Thumbnail
Απάντηση

Το απύθμενο θράσος του κ. Φίλη

Το θράσος του κ. Φίλη είναι απύθμενο. Έχοντας λερωμένη τη φωλιά του που πέρασε εν κρυπτώ ολόκληρη διάταξη ως νομοτεχνική βελτίωση σε τροπολογία παραβιάζοντας κάθε κοινοβουλευτική δεοντολογία, με κατηγορεί με μακροσκελή ανακοίνωση ότι «δεν ξέρω τι μου γίνεται». Ας δούμε όμως τι ξέρω με στοιχεία απαντώντας ένα προς ένα τα σημεία του:

Α. Ο κ. Φίλης εκμεταλλεύθηκε την απουσία μου από την ολομέλεια (ήμουν στην εξεταστική επιτροπή για τα δάνεια των κομμάτων & ΜΜΕ) την ώρα που «τρύπωσε» την εν λόγω διάταξη στο νομοσχέδιο, περιγράφοντάς την μάλιστα παραπλανητικά όπως φαίνεται στο video και στα πρακτικά στη σελ. 212-213 (http://bit.ly/2bMVkb2) μπερδεύει τους καθηγητές εφαρμογών ΤΕΙ με τους ΕΔΙΠ). Η δε καθ’ ύλην αρμόδια Υπουργός κ. Αναγνωστοπούλου ουδέποτε την ανέπτυξε, όπως είχε κάνει τον Μάιο (βλ. επόμενο σημείο).

Β. Το υπουργείο ψεύδεται ασύστολα όταν λέει ότι «η κ. Αναγνωστοπούλου είχε χαρακτηρίσει δίκαιο το αίτημα των μελών ΕΔΙΠ και υποσχέθηκε να μελετήσει το θέμα». Αντίθετα, δίκαιη είχε χαρακτηρίσει την αντίδρασή μου και είχε πει ότι δεν πρέπει να είναι κλειστές οι διαδικασίες. Δείτε εδώ τα πρακτικά στη σελ. 33 κάτω δεξιά (http://bit.ly/2bG97zz).

Γ. Ο κ. Φίλης δεν είναι που διατυμπανίζει σε όλους τους τόνους ότι θα ανοίξει 500 θέσεις ΔΕΠ; Γιατί λέει λοιπόν ότι οι νέοι επιστήμονες -αρκετοί εκ των οποίων είναι όντως λαμπροί, το ξέρω από πρώτο χέρι καθότι συνεργάζομαι μαζί τους στο Πολυτεχνείο- δεν έχουν προοπτική; Έχουν και πολύ καλές προοπτικές μάλιστα σε διαδικασίες που θα είναι όμως ανοικτές.

Δ. Αν είναι έτσι όμορφα, ωραία και απλά για τα τμήματα των ΑΕΙ όπως τα λέει το Υπουργείο γιατί δεν την έφερνε την διάταξη αυτή με κανονικές διαδικασίες (ηλεκτρονική διαβούλευση, επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων, ακρόαση φορέων κλπ); Τι φοβόταν ο κ. Φίλης; Φοβόταν τις αντιδράσεις από τα Πανεπιστήμια που βλέπουν τώρα να ανατρέπεται ο προγραμματισμός τους. Θα είχε ενδιαφέρον να ακούσουμε και την άποψη των πρυτάνεων ή της ΠΟΣΔΕΠ στο τόσο «εύκολο» αυτό θέμα. Δεν ξέρω αν έχει καταλάβει ο Υπουργός ότι οι προσωποπαγείς θέσεις θα ανοίξουν στο γνωστικό αντικείμενο των ΕΔΙΠ. Είναι αυτές ταυτόσημες με τις απαιτήσεις του κάθε τμήματος σε νέο προσωπικό; Πολύ αμφιβάλλω…

Ε. Εγώ δεν ανέφερα τίποτε για το «ακατανόμαστο» θέμα, αλλά ο σοφός λαός λέει ότι όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται.

Επειδή η Ελλάδα είναι μικρό χωριό και γνωριζόμαστε, μπορεί ο καθένας να κρίνει ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο, ποιος κουρελιάζει τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες και ποιος προσπαθεί να τις υπερασπιστεί…

 

Γιώργος Μαυρωτάς

Βουλευτής Αττικής, Υπεύθυνος Παιδείας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προσωπικός αριθμός
Προσωπικός αριθμός: Δόθηκε αυτόματα σε 5.000.000 πολίτες - Πώς θα τον βρείτε
Ο Προσωπικός Αριθμός (Π.Α.) τέθηκε σε εφαρμογή για 5 εκατομμύρια πολίτες. Τι είναι, πώς λειτουργεί, ποια τα προβλήματα στην εφαρμογή του και τι...
Προσωπικός αριθμός: Δόθηκε αυτόματα σε 5.000.000 πολίτες - Πώς θα τον βρείτε
Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο
Σφοδρή αντίδραση γονέων και εκπαιδευτικών για τη σύλληψη μαθητή πριν το συλλαλητήριο στις 6 Νοεμβρίου
Καταγγελίες για καταστολή: Μαθητής συνελήφθη και κρατήθηκε χωρίς παρουσία κηδεμόνα
Σφοδρή αντίδραση γονέων και εκπαιδευτικών για τη σύλληψη μαθητή πριν το συλλαλητήριο στις 6 Νοεμβρίου