Thumbnail
«Ολοι μας γνωρίζουμε (ενν. τί ακριβώς γίνεται) και οφείλουμε να μη χαϊδεύουμε αυτιά»

Οι δηλώσεις του υφυπουργού Παιδειας Δημήτρη Μπαξεβανάκη προκάλεσαν σχόλια και κριτική για τη θέση σχετικά με τις μαθητικές καταλήψεις των σχολείων.
Ο υφυπουργός σε απάντησή του στην επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Γιάννη Γκιόκα επέκρινε τις κινητοποιήσεις των μαθητών όταν αυτές δεν προέρχονται από συνεδρίαση του δεκαπενταμελούς μαθητικού συμβουλίου και δεν έχει προηγηθεί γενική συνέλευση των μαθητών ώστε στην πλειοψηφία τους να αποφασίσουν αυτή τη συγκεκριμένη μέθοδο διεκδίκησης των αιτημάτων τους.
Συγκεκριμένα είπε: «Ολοι μας γνωρίζουμε (ενν. τί ακριβώς γίνεται) και οφείλουμε να μη χαϊδεύουμε αυτιά» πρόσθεσε ο κ. Μπαξεβανάκης.

Ο κ. Μπαξεβανάκης συγκεκριμένα δήλωσε για τις μαθητικές καταλήψεις.
«Θα ήθελα να κάνω ένα γενικότερο σχόλιο σχετικά με το φαινόμενο των μαθητικών κινητοποιήσεων και τη μορφή της κατάληψης που κατά κόρον χρησιμοποιείται εδώ και πάρα πολλά χρόνια», είπε ο κ. Μπαξεβανάκης. Και αφού, επικαλούμενος αναφερθείσα από τον κ. Γκιόκα περίπτωση καταλήψεων στη Λαμία, είπε ότι οι αποφάσεις για να πραγματοποιηθούν «ελήφθησαν χωρίς να συγκληθεί η γενική συνέλευση των μαθητών και χωρίς συνεδρίαση του δεκαπενταμελούς μαθητικού συμβουλίου των μαθητικών κοινοτήτων», υπογράμμισε:

«Επειδή η ελληνική κοινωνία, όλοι μας, και εσείς γνωρίζετε το πώς πραγματοποιούνται οι καταλήψεις σχολικών μονάδων στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων –όχι σε όλες, για να είμαστε ειλικρινείς– οφείλουμε όλοι να μην χαϊδεύουμε αυτιά. Δεν είναι μαθητική κινητοποίηση, όταν μια μικρή ομάδα μαθητών –τριών, πέντε, δέκα– πραγματοποιεί κλείσιμο του σχολείου, εν αγνοία της συντριπτικής πλειοψηφίας των υπόλοιπων μαθητών και μάλιστα χωρίς να έχει τηρηθεί  οποιοδήποτε είδος δημοκρατικής και συλλογικής διαδικασίας.

Κάνουμε λάθος όλοι μας να χαϊδεύουμε αυτιά και να καλλιεργούμε την ψευδαίσθηση στους νέους ανθρώπους ότι αυτού του είδους οι κινήσεις αποτελούν δήθεν αγωνιστικές κινητοποιήσεις. Στην πράξη, δεν καλλιεργούμε με αυτόν τον τρόπο αγωνιστικές συνειδήσεις στους νέους ανθρώπους ούτε προάγουμε τη Δημοκρατία ούτε τις συλλογικές διαδικασίες, οι οποίες με αυτόν τον τρόπο στην πράξη υπονομεύονται. Αυτά τα πράγματα δεν ωφελούν τη Δημοκρατία. Αντίθετα, στρώνουν το χαλί σε αυτούς που δεν έχουν καμμία σχέση με τη Δημοκρατία».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

trapeza peiraios
Πολύ σημαντική ανακοίνωση της Πειραιώς για όλους τους χρήστες- Τι πρέπει να κάνετε
Συγκεκριμένα, επιτήδειοι καλούν πολίτες προσποιούμενοι ότι είναι υπάλληλοι της Τράπεζας
Πολύ σημαντική ανακοίνωση της Πειραιώς για όλους τους χρήστες- Τι πρέπει να κάνετε
πανελλαδικες
Πανελλαδικές σήμερα Τρίτη με εξέταση στα Αγγλικά: Το alfavita.gr ενημερώνει πρώτο για τα θέματα και τις απαντήσεις
Πανελλαδικές 2025 : Δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις στα Αγγλικά
Πανελλαδικές σήμερα Τρίτη με εξέταση στα Αγγλικά: Το alfavita.gr ενημερώνει πρώτο για τα θέματα και τις απαντήσεις
ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT