Thumbnail
Διορισμοί εκπαιδευτικών

Η ανάγκη για μόνιμους διορισμούς στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση είναι αδιαμφισβήτητη σήμερα όσο ποτέ άλλοτε. Το Υπουργείο Παιδείας προσλαμβάνει κάθε χρόνο χιλιάδες αναπληρωτές για να καλύψει τα κενά, με αποτέλεσμα να αναπληρώνουμε τους εαυτούς μας.

Δεν χρειαζόμαστε άλλες υποσχέσεις , απαιτούμε να γίνουν πράξεις οι δεσμεύσεις του Υπουργείου, ώστε να μην καλύπτουμε ως αναπληρωτές τα πάνω από 3500 οργανικά κενά δασκάλων. Στα πληροφοριακά γραφήματα που δημιουργήσαμε, υπολογίζονται και οι φετινές συνταξιοδοτήσεις στον κλάδο μας.

Διεκδικούμε με πείσμα, με επιχειρήματα και συνεργασία, τις μοναδικές επιλογές αξιοπρέπειας και σωτηρίας του κλάδου μας, που τόσο πολύ έχει αδικηθεί τα τελευταία χρόνια.

http://pasadask.blogspot.gr/

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ζαχαροπλαστείο
Γλυκές απολαύσεις χωρίς ζάχαρη: πού θα βρεις επιλογές για διαβητικούς
Με εναλλακτικά γλυκαντικά και συνταγές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, αρκετά ζαχαροπλαστεία στην Αθήνα προσφέρουν λαχταριστές δημιουργίες που μπορούν...
Γλυκές απολαύσεις χωρίς ζάχαρη: πού θα βρεις επιλογές για διαβητικούς
germaniki.jpg
Α' φάση προσλήψεων: «Κατάφωρη υποστελέχωση στους ΠΕ07» – Κίνδυνος για τη λειτουργία σχολείων
ΠΕΚΑΓΕΠΕ σε υπουργείο Παιδείας: «Κανένα τμήμα Γερμανικών να μη γυρίσει σε Γαλλικά» - Ανεπαρκείς οι προσλήψεις ΠΕ07 Γερμανικής στην Α’ φάση 2025-26
Α' φάση προσλήψεων: «Κατάφωρη υποστελέχωση στους ΠΕ07» – Κίνδυνος για τη λειτουργία σχολείων