Thumbnail
Να καταργηθεί το 4ο Επιστημονικό Πεδίο, το οποίο οδηγεί του μαθητές της Γ’ Λυκείου στις παιδαγωγικές σπουδές των ΑΕΙ, ζητούν τα πανεπιστήμια

Να καταργηθεί το 4ο Επιστημονικό Πεδίο, το οποίο οδηγεί του μαθητές της Γ’ Λυκείου στις παιδαγωγικές σπουδές των ΑΕΙ, ζητούν τα πανεπιστήμια, καθώς θεωρούν ότι δημιουργούνται πολλά προβλήματα στους υποψηφίους που λαμβάνουν μέρος στις Πανελλαδικές αλλά και τα  ίδια τα ιδρύματα. Για το θέμα της ύπαρξης 4ου Επιστημονικού Πεδίου, το οποίο αφορά αποκλειστικά και μόνο την είσοδο των φοιτητών στα παιδαγωγικά τμήματα, είχαν εκφράσει τον προβληματισμό τους από πέρυσι (πρώτη χρονιά εφαρμογής του νέου εξεταστικού συστήματος) τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι επιστημονικές ενώσεις, καθώς θεωρούσαν ότι περιορίζονται εξαιρετικά οι επιλογές τω υποψηφίων που θα επέλεγαν αυτό το Πεδίο. Τελικά το καλοκαίρι φάνηκε στην πράξη ότι οι προβληματισμοί αυτοί είχαν σοβαρή βάση, αφού το πεδίο αυτό το επέλεξαν ελάχιστοι υποψήφιοι και όχι μόνο γιατί τα καθηγητικά επαγγέλματα δεν έχουν πλέον ζήτηση ,με δεδομένο ότι δε γίνονται και διορισμοί στο Δημόσιο.

Το θέμα αυτό μάλιστα συζητήθηκε και κατά τη διάρκεια της Συνόδου των Πρυτάνεων το Σάββατο στη Θεσσαλονίκη και μάλιστα οι Πρυτάνεις αποφάσισαν για τις εισαγωγικές εξετάσεις για τα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών, τα εξής: «Λαμβάνοντας υπόψη τη διεπιστημονικότητα των γνωστικών αντικειμένων στην εκπαίδευση και την εκ του αποτελέσματος ανεπιτυχή κατανομή των επιστημονικών πεδίων στο μηχανογραφικό δελτίο των υποψηφίων, που έχουν ως συνέπεια και την περαιτέρω υποβάθμιση του ρόλου και του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού, θεωρούμε ότι επιβάλλεται η άμεση ένταξη των Παιδαγωγικών Τμημάτων σε όλα τα επιστημονικά πεδία και η κατάργηση του 4ου πεδίου».

Πάντως όσον αφορά γενικότερα την εισαγωγή αποφοίτων στα ΑΕΙ, χτες ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης δήλωσε ότι δεν θα καταργηθούν οι εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, σημειώνοντας παράλληλα ότι «πρέπει να υπάρξει ένας τρόπος επιλογής στις σχολές, δεν τίθεται θέμα ελεύθερης πρόσβασης», είπε χαρακτηριστικά ο Ν. Φίλης υπενθυμίζοντας ότι σήμερα στην πραγματικότητα μπαίνουν σε ΑΕΙ σχεδόν όλοι, επτά στους δέκα. Ο υπουργός Παιδείας διατύπωσε επίσης και τη διαφωνία του με την επιλογή των φοιτητών από τα ίδια τα πανεπιστήμια και ΤΕΙ. 

ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΑΕΙ ΤΕΙ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ 2016-17

To alfavita εκδίδει για δεύτερη συνεχή χρονιά "Οδηγό Σπουδών και Επαγγέλµατος 2017 - ΑΕΙ, ΤΕΙ, Στρατιωτικές και Αστυνοµικές Σχολές"  με την υπογραφή του εκπαιδευτικού αναλυτή Χρήστου Κάτσικα. Ο οδηγός αποκτήθηκε την προηγούμενη χρονιά από χιλιάδες μαθητές και περιλαµβάνει όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν για όλα τα τμήματα των Πανεπιστημίων και των Τεχνολογικών Ιδρυμάτων

Είσαι υποψήφιος φοιτητής;

∆ιάβασε τα πάντα για όλα τα τµήµατα που υπάρχουν στο µηχανογραφικό, για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, για τα μόρια, για τις βάσεις καιενηµερώσου πριν "σταυρώσεις" το τµήµα που θα φοιτήσεις!  Μάθε για το τµήµα που θα εισαχθείς...

 Μάθε για...

 • Συντελεστές βαρύτητας ειδικών μαθημάτων και πρακτικών δοκιμασιών
 • Βαθμολόγηση των γραπτών των πανελλαδικών εξετάσεων
 • Η διαδικασία των εξετάσεων: Θέματα, τρόπος εξέτασης, βαθμολόγηση
 • Τρόπος υπολογισμού μορίων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
 • Η «αξία» των μονάδων κάθε μαθήματος
 • Τα «μαθήματα κλειδιά» στο νέο σύστημα των πανελλαδικών
 • το "who is who" των επιστηµονικών πεδίων
 • το πανόραµα των τµηµάτων ΑΕΙ και ΤΕΙ
 • το αντικείµενο σπουδών κάθε τµήµατος, τις κατευθύνσεις και τις ειδικεύσεις
 • τα τµήµατα µε τις καλύτερες επαγγελµατικές προοπτικές
 • τα τµήµατα µε ιδιαιτερότητες
 • τα επιστηµονικά πεδία που "µαγνητίζουν" τους περισσότερους υποψηφίους
 • το συνδυασµό επιστηµονικών πεδίων που προσφέρουν περισσότερες θέσεις
 • τον αριθµό των υποψηφίων και τις προσφερόµενες θέσεις
 • τα "κλειδιά" για τη συµπλήρωση του µηχανογραφικού
 • τη σωστή επιλογή των σχολών προτίµησης
 • την επιλογή τµηµάτων χωρίς απώλεια µορίων
 • τις βάσεις 2015
 • Δικαιολογητικά, τόπος και χρόνος υποβολής της δήλωσης προτίμησης (Μηχανογραφικό Δελτίο) εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
• Τι επέλεξαν οι υποψήφιοι του 2016
• Βεβαίωση συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Κάντε παραγγελία τωρα και αποκτήστε το βιβλίο από 24,00 ευρώ  στο κόστος των 20,00 ευρώ!
(ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΕΔΩ)
(ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΔΩ)


Τηλεφωνήστε στο 2109766842 ή στο  2114102049  ή  στο 6947774995 ή στείλτε email στο [email protected]

ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

- Αντικαταβολή
- Κατάθεση σε IBAN
- Απευθείας Παραλαβή


Κατάθεση IBAN:

alfavita.gr Piraeusbank
IBAN: GR82 0172 0930 0050 9306 4524 735
ΕΠΩΝΥΜΙΑ: ΚΑΤΣΙΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ
swift (bid) PIRBGRAA


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 28/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 28/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανελ
Πανελλήνιες εξετάσεις 2025: Τα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας

Λίγο μετά τις 10 το πρωί αναμένεται να δοθούν στη δημοσιότητα, από το Υπουργείο Παιδείας, τα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, με...

Πανελλήνιες εξετάσεις 2025: Τα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας
kouretas.jpg
Κουρέτας για Πανελλήνιες: «Δεν ήξερα τι θέλω – Η σχολή με ξενέρωνε, με έλεγαν μ@λ@κ@»
Περιφερειάρχης Θεσσαλίας για Πανελλήνιες: «Πέτυχα στη Φαρμακευτική, αλλά ένιωθα αποτυχημένος – Η έρευνα μου έδωσε νόημα»
Κουρέτας για Πανελλήνιες: «Δεν ήξερα τι θέλω – Η σχολή με ξενέρωνε, με έλεγαν μ@λ@κ@»
karistianou-sintagma
Τέμπη: Εκδήλωση με Καρυστιανού, Ασλανίδη και τη συμμετοχή της πανεπιστημιακής κοινότητας
Η εκδήλωση πραγματοποιείται σε συνεργασία με φοιτητικούς συλλόγους και τον Σύλλογο Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού
Τέμπη: Εκδήλωση με Καρυστιανού, Ασλανίδη και τη συμμετοχή της πανεπιστημιακής κοινότητας