Thumbnail
Σύνδεσμος Ελλήνων Βιομηχάνων

Του Χρήστου Κάτσικα

 

Σύμφωνα με πρόσφατο ανακοινωθέν του Συνδέσμου Ελλήνων Βιομηχάνων η σημερινή λειτουργία των δημόσιων σχολείων τελικά αποβαίνει εις βάρος των παιδιών καθώς συντηρεί και ενισχύει τις κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες.

Επιτέλους σκεφτήκαμε, να που οι πλούσιοι της χώρας μας σκέφτηκαν και μια φορά τα παιδιά, το δημόσιο σχολείο και τις οικονομικές και κοινωνικές ανισότητες!

Η συνέχεια της ανακοίνωσης του ΣΕΒ έβαλε τα πράγματα στη θέση τους. Να, λοιπόν, τι λέει παρακάτω ο Σύνδεσμος Ελλήνων Βιομηχάνων:

Α.  Η πραγματική κρίση της χώρας δεν είναι οικονομική, είναι οι ανεκπλήρωτες δυνατότητες και η χαμένη ευτυχία των παιδιών και η αιτία αυτής της κρίσης οφείλεται εν πολλοίς στην απουσία αξιολόγησης και αυτονομίας στο σχολείο και την δημόσια παιδεία ευρύτερα.

Β. Αντί να προσπαθήσει το υπουργείο Παιδείας να εξάγει χρήσιμα συμπεράσματα για το δημόσιο σχολείο από τις επιδόσεις και τον τρόπο οργάνωσης των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων της χώρας, προωθεί νομοθετικές παρεμβάσεις που περιορίζουν σημαντικά την ελευθερία και την αξιολόγηση των ιδιωτικών σχολείων.

Γ. Στοχεύει, δηλαδή, ακριβώς στον περιορισμό του δίπτυχου ελευθερίας και αξιολόγησης, που αποτελεί τη βάση της ποιοτικής βελτίωσης του εκπαιδευτικού προϊόντος στο κάθε σχολείο.

Δ. Κοινώς αντί να προσπαθεί να φτάσει το δημόσιο σχολείο στο επίπεδο του καλού ιδιωτικού, επιχειρεί το αντίθετο, ενώ όλοι πλέον γνωρίζουν ότι αυτό αποβαίνει εις βάρος όχι μόνο των παιδιών αλλά τελικά και των εκπαιδευτικών που χάνουν την ευκαιρία να προσφέρουν όσα θα ήθελαν.

Δε μασάει τα λόγια του ο Σύνδεσμος. Καθαρά και ξάστερα. Τα "θέλουμε όλα και τα θέλουμε τώρα". Αυτό που λείπει λένε είναι η αξιολόγηση και η αυτονομία του δημόσιου σχολείου. Γιατί χωρίς αυτά, λένε, το "εκπαιδευτικό προϊόν" δεν μπορεί να βελτιωθεί.

Το δικό τους όραμα για το "εκπαιδευτικό προϊόν" είναι, βέβαια, ο υπήκοος, ο χρήσιμος ηλίθιος, ο εργαζόμενος εκείνος που θα δουλεύει αδιαμαρτύρητα στις σύγχρονες γαλέρες τους.

Τα ίδια ακριβώς ως θεραπευτική αγωγή μας προτείνει και ο ΟΟΣΑ. Οι διεθνείς αυτοί οργανισμοί που φροντίζουν για το καλό των χωρών και των εργαζομένων τους.

Για να εκπαιδεύονται οι λαοί νωρίς, να είναι σκλάβοι, πιο υπάκουοι και πιο ελεγχόμενοι.

Με τον τρόπο σκέψης του σκλάβου, τη νοοτροπία του υποδεέστερου ανθρώπου και την ακλόνητη πίστη στην εξουσία.Για να διατηρούν οι σκλάβοι, το σύστημα που σκλαβώνει όλους τους άλλους μαζί τους

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κινητοποίηση
ΔΟΕ: Κινητοποίηση για αυξήσεις μισθών και υπογραφή Σ.Σ.Ε. που εξισώνει τα δικαιώματα των αναπληρωτών με αυτά των μόνιμων
ΔΟΕ:  Ο εισαγωγικός μισθός είναι 776€, ο μισθός του αναπληρωτή 930€ και στο μεγαλύτερο ποσοστό των μόνιμων ο μισθός να κυμαίνεται περίπου στα 1000€,...
ΔΟΕ: Κινητοποίηση για αυξήσεις μισθών και υπογραφή Σ.Σ.Ε. που εξισώνει τα δικαιώματα των αναπληρωτών με αυτά των μόνιμων