Thumbnail
Οι υποψήφιοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί κατατάσσονται στους πίνακες

Οι υποψήφιοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί κατατάσσονται στους πίνακες κατά σειρά που εξαρτάται από το σύνολο των μορίων τους, σύμφωνα με τα ακόλουθα:

  • Ένα μόρια για κάθε μήνα προϋπηρεσία προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού. Η προϋπηρεσία, που έχει προσφερθεί σε δυσπρόσιτα σχολεία, κατά το ανωτέρω διάστημα, υπολογίζεται στο διπλάσιο.
  • Ένα μόριο για κάθε μονάδα πάνω από τη βαθμολογική βάση από τον τελευταίο, προ της συντάξεως του πίνακα, διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
  • Μισό μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα, πάνω από τη βαθμολογική βάση από τον αντίστοιχο προτελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

Όπως ανφέρει η εφημερίδα "ΕΘΝΟΣ", οσοι υπάγονται σε περισσότερες της μίας από τις ανωτέρω περιπτώσεις λαμβάνουν αθροιστικά τα μόρια αυτών.

Αξίζει να επισημανθεί ότι η προϋπηρεσία αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού υπολογίζεται στους πίνακες αναπληρωτών μόνο στον κλάδο στον οποίο προσφέρθηκε. Σε περίπτωση ισοβαθμίας λαμβάνεται υπόψη η ημεροχρονολογία κτήσης του πτυχίου ανά εξεταστική περίοδο (χειμερινού εξαμήνου ή εαρινού εξαμήνου, ή Σεπτεμβρίου) και εφόσον ο χρόνος αυτό συμπίπτει για περισσότερους υποψηφίους λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός πτυχίου.

Όσον αφορά στους υποψηφίους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που δεν έχουν μόρια (προϋπηρεσίας ή/ και ΑΣΕΠ) εντάσσονται και κατατάσσονται σε συμπληρωματικό πίνακα του κλάδου τους (μηδενικής μοριοδότησης), ο οποίος συντάσσεται με αντίστοιχο τρόπο με τον πίνακα με μόρια.

Κατηγορίες

Σε κάθε πίνακα προτάσσονται με τη σειρά που αναφέρονται οι εξής κατηγορίες εκπαιδευτικών:

  • Οι υποψήφιοι που είναι πολύτεκνοι εξ ιδίας οικογένειας (ή είναι γονείς ανάπηρου τέκνου με ποσοστό αναπηρίας 67% ).
  • Οι υποψήφιοι, που πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία ή δρεπανοκυτταρική ή μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία.
  • Όσοι πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας.

Σε κάθε περίπτωση (και ανά πίνακα) σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση προτάσσονται οι έχοντες παιδαγωγική επάρκεια. Η προϋπηρεσία που προσμετράται πάντως για την κατάταξη των πινάκων μπορεί να έχει προσφερθεί:

Στα δημόσια σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αρμοδιότητας του υπουργείου Παιδείας, στα Μουσικά Σχολεία, στα Τμήματα Αθλητικών Διευκολύνσεων, στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής, στα Ναυτικά Λύκεια. Επίσης, στα Μεταλυκειακά Προπαρασκευαστικά Κέντρα, στα Ολοήμερα Σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στα Εκκλησιαστικά Σχολεία, στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων. Ακόμη, σε θέσεις μονίμων εκπαιδευτικών πριν από την αποχώρησή τους, εφόσον έχει προσφερθεί μέχρι 31.8.2005, για την εφαρμογή του προγράμματος της Ολυμπιακής Εκπαίδευσης, για την εφαρμογή των προγραμμάτων ενισχυτικής διδασκαλίας και πρόσθετης διδακτικής στήριξης, στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ). Τέλος, στα δημόσια σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που τελούν υπό της διοικητική εποπτεία του αρμόδιου, σε κάθε κράτος, υπουργείου των κρατών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης κ.α. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi_xristougenna
Μαθητές και εκπαιδευτικοί υποδέχονται τα Χριστούγεννα με γιορτή και πολιτιστικές δράσεις
Το 4ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Κέρκυρας διοργανώνει γιορτή για μικρούς και μεγάλους
Μαθητές και εκπαιδευτικοί υποδέχονται τα Χριστούγεννα με γιορτή και πολιτιστικές δράσεις
Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο δίνει λόγο στις φοιτήτριες και στους φοιτητές του
ΑΠΘ: «AU S-Bar», το νέο εργαλείο που δίνει φωνή στους φοιτητές
Πρωτοβουλία των Πρυτανικών Αρχών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου για ένα μόνιμο, διαφανές «βαρόμετρο» που αποτυπώνει προσδοκίες, εμπειρίες και την...
ΑΠΘ: «AU S-Bar», το νέο εργαλείο που δίνει φωνή στους φοιτητές
Πανεπιστήμιο Πειραιά
Πανεπιστήμιο Πειραιώς: Με επιτυχία το συνέδριο «Τουρισμός Αξίας – Από τη Θεωρία στην Πράξη»
Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς αναδεικνύει τον Τουρισμό Αξίας ως κεντρικό στρατηγικό ζητούμενο για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού
Πανεπιστήμιο Πειραιώς: Με επιτυχία το συνέδριο «Τουρισμός Αξίας – Από τη Θεωρία στην Πράξη»