Thumbnail
Απάντηση

Το απύθμενο θράσος του κ. Φίλη

Το θράσος του κ. Φίλη είναι απύθμενο. Έχοντας λερωμένη τη φωλιά του που πέρασε εν κρυπτώ ολόκληρη διάταξη ως νομοτεχνική βελτίωση σε τροπολογία παραβιάζοντας κάθε κοινοβουλευτική δεοντολογία, με κατηγορεί με μακροσκελή ανακοίνωση ότι «δεν ξέρω τι μου γίνεται». Ας δούμε όμως τι ξέρω με στοιχεία απαντώντας ένα προς ένα τα σημεία του:

Α. Ο κ. Φίλης εκμεταλλεύθηκε την απουσία μου από την ολομέλεια (ήμουν στην εξεταστική επιτροπή για τα δάνεια των κομμάτων & ΜΜΕ) την ώρα που «τρύπωσε» την εν λόγω διάταξη στο νομοσχέδιο, περιγράφοντάς την μάλιστα παραπλανητικά όπως φαίνεται στο video και στα πρακτικά στη σελ. 212-213 (http://bit.ly/2bMVkb2) μπερδεύει τους καθηγητές εφαρμογών ΤΕΙ με τους ΕΔΙΠ). Η δε καθ’ ύλην αρμόδια Υπουργός κ. Αναγνωστοπούλου ουδέποτε την ανέπτυξε, όπως είχε κάνει τον Μάιο (βλ. επόμενο σημείο).

Β. Το υπουργείο ψεύδεται ασύστολα όταν λέει ότι «η κ. Αναγνωστοπούλου είχε χαρακτηρίσει δίκαιο το αίτημα των μελών ΕΔΙΠ και υποσχέθηκε να μελετήσει το θέμα». Αντίθετα, δίκαιη είχε χαρακτηρίσει την αντίδρασή μου και είχε πει ότι δεν πρέπει να είναι κλειστές οι διαδικασίες. Δείτε εδώ τα πρακτικά στη σελ. 33 κάτω δεξιά (http://bit.ly/2bG97zz).

Γ. Ο κ. Φίλης δεν είναι που διατυμπανίζει σε όλους τους τόνους ότι θα ανοίξει 500 θέσεις ΔΕΠ; Γιατί λέει λοιπόν ότι οι νέοι επιστήμονες -αρκετοί εκ των οποίων είναι όντως λαμπροί, το ξέρω από πρώτο χέρι καθότι συνεργάζομαι μαζί τους στο Πολυτεχνείο- δεν έχουν προοπτική; Έχουν και πολύ καλές προοπτικές μάλιστα σε διαδικασίες που θα είναι όμως ανοικτές.

Δ. Αν είναι έτσι όμορφα, ωραία και απλά για τα τμήματα των ΑΕΙ όπως τα λέει το Υπουργείο γιατί δεν την έφερνε την διάταξη αυτή με κανονικές διαδικασίες (ηλεκτρονική διαβούλευση, επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων, ακρόαση φορέων κλπ); Τι φοβόταν ο κ. Φίλης; Φοβόταν τις αντιδράσεις από τα Πανεπιστήμια που βλέπουν τώρα να ανατρέπεται ο προγραμματισμός τους. Θα είχε ενδιαφέρον να ακούσουμε και την άποψη των πρυτάνεων ή της ΠΟΣΔΕΠ στο τόσο «εύκολο» αυτό θέμα. Δεν ξέρω αν έχει καταλάβει ο Υπουργός ότι οι προσωποπαγείς θέσεις θα ανοίξουν στο γνωστικό αντικείμενο των ΕΔΙΠ. Είναι αυτές ταυτόσημες με τις απαιτήσεις του κάθε τμήματος σε νέο προσωπικό; Πολύ αμφιβάλλω…

Ε. Εγώ δεν ανέφερα τίποτε για το «ακατανόμαστο» θέμα, αλλά ο σοφός λαός λέει ότι όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται.

Επειδή η Ελλάδα είναι μικρό χωριό και γνωριζόμαστε, μπορεί ο καθένας να κρίνει ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο, ποιος κουρελιάζει τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες και ποιος προσπαθεί να τις υπερασπιστεί…

 

Γιώργος Μαυρωτάς

Βουλευτής Αττικής, Υπεύθυνος Παιδείας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 11/6 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 11/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

march to gaza
March to Gaza: 26 κρατούμενοι Έλληνες στο αεροδρόμιο του Καΐρου
26 μέλη της ελληνικής αποστολής του March to Gaza βρίσκονται στο αεροδρόμιο του Καΐρου καθώς οι αρχές της Αιγύπτου τους αρνήθηκαν την είσοδο στη χώρα.
March to Gaza: 26 κρατούμενοι Έλληνες στο αεροδρόμιο του Καΐρου
Πανελλήνιες 2025
Πανελλαδικές 2025 - ΕΠΑΛ: Τα θέματα και οι απαντήσεις στα σημερινά μαθήματα
Τα θέματα στα μαθήματα Ηλεκτρικές Μηχανές, Σύγχρονες Γεωργικές Επιχειρήσεις, Ναυσιπλοΐα ΙΙ, Ναυτικές Μηχανές στο Alfavita
Πανελλαδικές 2025 - ΕΠΑΛ: Τα θέματα και οι απαντήσεις στα σημερινά μαθήματα