Thumbnail
της  Α. Μητρογιαννοπούλου

           Αξιότιμε κ. Διευθυντά,

       Σε συνέχεια του υπ. αριθμ. Φ.33.2/12683/2-9-2016 εγγράφου σας και λαμβάνοντας  υπ΄ όψιν  το  Φ.353/1/324/105657/Δ1/ 08-10-2002 (Καθηκοντολόγιο):

άρθρο 8α περί διαχείρισης εκπαιδευτικής πολιτικής και άρθρο 9ζ  για οργάνωση -ανάθεση διδασκαλιών από σχολικούς συμβούλους επισημαίνω τα εξής:

     Η θεσμοθέτηση κοινού 3ώρου κενών, πέρα από τη λειτουργική δυσκολία στη σύνταξη του Ωρολογίου Προγράμματος (Ω.Π.), παρουσιάζει και ουσιαστικό πρόβλη-μα, διότι οι εκπαιδευτικοί το εν λόγω 3ωρο θα είναι εκτός τάξης, οπότε αυτό δεν προσφέρεται για επιμόρφωση σε συνθήκες πραγματικής τάξης με μαθητές.

     Όμως οι εκπεφρασμένες ανάγκες των μαθηματικών, τουλάχιστον στα σχολεία αρμοδιότητάς μου, οι οποίες έχουν καταγραφεί και στις εκθέσεις μου πρόσφατα (Ιούλιος 2016 προς Τμήμα Ε.Π.Κ. Δ.Ε. Αττικής και Αύγουστο 2016 προς Ι.Ε.Π.), σχετίζονται με τις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας (εργασία κατά ομάδες, χρήση φύλλου εργασίας, διαφοροποιημένη διδασκαλία για μαθησιακές δυσκολίες, χαρισματικότητα,…) και αξιοποίηση Νέας Τεχνολογίας (Ν.Τ.) - εκπαιδευτικών λογισμικών και διαδραστικών συστημάτων.

     Για την ικανοποίηση των αναγκών αυτών απαιτείται η παρακολούθηση διδασκα-λιών σε συνθήκες πραγματικής τάξης και κανονικού Ω.Π., ώστε οι εκπαιδευτικοί να διαπιστώσουν τη δυνατότητα εφαρμογής καινοτόμων μεθόδων - Ν.Τ., και κατόπιν να υλοποιήσουν στο πλαίσιο αυτό δικές τους διδασκαλίες προς όφελος των μαθητών.

     Ως εκ τούτου είναι απαραίτητο να δίδεται η δυνατότητα επιμόρφωσης με υλοποίη-ση διδασκαλιών εντός Ω.Π. και μάλιστα σε μέρα που εξυπηρετεί εκπαιδευτικούς και σχολείο, όπως γινόταν μέχρι τώρα, για ουσιαστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών μας.                                                                                                                     

                                                                               Α. Μητρογιαννοπούλου

                                                                         Σχ. Σύμβουλος ΠΕ3 Α΄ Αθήνας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

MATHITES
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία»: Το μαθητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και τι σημαίνει για την εκπαιδευτική ατζέντα
Κύρια αιτήματα: Όχι «τριπλές πανελλαδικές» – κάλυψη κενών – 15/τάξη στις Ομάδες Προσανατολισμού – ασφαλή κτίρια – λύσεις στη μετακίνηση – σεβασμός σε...
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία»: Το μαθητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και τι σημαίνει για την εκπαιδευτική ατζέντα
τεχνητή νοημοσύνη
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές δεν μπορούν να διακρίνουν αν το περιεχόμενο που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη είναι αληθινό, σύμφωνα με νέα...
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
psari
Ποια ψάρια τρώγονται κάθε εποχή; Οδηγός εποχικής κατανάλωσης από τις ελληνικές θάλασσες
Τι ψάρια είναι καλό να προτιμάμε ανάλογα με την περίοδο του χρόνου – Οφέλη για την υγεία, το περιβάλλον και την τσέπη μας
Ποια ψάρια τρώγονται κάθε εποχή; Οδηγός εποχικής κατανάλωσης από τις ελληνικές θάλασσες