Η έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού στο Νομό Αργολίδας προκαλεί το χάσιμο εκατοντάδων διδακτικών ωρών ενώ μπαίνουμε στον Δεκέμβριο. Διαβάστε παρακάτω αναλυτικά την ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Αργολίδας και τον πίνακα με τα στοιχεία των κενών στα σχολεία της Αργολίδας
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ απαιτεί την άμεση κάλυψη των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό στην περιοχή μας με διορισμούς συναδέλφων αναπληρωτών. Παράλληλα καταδικάζει την αντιπαιδαγωγική, αντιεκπαιδευτική, και ενταγμένη στο πλαίσιο των μνημονιακών περικοπών, πρακτική της περικοπής ωρών διδασκαλίας προκειμένου να «καλυφθούν» τα κενά. Τα κενά έχουν ως εξής:
2ο και 3ο Γυμνάσια Άργους | ΠΕ08, Καλλιτεχνικών | |
Γυμνάσιο Ασκληπιείου | ΠΕ08, Καλλιτεχνικών | 8 ώρες |
ΓΕΛ Ερμιόνης | ΠΕ09, Οικονομολόγος | |
Γυμνάσιο Κρανιδίου | ΠΕ02, Φιλόλογος | 8 ώρες |
Γυμνάσιο Κρανιδίου | ΠΕ04.04, Βιολόγος | 7 ώρες |
ΕΠΑΛ Κρανιδίου | ΠΕ14, Γεωπόνος | 14 ώρες |
ΕΠΑΛ Άργους | ΠΕ 14 ή 17, Μηχανολόγος | 9 ώρες |
ΕΠΑΛ Ναυπλίου | ΠΕ17, Ηλεκτρονικός | 15 ώρες |
Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο Αργολίδας (ΕΕΓΑ) | ΠΕ02.5, Φιλόλογος Ειδικής | |
ΠΕ04.5, Φυσικών Επιστημών Ειδικής | ||
ΠΕ19/20.5, Πληροφορικής Ειδικής Αγωγής | ||
Μουσικό Σχολείο Αργολίδας | ΤΕ1, Εμπειροτέχνες σε κρουστά, μπουζούκι, ταμπουρά | 50 ώρες |
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Αργολίδας