποιήσεις. Στην πράξη, δεν καλλιεργούμε με αυτόν τον τρόπο αγωνιστικές συνειδήσεις στους νέους ανθρώπους ούτε προάγουμε τη Δημοκρατία ούτε τις συλλογικές διαδικασίες, οι οποίες με αυτόν τον τρόπο στην πράξη υπονομεύονται. Αυτά τα πράγματα δεν ωφελούν τη Δημοκρατία. Αντίθετα, στρώνουν το χαλί σε αυτούς που δεν έχουν καμμία σχέση με τη Δημοκρατία».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

MATHITES
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία»: Το μαθητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και τι σημαίνει για την εκπαιδευτική ατζέντα
Κύρια αιτήματα: Όχι «τριπλές πανελλαδικές» – κάλυψη κενών – 15/τάξη στις Ομάδες Προσανατολισμού – ασφαλή κτίρια – λύσεις στη μετακίνηση – σεβασμός σε...
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία»: Το μαθητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και τι σημαίνει για την εκπαιδευτική ατζέντα
τεχνητή νοημοσύνη
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές δεν μπορούν να διακρίνουν αν το περιεχόμενο που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη είναι αληθινό, σύμφωνα με νέα...
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
psari
Ποια ψάρια τρώγονται κάθε εποχή; Οδηγός εποχικής κατανάλωσης από τις ελληνικές θάλασσες
Τι ψάρια είναι καλό να προτιμάμε ανάλογα με την περίοδο του χρόνου – Οφέλη για την υγεία, το περιβάλλον και την τσέπη μας
Ποια ψάρια τρώγονται κάθε εποχή; Οδηγός εποχικής κατανάλωσης από τις ελληνικές θάλασσες