Πρόταση ανεξάρτητων αντιπροσώπων προς την 85η Γ.Σ της ΔΟΕ: Να πούμε ξανά το μεγάλο ΟΧΙ
στο μνημονιακό καθεστώς της κοινωνικής λεηλασίας
Δε συναινούμε στο σχολείο των ειδικών συνθηκών
Απαντάμε με ΜΕΤΩΠΟ, παλεύουμε για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ
Α) Οι εκπαιδευτικές δομές στην πυρά του 3ου Μνημονίου
To τελικό αποτέλεσμα της εικοσάχρονης νεοφιλελεύθερης πολιορκίας στο χώρο Παιδείας, δεν ικανοποιεί το μνημονιακό καθεστώς που, μέσω της έκθεσης του ΟΟΣΑ, μιλά από το 2011 για μεγάλες ιδιαιτερότητες και σοβαρές «ανορθογραφίες» του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Η επέλαση των δυνάμεων της αγοράς στο χώρο της εκπαίδευσης, ακόμα και στα χρόνια των μνημονίων τελικά δεν ήταν περίπατος.
Για αυτό στις μέρες μας, η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και ο Υπουργός Παιδείας Ν.Φίλης κρατούν γερά τη σκυτάλη των νεοφιλελεύθερων αναδιαρθρώσεων. Την πήραν συνειδητά, υπέγραψαν και δεσμεύτηκαν για αυτές με το τρίτο μνημόνιο, όπως και για όλη την τη βαρβαρότητα και τους κόφτες που το συνοδεύει, ορκίζονται στα αντιεκπαιδευτικά θέσφατα της εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ, τις υποχρεώσεις στους δανειστές, τα πλεονάσματα του 4,5% που στάζουν αίμα και στις «δημοσιονομικές δυνατότητες» της χώρας. Συνεπείς στις υπογραφές τους, νομοθετούν για την εκπαίδευση, καταστρέφουν, εγκαταλείπουν, συρρικνώνουν εκπαιδευτικές δομές του δημόσιου σχολείου, εγκαινιάζοντας την εποχή της ολοκληρωτικής απόσυρσης του κράτους από την υποστήριξη του μορφωτικού αγαθού.
Από το Νηπιαγωγείο ως το Δημοτικό κι από το Γυμνάσιο έως το Λύκειο βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία της θεαματικής αποδόμησης της Δημόσιας Εκπαίδευσης, η συρρίκνωση του εκπαιδευτικού έργου, η μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού και η ραγδαία επιδείνωση των εργασιακών του όρων:
Με αιφνιδιαστική τροπολογία, καταργήθηκε στην πράξη, μέσω της αλλαγής του ρόλου τους, το σύνολο των τμημάτων ένταξης, βασική δομή της εκπαίδευσης ισότητας. Κύριος στόχος, οι απολύσεις χιλιάδων αναπληρωτών της παράλληλης στήριξης.
Με τις διατάξεις που ψηφίστηκαν μέσα στο Πάσχα αυξάνεται λογιστικά μέχρι διπλασιασμού ο κατώτατος αριθμός των νηπίων για τη λειτουργία τμημάτων στο δημόσιο νηπιαγωγείο με αποτέλεσμα 1500-2000 νηπιαγωγεία ή τμήματα νηπιαγωγείων να βρίσκονται στη διακεκαυμένη ζώνη που οδηγεί στην κατάργησή τους. Κοινωνικά, μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα νηπίων και νηπιαγωγών οδηγούνται στον αυτόματο κόφτη. Πληθωρικά τμήματα, αναμόρφωση της λειτουργίας του νηπιαγωγείου με περιστολή των ωρών και των λειτουργιών του, εξαναγκασμένη στροφή στην ιδιωτική προσχολική εκπαίδευση, απολύσεις αναπληρωτών, υπεραριθμίες, ομηρία και κινητικότητα των νηπιαγωγών είναι τα παρεπόμενα δεδομένα της διάταξης αυτής.
Η αιφνιδιαστική Υ.Α για το νέο ενιαίο τύπου Ολοήμερου σχολείου, φέρνει το σχολείο των περικοπών μαθημάτων, εκπαιδευτικών και ολόκληρων δομών το οποίο στελεχώνεται από όποιους εκπαιδευτικούς διατίθενται και δομείται πάνω στην παρατεινόμενη απουσία μόνιμων διορισμών και στην άθλια μεθόδευση απόλυσης χιλιάδων αναπληρωτών που δεν θα επαναπροσληφθούν λόγω της εξάντλησης των ΕΣΠΑ. Κατά μ.ο, πάνω από δυο εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων και πάνω από ένας δάσκαλος δε θα χωράνε στο σχολείο που θα αντικαταστήσει τα ΕΑΕΠ που χτίστηκαν στην κινούμενη άμμο των ΕΣΠΑ την εποχή της Διαμαντοπούλου. Δε συστήνονται οργανικές θέσεις για τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων, ενώ την επόμενη χρονιά σχεδιάζονται οργανικοί υποβιβασμοί και συγχωνεύσεις.
Όλες οι αριθμητικές μελέτες δείχνουν ότι του χρόνου, θα υπάρξουν αρκετά μειωμένες προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, που το κίνημα πρέπει να τις αντιμετωπίσει ως απολύσεις (με ό,τι αυτό συνεπάγεται) και ένα μεγάλο μέρος πλεοναζόντων, πλαστά υπεραρίθμων και ομήρων εκπαιδευτικών στο βάλτο της μνημονιακής εκπαίδευσης. Χιλιάδες τελικά εκπαιδευτικοί μόνιμοι και αδιόριστοι θα βρίσκονται στο μάτι του κυκλώνα.
Για τα Γυμνάσια και τα Λύκεια, νομοθετήθηκε η συμπλήρωση ωραρίου εκπαιδευτικών των ΕΠΑΛ στα Δημοτικά, η κινητικότητα των κοινών ειδικοτήτων Π.Ε και Δ.Ε, η κατάργηση της τρίωρης μείωσης για τους υπεύθυνους εργαστηρίων Φυσικής και Πληροφορικής, ενώ θέσπισε την υποχρεωτική αναχρονιστική και αντιδραστική μαθητεία και την αλλαγή στη δομή των ΕΠΑΛ και γενικότερα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση συρρίκνωση του εκπαιδευτικού έργου, μέσω αναμόρφωσης των ωρολογίων προγραμμάτων, αλλαγής των αναθέσεων και κύκλους στα διδασκόμενα μαθήματα σε Γυμνάσιο-Λύκειο, μείωση των ωρών διδασκαλίας στο Γυμνάσιο.
Είναι επίσης φανερό ότι προετοιμάζεται το έδαφος για μια σύγχρονη νεοφιλελεύθερη εκδοχή του δόγματος Αρσένη (Ν 2525) που πέταξε 60.000 παιδιά έξω από το ενιαίο Λύκειο, του ελιτίστικου Λυκείου του Διεθνούς Απολυτηρίου (Ι.Β.) που οδηγεί στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και στην πρώιμη απόρριψη και ταξική επιλογή της μεγαλύτερης μάζας των μαθητών, που δε θα διαβαίνει το κατώφλι του. Τα συγκεκριμένα σχέδια ταιριάζουν απόλυτα και με την αύξηση κατά ένα έτος της Τεχνικής Εκπαίδευσης, όπου το πρώτο έτος θα είναι γενικής Παιδείας, για να υποδεχτεί στο δεύτερο όσους δε χώρεσαν στη λέσχη των εκλεκτών του Ι.Β. και όλοι μαζί στο τέταρτο έτος να δοθούν ως προσφορά «μαθητείας» στους εργοδότες και το Κεφάλαιο.
Β) Είναι κάθε λέξη της έκθεσης του ΟΟΣΑ
Με την ολοκλήρωση αυτού του δικτύου των εκτεταμένων περικοπών στη Γενική Εκπαίδευση, η Κυβέρνηση ολοκληρώνει ένα μεγάλο κεφάλαιο των μνημονιακών δεσμεύσεων που περιγράφονται στην έκθεση του ΟΟΣΑ, το κεφάλαιο δηλαδή της ανατροπής της δαπανηρής (ανά μαθητή) υποχρέωσης του κράτους και του Γ.Κ .Π για τη λειτουργία της Δημόσιας Εκπαίδευσης. Προσηλωμένη σε αυτό με θρησκευτική ευλάβεια, η Κυβέρνηση δημιουργεί τους όρους για το φθηνό σχολείο των πλεονασμάτων του 3,5% και του 4,5% που θα αλέσει κυριολεκτικά μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα για την εξυπηρέτηση του απεχθούς χρέους, προκαλώντας κοινωνικό, μορφωτικό και εργασιακό σοκ στην Δημόσια Εκπαίδευση, ίσως μάλιστα και κατά πολύ μεγαλύτερο των περιόδων του 2525, του 3848, του 152 και της διαθεσιμότητας.
Για τα υπόλοιπα κεφάλαια της νεοφιλελεύθερης ατζέντας, οι κυβερνώντες σύμφωνα με την προσφιλή τακτική όλων των κυβερνήσεων θα ανακοινώσουν και άλλα πορίσματα τους κατά τον Ιούνιο, ντάλα καλοκαίρι. Άλλωστε, κάτω από την πίεση και την αγωνιστική στάση των αναπληρωτών και έχοντας εναλλακτική για τη μείωση του αριθμού τους την επόμενη χρονιά, απέσυραν την τροπολογία για τις προσλήψεις αναπληρωτών, δίνοντας προσωρινά τέλος σε ένα επεισόδιο, που αποκάλυψε την απατηλή ρητορεία γ ια 20.000 μόνιμους διορισμούς, αλλά και μέρος των επόμενων κινήσεών τους, που θα είναι η μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού, η παγίωση της ελαστικής εργασίας και το προσοντολόγιο, έναντι του «αναχρονισμού» της προϋπηρεσίας και των δικαιωμάτων που απορρέουν από το βασικό πτυχίο.
Κρίσιμο μέγεθος στη στρατηγική τους είναι ο σχεδιασμός της αποσωλήνωσης της εκπαίδευσης απ΄ τον κρατικό αναπνευστήρα, όπως ομολογεί ο κ. Λιάκος, που σημαίνει τη διασωλήνωσή της με τη χορηγία, την αγορά, τους δήμους και την εξασφάλιση πόρων επί αντιπαροχή: οικονομική, μορφωτική, πολιτιστική, ιδεολογική. Το αγοραίο σχολείο της επιχειρηματικής λειτουργίας ανακοινώνεται, όπως ήταν φυσικό ως πόρισμα του «κοινωνικού διαλόγου» και η αξιολόγηση έπεται, για να χειραγωγεί και να προσαρμόζει σχολεία και εκπαιδευτικούς στο φθηνό και ευέλικτο σχολείο της αγοράς.
Όλα τα παραπάνω δικαιώνουν, για τη στάση τους στον εθνικό διάλογο, το εκπαιδευτικό κίνημα και τα πρωτοβάθμια σωματεία κι όχι τις συνδικαλιστικές ηγεσίες σε ΟΛΜΕ-ΔΟΕ που μέχρι πρόσφατα παρίσταναν τις πρόθυμες, αλλά ακάλεστες γλάστρες σε ένα διάλογο-οπερέτα. Τα σωματεία, που δεν τσίμπησαν στην φιέστα που έστησε ο κ. Φίλης για να παίξει το θέατρο της «δημοκρατικής μεταρρύθμισης», ενόσω νομοθετούσε και νομοθετεί το σχολείο των περικοπών και οργανώνει τη μόνιμη παράδοση της εκπαίδευσης στις ορέξεις των δανειστών και τις νεοφιλελεύθερες επιταγές τους. Η πολιτική τους είναι κάθε λέξη του ΟΟΣΑ και το εκπαιδευτικό κίνημα είναι κάθε λέξη από τους αγώνες και τα ιστορικά του αιτήματα. Μας χωρίζει χάος δηλαδή, κι από την κυβέρνηση κι από τον κυβερνητικό συνδικαλισμό, παλιό και νέο!
Γ) Απαντάμε με Μέτωπο, Υπερασπίζουμε τη Ζωή μας και Τη Δημόσια Εκπαίδευση
Είναι φανερό ότι η κυβέρνηση επέλεξε το δρόμο της βαθιάς σύγκρουσης στο χώρο της εκπαίδευσης την ίδια περίοδο που σφυροκοπά την κοινωνία με την υλοποίηση των βάρβαρων μέτρων του τρίτου μνημονίου, την κατεδάφιση της κοινωνικής ασφάλισης, τη φοροεπιδρομή και την εγκαθίδρυση του μόνιμου μηχανισμού περικοπών στο διηνεκές, του «κόφτη» διαρκείας, το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας. Δε χωρά αμφιβολία λοιπόν, πως η κυβερνητική επίθεση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ με στόχο την αποδόμηση της Δημόσιας Παιδείας αποτελεί οργανικό μέρος της ενιαίας στρατηγικής του μνημονιακού μπλοκ για την οικονομική υποδούλωση-εξαθλίωση της εργαζόμενης κοινωνικής πλειοψηφίας και την βίαιη αφαίρεση των δημόσιων κοινωνικών αγαθών και κατακτήσεων. Δεν πρόκειται δηλαδή για ένα μεμονωμένο επεισόδιο, για ένα κύμα εκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων που μπορεί το κίνημα να μπλοκάρει, έξω από την προοπτική της πολιτικής και κοινωνικής ανατροπής.
Από την άποψη αυτή, οι αντιστάσεις κι οι αγώνες που θα αναπτυχθούν στο χώρο της εκπαίδευσης ούτε θα πρέπει να αναζητούν στη «δευτέρα παρουσία» τη νίκη και την ανατροπή όλων των αντιεκπαιδευτικών μέτρων που θεσπίζει η μνημονιακή κυβέρνηση, όπως τις απολύσεις, τις περικοπές, τις μετακινήσεις ούτε να εξελίσσονται έξω από τη συνολική πάλη για την κοινωνική και πολιτική ανατροπή. Όπως το εκπαιδευτικό κίνημα βρέθηκε πάντα στην πρώτη γραμμή των λαϊκών αγώνων, έτσι και σήμερα μπορεί να αποτελέσει πεδίο, αλλά και σπίθα μιας πραγματικής λαϊκής αντεπίθεσης απέναντι στη βαρβαρότητα που βιώνουμε.
Δε θα περάσουν τα μέτρα ! Ένα ΜΕΤΩΠΟ ΑΓΩΝΑ πρέπει να ρίξει τώρα αυτό το σύνθημα που δεν πρέπει να μείνει στα χαρτιά και τις ανακοινώσεις. Μέτωπο που θα συνενώσει τους πάντες στην εκπαίδευση: Μόνιμους, αναπληρωτές, δασκάλους, ειδικότητες, νηπιαγωγούς, καθηγητές. Εκπαιδευτικούς και γονείς. Μέτωπο αντιμνημονιακό και αντικυβερνητικό. Που θα μπλοκάρει τον κυβερνητικό συνδικαλισμό σε όλες τις εκφάνσεις του, όπως και την υπονομευτική του δράση. Που θα συνενώσει όλες τις δυνάμεις του αγώνα και τα πολιτικοσυνδικαλιστικά τους ρεύματα σε ένα μεγάλο μπλοκ ανατροπής. Που θα συνενώσει τα διάσπαρτα και μεμονωμένα αγωνιστικά επεισόδια και τα σπαράγματα ακτιβίστικης δράσης, σε μια μεγάλη ενιαία δύναμη πυρός. Που θα γεμίσει τις αίθουσες των Συνελεύσεων και θα αφαιρέσει τη διαχείριση των αγώνων από τη συνδικαλιστική γραφειοκρατία. Που, μέσα σε ένα γενικότερο σχέδιο σύγκρουσης, θα μπλοκάρει μαζικά στην πράξη πλευρές της αναδιάρθρωσης (π.χ θα επιβάλλει τις εγγραφές όλων των παιδιών στις δομές που αποκλείονται και θα μπλοκάρει τις υπεραρθμίες ).
Που ενιαία, αποφασιστικά, δυναμικά, θα προβάλει, θα απαιτεί, θα διεκδικεί :
Την απόσυρση όλων των αντιεκπαιδευτικών μέτρων και περικοπών (σε Δημοτικά, Νηπιαγωγεία, Ειδική Αγωγή) Την υπεράσπιση της δουλειάς κάθε αναπληρωτή- καμιά απόλυση.
Τους μαζικούς μόνιμους διορισμούς και το διορισμό όλων των αναπληρωτών. Την κατάργηση του 3848 και του προσοντολογίου και προσλήψεις με βάση την προϋπηρεσία και το χρόνο λήψης πτυχίου.
Να μη γίνει καμιά μετακίνηση εκπαιδευτικών και να δοθούν οργανικές θέσεις για όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Δωδεκάχρονο σχολείο για όλους, κατάργηση των εξεταστικών φραγμών, Δίχρονο νηπιαγωγείο, Δημόσια Δωρεάν παιδεία χωρίς αποκλεισμούς .
Γενναία Χρηματοδότηση της εκπαίδευσης, για κάλυψη όλων των πραγματικών αναγκών, σε εκπαιδευτικό προσωπικό, υποδομές και ανάγκες των σχολείων.
Κατάργηση της αξιολόγησης κάθε είδους και κάθε μορφής.
Δημοκρατικό σχολείο, όλη την εξουσία στους συλλόγους διδασκόντων, ξήλωμα του μηχανισμού των αξιολογητών και των συμβούλων–επιθεωρητών.
Αναλυτικά προγράμματα και βιβλία, νέα και σύγχρονα, που θα προάγουν την κριτική σκέψη, την ολόπλευρη γνώση και την κοινωνική χειραφέτηση. Απόσυρση των ιδιωτών, των χορηγών, της επιχειρηματικότητας, του ΟΟΣΑ και της εργαλειοθήκης του από το Δημόσιο σχολείο.
Μισθό αξιοπρεπή για ζωή αξιοβίωτη, αποκατάσταση των απωλειών του εισοδήματος της τελευταίας εξαετίας, ανατροπή των αντιασφαλιστικών νόμων και ρυθμίσεων.
Ενημερώσεις σε σχολεία και γειτονιές, συσκέψεις, συλλαλητήρια, καταλήψεις παντού, είναι η άμεση απάντηση στην επίθεση που δέχεται σήμερα η μαχόμενη εκπαίδευση. Η μάχη πρέπει να δοθεί από νωρίς, ακόμα και τις επόμενες μέρες της Γ.Σ του κλάδου, αλλά και από την πρώτη μέρα του Σεπτέμβρη, σε όλα τα ΠΥΣΠΕ και τις Διευθύνσεις, ώστε με διαμαρτυρίες, συγκεντρώσεις καταλήψεις, μπλοκαρίσματα συνεδριάσεων από τους εκπαιδευτικούς συλλόγους να μην καθοριστεί το τοπίο, τα κενά και τα πλεονάσματα με βάση την Υ.Α και τα μέτρα Φίλη. Να μπλοκαριστούν οι συνεδριάσεις για τις υπηρεσιακές μεταβολές, τις υπεραριθμίες και τις μετακινήσεις συναδέλφων, όπως και οι κοινές συνεδριάσεις ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ για τη διάθεση και μετακίνηση των εκπαιδευτικών των κοινών ειδικοτήτων ΠΕ και ΔΕ. Κανείς αιρετός-ή να μη συμμετέχει σε συνεδριάσεις που θα οδηγήσουν εκπαιδευτικούς στην ανεργία και στις μετακινήσεις και οι σύλλογοι διδασκόντων με την κάλυψη της συνολικής αγωνιστικής απόφασης της 85Ης ΓΣ να αρνηθούν τη δεύτερη ανάθεση μαθημάτων, αντί των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων.
Μπορούμε μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον αγωνιστικής ανάτασης να κάνουμε σε όλες τις κινηματικές διαδικασίες τα μεγάλα βήματα στη συγκρότηση του αγωνιστικού Μετώπου. Για αυτό προτείνουμε στην 85η ΓΣ, με απόφασή της, να κηρύξει, να οργανώσει και να σχεδιάσει το συνολικό και πολύμορφο αγώνα που απαιτείται και, ταυτόχρονα με την ίδια απόφαση, να θέσει τον κλάδο σε τροχιά απεργιακής σύγκρουσης μέσα στο Σεπτέμβρη, που θα έχει τα χαρακτηριστικά της διάρκειας και των επαναλαμβανόμενων μορφών και να συγκαλέσει τις ΓΣ μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Σεπτέμβρη για να καθορίσουν τον ακριβή χρόνο εκδήλωσης και το είδος των επαναλαμβανόμενων μορφών, δίνοντας το λόγο στους μάχιμους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων που ασφυκτιούν στο μνημονιακό βάλτο, αγωνιούν για την ανάταση του κινήματος, απογοητεύονται από τις παραταξιακές στρατηγικές, τις κομματικές περιχαρακώσεις, την πεπατημένη επετειακή «δράση» της συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας και βλέπουν την ελπίδα στο μέτωπο των πραγματικών αγώνων και της ανατροπής.
Δ)Για την ανατροπή και τη νίκη
Όταν, η νεομνημονιακή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, πιστή υπηρέτης του νεοφιλελεύθερου μονόδρομου των ΕΕ και ΔΝΤ, αφαιμάζει το λαϊκό εισόδημα, κατεδαφίζει την κοινωνική ασφάλιση, εκτοξεύει την ανεργία, ξεπουλά το δημόσιο πλούτο, υποθηκεύει τη χώρα για 99 χρόνια, συρρικνώνει τα κοινωνικά αγαθά της Υγείας και της Παιδείας και αποδέχεται μνημόνια διαρκείας, μόνο μια ευρεία κοινωνική και πολιτική συμμαχία για την ανατροπή των μνημονίων είναι η απάντηση της εργαζόμενης κοινωνικής πλειοψηφίας.
Σύλλογοι, σωματεία, συνδικάτα αλλά και συλλογικότητες, συνελεύσεις, επιτροπές αγώνα, άλλες εκφράσεις αυτοοργάνωσης της κοινωνικής πλειοψηφίας πρέπει να συντονιστούν και να οργανώσουν τον αγώνα. Με σχέδιο σχέδιο μάχης, κεντρικές και τοπικές διαδηλώσεις, μπλοκαρίσματα κυβερνητικών εκδηλώσεων, καταλήψεις, μπλόκα, συλλαλητήρια που δημιουργούν εξεγερτικό κλίμα και ξεσηκωμό τον οποίο δεν πρόκειται να αναλάβει η συνδικαλιστική γραφειοκρατία αν δεν πιεστεί, ή αν δεν ξεπεραστεί από ένα ευρύ κοινωνικοπολιτικό μέτωπο ρήξης και ανατροπής κι ένα αποφασισμένο εργατικό κίνημα. Ο καυτός Σεπτέμβρης με τις αλλαγές στα εργασιακά, τις νέες περικοπές, τη συνέχιση της κοινωνικής λεηλασίας αλλά και την περιστολή των συνδικαλιστικών ελευθεριών πρέπει να σημάνει πραγματικό συναγερμό για πραγματικούς αγώνες και στόχο τη νίκη. Η πρότασή μας για την απεργιακή σύγκρουση στο χώρο της εκπαίδευσης μέσα στο Σεπτέμβρη σε ένα τέτοιο συνολικό αγωνιστικό σχεδιασμό του εργατικού κινήματος μπορεί να φανεί εξαιρετικά χρήσιμη.
Ένα μέτωπο, που θα στοχεύει στην ανατροπή της Κυβέρνησης και της πολιτικής των μνημονίων, τη ρήξη και την έξοδο από την ΕΕ και την ΟΝΕ, την εκδίωξη της τρόικα και του κουαρτέτου, την ακύρωση όλων των μνημονίων και των συμβάσεων που υπογράφτηκαν μαζί τους, τη μη αναγνώριση-διαγραφή του χρέους, την κοινωνικοποίηση των τραπεζών, την επανάκτηση όλου του κλεμμένου κοινωνικού πλούτου για τη στήριξη του εισοδήματος και των κοινωνικών αγαθών: την Παιδεία, την Υγεία, την Ασφάλιση, το δικαίωμα για σταθερή και αξιοπρεπή εργασία για όλους. Για την ανατροπή και τη νίκη!
Οι αντιπρόσωποι της 85ης Γ.Σ της ΔΟΕ
Αρβανίτης Βασίλης
Βαγενά Αλεξάνδρα
Γιάντσιου Σταματία
Γκότζος Παύλος
Γκίλη Μαρία
Ζάικου Ιωάννα
Παζάλος Γιώργος
Καμπούρης Δημήτρης
Κεσόγλου Μιχάλης
Κοκκινομηλιώτης Γιώργος
Κωνσταντακόπουλος Περικλής
Παναγιωτακόπουλος Δημήτρης
Πριμηκύρης Δημήτρης
Σκαρτσίλας Σωτήρης
Σταυριανός Αντώνης
Χατζηθωμάς Βαγγέλης
· Χατζησσάβας Παναγιώτης
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη