Thumbnail
Ξένη γλώσσα

To ένα τρίτο των μαθητών των σχολείων θα διδαχθεί τελικά άλλη ξένη γλώσσα από αυτήν που επέλεξε λόγω κενών και ελλείψεων εκπαιδευτικών. Αυτό προκύπτει απο τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στη συνάντηση εκπροσώπων των επιστημονικών φορέων των καθηγητών Γαλλικών και Γερμανικών με τον υπουργό Παιδείας κ. Νίκο Φίλη σήμερα, παρασκευή.
Ο υπουργός Παιδείας δεσμεύτηκε ότι θα εξετάσει τη δυνατότητα δημιουργίας επιπλέον τμήματος παράλληλης διδασκαλίας της δεύτερης ξένης γλώσσας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Οι εκπρόσωποι των επιστημονικών φορέων κατέθεσαν στο υπουργείο επίσημα στατιστικά στοιχεία από τα οποία προκύπτει ότι πάνω από το ένα τρίτο των μαθητών θα διδαχθεί τελικά άλλη ξένη γλώσσα από αυτήν που επέλεξε.
Επίσης επανέλαβαν το αίτημά τους για την ομαλή και αποδοτική διεξαγωγή του μαθήματος της δεύτερης ξένης γλώσσας στα σχολεία, αίτημα της λειτουργίας ξενόγλωσσων τμημάτων με λιγότερο αριθμό μαθητών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Στο Διοικητικό Εφετείο οι προσφυγές για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων – Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 16/5
Σε κρίσιμη φάση ο αγώνας των εκπαιδευτικών ενάντια στην παρατεταμένη δοκιμασία και ομηρία
Στο Διοικητικό Εφετείο οι προσφυγές για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων – Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 16/5
mousika_sxoleia
Σκέψεις για τη θέση της μουσικής και γενικότερα της τέχνης στο ελληνικό σχολείο
«Βάσει των παραπάνω, δεν θα έπρεπε να μας προκαλεί έκπληξη η απουσία βιβλίων μουσικής από τα δημοτικά σχολεία. Πώς να κρίνουμε ορθολογικά την...
Σκέψεις για τη θέση της μουσικής και γενικότερα της τέχνης στο ελληνικό σχολείο