Thumbnail

Από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας

Ανακοινώνεται ότι:

Την Κυριακή 3 Ιουλίου 2016 ολοκληρώθηκε η λειτουργία του πρώτου «Θερινού Σχολείου Πολιτισμού και Εκπαιδευτικών Δράσεων», το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Αριδαία του Δήμου Αλμωπίας από τις 29 Ιουνίου έως τις 3 Ιουλίου 2016 και φιλοξένησε μαθητές από την Α΄ και Β΄ Γυμνασίου των σχολείων του νομού Πέλλας. Το παραπάνω σχολείο διοργάνωσε η Δ.Δ.Ε. Πέλλας σε συνεργασία με τον Δήμο Αλμωπίας, Σχολικούς Συμβούλους Δ.Ε. Πέλλας και την Α΄ ΕΛΜΕ Πέλλας. Η ανωτέρω καινοτόμα δράση εγκρίθηκε με το αρ. πρωτ. Φ16/104770/Δ2/27-06-2016 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Κατά τη διάρκεια του «Θερινού Σχολείου» οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ιδιαίτερη ομορφιά της φύσης της Αλμωπίας, την τοπική ιστορία αλλά και τη ζεστή φιλοξενία των κατοίκων, καθώς και να εξασκηθούν σε διάφορα αθλήματα, όπως καλαθοσφαίριση, πετοσφαίριση, αντισφαίριση, κολύμβηση, τοξοβολία, αναρρίχηση, αγωνιστικό προσανατολισμό. Επίσης, οι μαθητές διδάχτηκαν παραδοσιακούς χορούς, παρακολούθησαν θεατρική παράσταση, μελέτησαν λογοτεχνικά βιβλία και τα ανέλυσαν σε συζήτηση που ακολούθησε, ήρθαν σε επαφή με την παράδοση, ενημερώθηκαν για τον θερμαλισμό, παρακολούθησαν την προβολή κινηματογραφικής ταινίας, εξοικειώθηκαν με την κατασκευή χειροτεχνιών και διασκέδασαν με διάφορα κατασκηνωτικά παιχνίδια.

Με αφορμή τη λήξη της δράσης, οι μαθητές που συμμετείχαν σ’ αυτήν πραγματοποίησαν τελετή λήξης όπου, μέσα σε έντονο κλίμα συγκίνησης, παρουσίασαν στους τοπικούς φορείς, στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς, που παρευρέθησαν, όσα έμαθαν και αποκόμισαν κατά τη διάρκεια του «Θερινού Σχολείου», όπως θεατρικά δρώμενα, τραγούδια, χορούς, χειροτεχνικές κατασκευές.

Με αφορμή όλα τα ανωτέρω επισημαίνονται ιδιαίτερα και τα εξής:

α. Ο ενθουσιώδης αυθορμητισμός των εκπαιδευτικών των σχολείων της Αλμωπίας (Γυμνασίων και Λυκείων), οι οποίοι ανέλαβαν να πλαισιώσουν όλες τις δράσεις και να ενημερώσουν-καθοδηγήσουν τους μαθητές σε γνωστικά αντικείμενα αθλητισμού, περιβάλλοντος, τοπικής κοινωνίας κλπ. Σημαντικότερη καθίσταται η ανιδιοτελής προσφορά τους εκ του γεγονότος ότι ήταν παρόντες και μέρες που είχε ήδη λήξει το σχολικό έτος, δηλαδή μετά την 30-06-2016.

β. Η ένθερμη υποστήριξη του Δημάρχου Αλμωπίας, των Αντιδημάρχων και όλων των φορέων και υπηρεσιών του Δήμου.

γ. Η αρωγή τοπικών συλλόγων και πολιτών, με προσφορές υπηρεσιών (π.χ. μαθήματα αντισφαίρισης, αναρρίχηση) και αγαθών για την απρόσκοπτη λειτουργία του «Θερινού Σχολείου».

δ. Από το φύλλο αξιολόγησης που συμπλήρωσαν οι μαθητές την τελευταία μέρα λειτουργίας του σχολείου, προκύπτει ξεκάθαρα η ευχαρίστηση των μαθητών και η επιθυμία τους για επανάληψη αντίστοιχων δράσεων και στο μέλλον. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

yptourismou
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
Διαδικασία πρόσληψης επιστημονικών συνεργατών, εργαστηριακών συνεργατών και εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στις Τουριστικές Σχολές
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
κασσελάκης
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
«Το Κίνημα θα είναι απέναντι στην κυβέρνηση όταν οι πολιτικές της βλάπτουν την κοινωνία, αλλά θα συναινεί εφόσον προτείνονται πολιτικές που την...
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
τζουφη
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»
«Κινδυνεύει να διαγραφεί το 50% έως το 2025, με την κυβέρνηση να προβλέπει τη μεταφορά πιστωτικών μονάδων (ECTS) στα ιδιωτικά πανεπιστήμια»
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»