Thumbnail
Χρήσστος Ρέππας

Ο Νίκος Φίλης προσπαθεί να ντύσει με "παιδαγωγικά επιχειρήματα'' την πολιτική των απολύσεων και της ανεργίας που ακολουθεί στην εκπαίδευση. Το επιχείρημα της '' μη γυμνασιοποίησης '' του δημοτικού σχολείου χρησιμοποιείται για να δικαιολογηθεί το εργασιακό ξεκλήρισμα των ειδικοτήτων και η επιχειρηματολογία του είναι διάτρητη. Γιατί μαζί με συγκεκριμένες ειδικότητες θα δουν το δρόμο της εξόδου από την εκπαίδευση και της ανεργίας και αρκετές χιλιάδες αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί.  Εδώ ο βασιλιάς είναι γυμνός. Είναι απλά πρόσχημα και μέγιστη υποκρισία.Τον ενδιαφέρει μόνο η δημοσιονομική προσαρμογή της εκπαίδευσης , η μείωση των δαπανών για θέσεις εργασίας  και η εκπλήρωση των απαιτήσεων των δανειστών και της τρόικας.

Δεν έχουν κανένα παιδαγωγικό χαρακτήρα οι επιλογές του , απλώς στη συγκεκριμένη περίπτωση η αθλιότητα ντύνεται με παιδαγωγική μάσκα.

Η πολιτική Φίλη δεν ξεκληρίζει μόνο τις ειδικότητες αλλά εντατικοποιεί και την εργασία των δασκάλων. Δεν είναι μόνο οι υπεραριθμίες και οι αναγκαστικές μετακινήσεις που θα προκύψουν, αλλά ανοίγει η κερκόπορτα για την αύξηση του ωραρίου, όπως έχει ήδη προταθεί από τον Ο.Ο.Σ.Α. Τότε η επιχειρηματολογία δεν θα είναι η "γυμνασιοποίηση''  αλλά άλλου "είδους'' επιχειρήματα που ήδη προαναγγέλλονται στη συνέντευξή του, επιχειρήματα που θα απαξιώνουν τους εκπαιδευτικούς συνολικά.

Η ''επιχειρηματολογία'' του στοχεύει το εκπαιδευτικό κίνημα και στην παράλυση των αντιστάσεων, αυτό δεν κρύβεται από την τοποθέτησή του. Είναι μια ιδεολογική παγίδα που δεν πρέπει κανείς να τσιμπήσει. Η κριτική που έκανε το εκπαιδευτικό κίνημα στο σχολείο της Διαμαντοπούλου , όσο κι αν ήταν και συνεχίζει να είναι σωστή , δεν μπορεί να γίνει το εξουσιαστικό πρόσχημα για απολύσεις και ανεργία. Σε συνθήκες απόλυτης επίθεσης στην εργασία μνημονιακής εξαθλίωσης και άύξησης της ανεργίας δεν μπορεί να υπάρχει η παραμικρή υποχώρηση από την υπεράσπιση του δικαιώματος στη δουλειά.
                                                                                      
                                                                                         ΧΡ. ΡΕΠΠΑΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.jpg
Πανελλήνιες 2024: Πού πάνε τελικά οι επιπλέον εισακτέοι ή πως το Υπουργείο τρολάρει τους υποψήφιους
Πάντως, οι υποψήφιοι βρίσκονται στην τελική φάση της προετοιμασίας τους, καθώς οι Πανελλαδικές Εξετάσεις θα αρχίσουν στις 30 Μαΐου για τους...
Πανελλήνιες 2024: Πού πάνε τελικά οι επιπλέον εισακτέοι ή πως το Υπουργείο τρολάρει τους υποψήφιους
ypoyrgeio paideias
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τη λήξη διδασκαλίας μαθημάτων και την την Έκδοση Τίτλων Σπουδών στα Δημοτικά Σχολεία
Λήξη διδασκαλίας μαθημάτων σχολικού έτους 2023-2024
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τη λήξη διδασκαλίας μαθημάτων και την την Έκδοση Τίτλων Σπουδών στα Δημοτικά Σχολεία
δάσκαλος
«Ξεσκαρτάρισμα» εκπαιδευτικών και μαθητών με όχημα τα σχολικά αποτελέσματα: Τράπεζα Θεμάτων και "Ελληνική" Pisa εν δράσει
«Να το πούμε λίγο πιο απλά. Σχεδόν οι μισοί μαθητές δεν έχουν κατανοήσει βασικές έννοιες των μαθηματικών, προχωρούν στα επόμενα κεφάλαια/επίπεδα...
«Ξεσκαρτάρισμα» εκπαιδευτικών και μαθητών με όχημα τα σχολικά αποτελέσματα: Τράπεζα Θεμάτων και "Ελληνική" Pisa εν δράσει
δασκαλος
Προς υπουργείο Παιδείας: Πριν φτιάξετε το ψηφιακό σχολείο φτιάξτε πρώτα το κανονικό σχολείο
Θα ήταν επικίνδυνη αυταπάτη να πιστέψει κανείς ότι σήμερα αντί για περισσότερους διορισμούς εκπαιδευτικών που θα είναι μέσα στην τάξη και πάνω από...
Προς υπουργείο Παιδείας: Πριν φτιάξετε το ψηφιακό σχολείο φτιάξτε πρώτα το κανονικό σχολείο