Thumbnail
Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών

ΕΝΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ

Ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων και όξυνση των φραγμών
σε φόντο επικοινωνιακού αποπροσανατολισμού

Η διέξοδος στο ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΗΣ

            “Επιστροφή στην κανονικότητα για την παιδεία”. Πανηγυρίζουν υπουργοί, κυβερνητικοί βουλευτές και παράγοντες με την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Κανονικό δούλεμα. Εθισμένοι στο ψέμα και την εξαπάτηση, με μια καλοστημένη επικοινωνιακή προπαγάνδα, προσπαθούν να κάνουν το μαύρο άσπρο. Όμως όσο και να μεταμφιέζονται, όσο καταιγιστική κι αν είναι η επιχείρηση αποπροσανατολισμού του υπουργείου Παιδείας, δεν μπορεί να κρυφτεί τόση μαυρίλα που έχει σκεπάσει τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς.

            Πλήρης διάλυση-ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών, ένταση των ταξικών φραγμών-χτύπημα στο δικαίωμα των παιδιών του λαού μας να σπουδάζουν, παραπέρα συρρίκνωση του “δωρεάν” στη δημόσια εκπαίδευση. Κυβέρνηση, μνημονιακή αντιπολίτευση, ΕΕ, ΟΟΣΑ, ΔΝΤ, όλα τα κέντρα του συστήματος μέσα και έξω από τη χώρα συμφωνούν στο παραπάνω αντιδραστικό τρίπτυχο που συγκροτεί την επίθεση στον εκπαιδευτικό χώρο.

            Δε φτάνουν οι γραμμές στη σελίδα αυτή για να καταγραφούν νόμοι, προεδρικά διατάγματα, εγκύκλιοι που εξειδικεύουν-συγκεκριμενοποιούν την επίθεση  αυτή. Από τη μείωση/τροποποίηση του ωρολόγιου προγράμματος στα γυμνάσια και στα δημοτικά, την 3η(!) ανάθεση μαθημάτων και την κατάργηση της 3ωρης μείωσης για τους υπεύθυνους στα  εργαστήρια Πληροφορικής -Φυσικών Επιστημών μέχρι την αυστηροποίηση των προϋποθέσεων λειτουργίας τμημάτων προσανατολισμού στο Λύκειο, στα νηπιαγωγεία, στα ΕΠΑΛ, εγγραφών στα εσπερινά και τις ρυθμίσεις για την ειδική αγωγή, την αύξηση του ωραρίου των νηπιαγωγών στις 25 ώρες (κακός οιωνός για το ωράριο όλων των εκπαιδευτικών), την αύξηση του εργασιακού ωραρίου των δασκάλων, μέχρι την κατάργηση του δάσκαλου του ολοήμερου, το ίδιο μαύρο νήμα συνδέει τα μέτρα αυτά με όλο το προηγούμενο μνημονιακό νομοθετικό πλαίσιο.

            Πλαίσιο που παίρνει όλο και περισσότερο χαρακτηριστικά αυτόματου “κόφτη” είτε μέσω ηλεκτρονικών ρυθμίσεων (βλέπε myschool), είτε μέσω χορήγησης αρμοδιότητας “ψαλιδοχέρηδων” στη διοικητική ιεραρχία (διευθυντές σχολείων-Διευθύνσεων-Περιφερειακοί και σχολικοί σύμβουλοι). Η πρόσφατη εγκύκλιος για τις τοποθετήσεις και τα κενά αποτελεί την τελευταία χοντράδα του υπουργείου αλλά όχι την έσχατη. Γιατί δεν θα σταματήσουν να ξεζουμίζουν τους εκπαιδευτικούς στέλνοντας τους και σε 5 σχολεία σε Α/θμια και Β/θμια, σε απογευματινά ΙΕΚ για να καμώνονται ότι καλύπτουν τα κενά και να μη κάνουν διορισμούς. Δε θα σταματήσουν να συγχωνεύουν - κλείνουν σχολεία και τμήματα ή να τα γεμίζουν με 28-30 μαθητές για να προπαγανδίζουν ότι το εκπαιδευτικό δυναμικό που έχει συρρικνωθεί κατά το 1/3 τα τελευταία χρόνια φτάνει και περισσεύει και κυρίως περισσεύει(!). Δε θα σταματήσουν αν δεν τους σταματήσουμε.

            Συναδέλφισσες-συνάδελφοι, δε μπορεί να συμβεί όμως αυτό όσο διατηρείται το βαρύ κλίμα μοιρολατρίας και αδράνειας που τροφοδοτείται από τη μακρόχρονη κυριαρχία διαλυτικών αντιλήψεων «εταιρισμού», «κοινωνικού διαλόγου» - δηλαδή ταξικής συνεργασίας. Δε μπορεί να το κάνει πράξη το συνδικαλιστικό κίνημα όπως το ξέραμε, της διάλυσης, του εικονικού κινήματος, των μόνιμων υποχωρήσεων, των τροπολογιών και της συνδιοίκησης. Χαρακτηριστική είναι η στάση διάφορων αιρετών αλλά και του συνόλου των παρατάξεων που ενόψει των εκλογών για τα υπηρεσιακά συμβούλια –σε 3 μήνες- αντιτάσσουν στην κυβερνητική επίθεση τη “δίκαιη” και με “διαφάνεια” ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών με την εφαρμογή άδικων και αντιεκπαιδευτικών νόμων που οι αιρετοί τους συνυπογράφουν όλα αυτά τα χρόνια άντε με μερικά διαλείμματα που αρνούνται -όπως τώρα- εκτονώνοντας-υπονομεύοντας ουσιαστικά την αναγκαιότητα αγωνιστικών συλλογικών απαντήσεων.

Συναδέλφισσες-συνάδελφοι το κλίμα της ηττοπάθειας και τελικά της υποταγής μπορεί και είναι ανάγκη να ανατραπεί. Nα είμαστε ΟΛΟΙ παρόντες στις Γενικές Συνελεύσεις που θα γίνουν. Να συζητήσουμε, να αντιπαρατεθούμε με τις αδιέξοδες συνδιαχειριστικές λογικές, να αποφασίσουμε και να υλοποιήσουμε πρόγραμμα δράσεων–συλλαλητηρίων-διαδηλώσεων - απεργιών για την ανατροπή της κυβερνητικής πολιτικής. Άμεσα με βάση την απόφαση της ΔΟΕ για ΑΠΕΡΓΙΑ στις 15/9 να γίνει πανεκπαιδευτική (με τη συμμετοχή και της ΟΛΜΕ) απεργία που η επιτυχία της θα σπάσει την αδράνεια στο εσωτερικό του κλάδου συγκροτώντας τον σε αγωνιστική κατεύθυνση για να γίνει αφετηρία για δυνάμωμα και κλιμάκωση της πάλης.

  • Για μαζικούς και μόνιμους διορισμούς, για δωρεάν σπουδές και δουλειά με δικαιώματα, κόντρα στην ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων,

  • Για την ανατροπή νέων και παλιών μνημονίων, της πολιτικής κυβέρνησης -ΕΕ-ΔΝΤ

Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro-aei-foitites
ΕΚΠΑ: Ζητά νέα παράταση για την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια
ΕΚΠΑ: Να δοθεί παράταση ενός χρόνου στη διάταξη του νόμου - πλαίσιο που οδηγεί στην απόσπασή της από τα πτυχία των καθηγητικών σχολών.
ΕΚΠΑ: Ζητά νέα παράταση για την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια
louna park
Τρόμος σε γνωστό Λούνα παρκ της Αττικής - σε λούνα παρκ – Παιδιά έμειναν στον αέρα για 15 λεπτά λόγω βλάβης
Το παιχνίδι έμεινε κολλημένο στον αέρα, με αποτέλεσμα παιδιά να εγκλωβιστούν σε μεγάλο ύψος για 15 με 20 λεπτά
Τρόμος σε γνωστό Λούνα παρκ της Αττικής - σε λούνα παρκ – Παιδιά έμειναν στον αέρα για 15 λεπτά λόγω βλάβης