Thumbnail
της  Α. Μητρογιαννοπούλου

           Αξιότιμε κ. Διευθυντά,

       Σε συνέχεια του υπ. αριθμ. Φ.33.2/12683/2-9-2016 εγγράφου σας και λαμβάνοντας  υπ΄ όψιν  το  Φ.353/1/324/105657/Δ1/ 08-10-2002 (Καθηκοντολόγιο):

άρθρο 8α περί διαχείρισης εκπαιδευτικής πολιτικής και άρθρο 9ζ  για οργάνωση -ανάθεση διδασκαλιών από σχολικούς συμβούλους επισημαίνω τα εξής:

     Η θεσμοθέτηση κοινού 3ώρου κενών, πέρα από τη λειτουργική δυσκολία στη σύνταξη του Ωρολογίου Προγράμματος (Ω.Π.), παρουσιάζει και ουσιαστικό πρόβλη-μα, διότι οι εκπαιδευτικοί το εν λόγω 3ωρο θα είναι εκτός τάξης, οπότε αυτό δεν προσφέρεται για επιμόρφωση σε συνθήκες πραγματικής τάξης με μαθητές.

     Όμως οι εκπεφρασμένες ανάγκες των μαθηματικών, τουλάχιστον στα σχολεία αρμοδιότητάς μου, οι οποίες έχουν καταγραφεί και στις εκθέσεις μου πρόσφατα (Ιούλιος 2016 προς Τμήμα Ε.Π.Κ. Δ.Ε. Αττικής και Αύγουστο 2016 προς Ι.Ε.Π.), σχετίζονται με τις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας (εργασία κατά ομάδες, χρήση φύλλου εργασίας, διαφοροποιημένη διδασκαλία για μαθησιακές δυσκολίες, χαρισματικότητα,…) και αξιοποίηση Νέας Τεχνολογίας (Ν.Τ.) - εκπαιδευτικών λογισμικών και διαδραστικών συστημάτων.

     Για την ικανοποίηση των αναγκών αυτών απαιτείται η παρακολούθηση διδασκα-λιών σε συνθήκες πραγματικής τάξης και κανονικού Ω.Π., ώστε οι εκπαιδευτικοί να διαπιστώσουν τη δυνατότητα εφαρμογής καινοτόμων μεθόδων - Ν.Τ., και κατόπιν να υλοποιήσουν στο πλαίσιο αυτό δικές τους διδασκαλίες προς όφελος των μαθητών.

     Ως εκ τούτου είναι απαραίτητο να δίδεται η δυνατότητα επιμόρφωσης με υλοποίη-ση διδασκαλιών εντός Ω.Π. και μάλιστα σε μέρα που εξυπηρετεί εκπαιδευτικούς και σχολείο, όπως γινόταν μέχρι τώρα, για ουσιαστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών μας.                                                                                                                     

                                                                               Α. Μητρογιαννοπούλου

                                                                         Σχ. Σύμβουλος ΠΕ3 Α΄ Αθήνας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

filologoi_1.jpg
Πόλεμοι, λιτότητα και ερείπια στο Δημόσιο Σχολείο: Οι φιλόλογοι καταγγέλλουν την πολιτική υποβάθμισης
Εξήντα μεταπτυχιακοί φοιτητές και μέλη της διοίκησης του Πανεπιστημίου Πειραιώς επισκέφθηκαν πανεπιστήμια στο Μαϊάμι, με στόχο νέες διεθνείς...
Πόλεμοι, λιτότητα και ερείπια στο Δημόσιο Σχολείο: Οι φιλόλογοι καταγγέλλουν την πολιτική υποβάθμισης
taksi
Το κρυφό πρόσωπο της ελληνικής εκπαίδευσης: Απόφοιτος μιλά για τις απάτες του εκπαιδευτικού συστήματος
Σφοδρές καταγγελίες για το εκπαιδευτικό σύστημα από απόφοιτο Λυκείου: «Η παιδεία έχει εκφυλιστεί σε αποστήθιση και εξετασιοκεντρικότητα»
Το κρυφό πρόσωπο της ελληνικής εκπαίδευσης: Απόφοιτος μιλά για τις απάτες του εκπαιδευτικού συστήματος