Thumbnail
Βρεφονηπιοκόμοι

Πολλοί Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι πτυχιούχοι Βρεφονηπιοκόμοι των ΤΕΙ,  που προσλαμβάνονται κάθε χρόνο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση,  για την αναπλήρωση μαθημάτων της ειδικότητας Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων των ΕΠΑΛ, έχουν πολλά χρόνια  εκπαιδευτική προϋπηρεσία στα ΤΕΙ Βρεφονηπιοκομίας και στη μη τυπική εκπαίδευση ΙΕΚ και ΕΠΑΣ - ΟΑΕΔ.

Οι συνάδελφοι αυτοί, διαθέτουν τα τυπικά προσόντα της Παιδαγωγικής Επάρκειας, μεταπτυχιακούς τίτλους και έχουν επιτύχει στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών. 
Στην πραγματικότητα είναι έμπειροι εκπαιδευτικοί βρεφονηπιοκόμοι με πολλά χρόνια στις αίθουσες διδασκαλίας, αλλά και στην εποπτεία της πρακτικής άσκησης στους παιδικούς σταθμούς.
Δυστυχώς η προϋπηρεσία αυτή αν και είναι εκπαιδευτική και το έργο που παράγουν είναι παιδαγωγικό και διδακτικό δεν αναγνωρίζεται για την πρόσληψη τους στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με αποτέλεσμα να  μην επιλέγονται και να μένουν άνεργοι.
Τα ερωτήματα που τους απασχολούν είναι:
    Είναι δίκαιο να μην αναγνωρίζεται η εκπαιδευτική τους προϋπηρεσία;

    Είναι δυνατόν  να διδάσκουν  στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, στο τμήμα όπου πασχίζουν να εισαχθούν και να φοιτήσουν οι μαθητές του ΕΠΑΛ δίνοντας πανελλήνιες εξετάσεις, και όταν ζητούν να εργαστούν στο ΕΠΑΛ να θεωρούνται  ότι δεν έχουν διδακτική εμπειρία ενώ έχουν;

    Είναι γνωστό ότι εξαιτίας της οικονομικής κατάστασης της χώρας μας,  οι θέσεις εργασίας χιλιάδων εκτάκτων συνεργατών στα ΤΕΙ έχουν πλέον χαθεί, όπως και οι δικές τους. Τι θα γίνει με όλους τους συναδέλφους Βρεφονηπιοκόμους όταν τα τόσα χρόνια εμπειρίας που διαθέτουν δεν αναγνωρίζονται στις άλλες εκπαιδευτικές βαθμίδες;

    Είναι δυνατόν χιλιάδες ωρών εκπαιδευτικής εμπειρίας να ισούνται με μηδέν, επειδή αποκτήθηκαν σε υψηλότερη εκπαιδευτική βαθμίδα (ΤΕΙ), επειδή τα ΙΕΚ και οι ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ ανήκουν σε άλλο υπουργείο;
Η αξιοποίηση συναδέλφων με πολύχρονη εμπειρία,  μόνο θετική μπορεί να αποβεί για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της χώρας μας.
Παρακαλούμε να μεριμνήσετε για την δίκαιη αναγνώριση της εκπαιδευτικής  προϋπηρεσίας τους στα ΤΕΙ, ΙΕΚ και ΟΑΕΔ κατά την πρόσληψή τους στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Η Πρόεδρος                                                              Η Γραμματέας
Τσούγκα Παναγιώτα                                           Μόραλη Στυλιανή

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

molivia
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη
Ένα από τα βασικά εμπόδια που μπορεί να χαρακτηρίζει ορισμένους πανεπιστημιακούς είναι ο διογκωμένος ναρκισσισμός. Η υπερβολική αυτοπεποίθηση...
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη